Przedni wysoki błotnik XT660Z
Mocowanie nie powinno stanowić problemu, najwyżej trzeba by nowe dziury wywiercić, a wiertarką robić to chyba każdy potrafikalina pisze:Ze względu na kanciastość tenery fajnie by pasował wizualnie błotnik kanciasty od Husqvarny te 449 - pytanie jak z mocowaniem.
- kosmal1098
- Posty: 155
- Rejestracja: 03 wrz 2010, 20:40
- Lokalizacja: WSCHOWA
BZ pisze:Pan Touratech ma takie w ofercie:
http://shop.touratechpols...60z-tenere.html
Jeden jak i drugi to POLISPORTmaciek400 pisze:Ja miałem w mojej byłej tenerce taki http://allegro.pl/blotnik...5290345160.html
Różnica jest tylko taka że touratech za swoją naklejkę woła dodatkowo 200zł
Freeflow za 70zł
http://www.moto-power.pl/pl/oferta/art, ... ,2705.html
http://www.moto-power.pl/pl/oferta/art, ... ,2705.html
h e d o n i z m
-
- Posty: 207
- Rejestracja: 29 maja 2014, 13:27
- Lokalizacja: Łódź
Najnowsze spostrzeżęnia po montażu błotnika od WR/YZ do tereski - lewe kolanko kolektora niebezpiecznie rozgrzewa ww błotnik i na moim już widac ślady topienia. Okleiłem końcowy element błotnika taśmą żaroodporną do rur i zobaczymy co i jak.
Test grzania silnika po zasłonieciu ww błotnikiem centralnej części chłodnicy - niestety jest to sytuacja odczuwalna. Błotnik zasłania prawie połowę chłodnicy i daje się to odczuć częstszym włączaniem wiatraka. Dziś zrobiłem szczeliny wentylacyjne, jutro test.
Test grzania silnika po zasłonieciu ww błotnikiem centralnej części chłodnicy - niestety jest to sytuacja odczuwalna. Błotnik zasłania prawie połowę chłodnicy i daje się to odczuć częstszym włączaniem wiatraka. Dziś zrobiłem szczeliny wentylacyjne, jutro test.
you could argue "why not buy a 690 enduro?"...but the XT is bomb proof and can be treated like shit and still runs like a peach.
No to jestem następny. Moja tenerka też ma już wysoki błotnik, z polisportu, zamocowany na oryginalnych otworach z dystansami 2 cm z tyłu i 1 cm z przodu. Mam gmole z poprzeczką i musiałem go odsunąć od chłodnicy i owej poprzeczki. Naierciłem też otwory z tyłu by chłodzenie było lepsze. Kolor wybrałem czarny gdyż niebieskiego w odcieniu malowania tenery nie było. Zdjęć na razie nie robiłem ale kto chce zobaczy jak to wygląda na zlocie.
-
- Posty: 207
- Rejestracja: 29 maja 2014, 13:27
- Lokalizacja: Łódź
CD spostrzeżeń - taśma termo robi robotę - błotnik bardziej się nie nadtapia. Nawiercone wloty powietrza nieco lepiej kierunkują strumień powietrza na chłodnicę ale nadal jest różnica w porównaniu z ori błotnikiem. Zauważyłem jeszcze coś - przednia część błotnika nie chroni dobrze przed syfem lecącym z koła do góry więc błoto i inne takie lądują na lampie i błotniku od góry. Cóż...za bad offroad stajla look się płaci
you could argue "why not buy a 690 enduro?"...but the XT is bomb proof and can be treated like shit and still runs like a peach.
Wrzuciłem dzisiaj na szybko Polisporta na przednie kółko. Niestety trzeba porzeźbić trochę, żeby spasowało:
1. Przykręcałem pod ucho i część biała na środku jest za długa i wchodzi na ucho,tym samym nie można spasować do przykręcenia do drugiej części błotnika
2. Nie wziąłem kluczyków do stacyjki, a blokadę miałem zapiętą i na 99 % po wyprostowaniu kiery będzie ocierać o ramkę osłony chłodnicy. Lepiej może być jak będzie spuszczona z centralnego, bo wtedy trochę siądzie na lagach.
W obu przypadkach wydaje się rozwiązaniem jakiś dystans pod ucho + wydłużone śruby mocujące z podkładkami.
Ktoś przerabiał temat dystansu??
1. Przykręcałem pod ucho i część biała na środku jest za długa i wchodzi na ucho,tym samym nie można spasować do przykręcenia do drugiej części błotnika
2. Nie wziąłem kluczyków do stacyjki, a blokadę miałem zapiętą i na 99 % po wyprostowaniu kiery będzie ocierać o ramkę osłony chłodnicy. Lepiej może być jak będzie spuszczona z centralnego, bo wtedy trochę siądzie na lagach.
W obu przypadkach wydaje się rozwiązaniem jakiś dystans pod ucho + wydłużone śruby mocujące z podkładkami.
Ktoś przerabiał temat dystansu??
Ostatnio zmieniony 29 lut 2016, 20:08 przez robas, łącznie zmieniany 1 raz.
- crazyrider12
- Posty: 1459
- Rejestracja: 04 mar 2010, 7:49
- Lokalizacja: Krk/Siemianowice Śl
W XTR miałem podobny problem z wysokim błotnikiem-podłożyłem pod przednie śruby kawałek gumy 5mm, a pod tylne, gumę grubości 10mm-teraz błotnik ma bardziej zadarty przód do góry i mija się z osłoną chłodnicy o kilkanaście mm+dłuższe śruby.
...bo każda okazja jest dobra by zjechać z utartej ścieżki i poszukać własnej
-
- Posty: 207
- Rejestracja: 29 maja 2014, 13:27
- Lokalizacja: Łódź
Robas - przy takiej konfiguracji to ucho holownicze potrzebne jak zającowi dzwonek na ogonie.
you could argue "why not buy a 690 enduro?"...but the XT is bomb proof and can be treated like shit and still runs like a peach.
-
- Posty: 207
- Rejestracja: 29 maja 2014, 13:27
- Lokalizacja: Łódź
Mam takie gumki u siebie, milusie
you could argue "why not buy a 690 enduro?"...but the XT is bomb proof and can be treated like shit and still runs like a peach.
Spróbujcie z plastikiem od YZ 250 w R pasuje. Tylko trzeba otwory na śruby przewiercic.
A więc, z lewej nadjeżdża jakiś skuter. Z prawej też nic nie jedzie