Nie wiem skąd pomysł ustawiania motocykla pod czas regulacji łańcucha, tak aby koło było w górze. Podstawa centralna jest opcjonalna i na pewno mało XT-kowców ją posiada.
Postaw konia na bocznej, ewentualnie na stojaku pod wahacz i wyreguluj napięcie. 45-55mm.
Naciąganie łańcucha.
- gmole silnika wg SW-Motech / HOLAN - nieaktualne
- gmole owiewek wg. TOURATECHa - nieaktualne
- stelaże pod kufry na zamówienie - nieaktualne
- gmole owiewek wg. TOURATECHa - nieaktualne
- stelaże pod kufry na zamówienie - nieaktualne
No pomysł pochodzi prosto z instrukcji obsługi, przecież pisałemarkadius0 pisze:Nie wiem skąd pomysł ustawiania motocykla pod czas regulacji łańcucha, tak aby koło było w górze. Podstawa centralna jest opcjonalna i na pewno mało XT-kowców ją posiada.
Postaw konia na bocznej, ewentualnie na stojaku pod wahacz i wyreguluj napięcie. 45-55mm.
![:-D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Właśnie poważnie się zastanawiam, skąd taka rozbieżność między poradami na forum, a tym, co radzi sam producent.
Odpowiem dopiero w poniedziałek, bo sprawdzałem to w pracy i mam tą instrukcję na firmowym komputerze.Tokrator pisze:Przepraszam, że się wtrącę, ale właśnie czytam oryginalną angielską instrukcję do XT660R i tam piszą, że należy motocykl ustawić tak, żeby tylne koło było w powietrzu.astro pisze:Tak jak napisał Arkadius. Postaw motocykl na bocznej.Mateusz93 pisze:Wybaczcie za odkop roku, ale jak w końcu ustawić?
40-55mm jak stoi na bocznej, z podniesionym kołem czy jak ktoś siedzi na nim w pionie?
W angielskiej wersji instrukcji jest napisane "Place the motorcycle on the side-stand".
Ewidentnie w polskiej wersji jest błąd w tłumaczeniu.
W jakiej wersji instrukcji jest ta informacja o podstawce bocznej?
Mam ten motocykl od 700km i mówiąc szczerze, próbuję właśnie ustalić, co z łańcuchem i mnogość wersji metodyki sprawdzania luzu trochę mnie przeraża.
- crazyrider12
- Posty: 1459
- Rejestracja: 04 mar 2010, 7:49
- Lokalizacja: Krk/Siemianowice Śl
producent nabija kasę serwisowi. Manual manualem, a praktyka userów praktyką.Tokrator pisze:Właśnie poważnie się zastanawiam, skąd taka rozbieżność między poradami na forum, a tym, co radzi sam producent.
...bo każda okazja jest dobra by zjechać z utartej ścieżki i poszukać własnej ![;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
![;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
Tokratot juz nie filozofuj bierz klucze i reguluj lancuch jak ci koledzy pisza. Czssem lepie wziac sie za cos niz teoretyzowac.
crazyrider12 pisze:producent nabija kasę serwisowi. Manual manualem, a praktyka userów praktyką.Tokrator pisze:Właśnie poważnie się zastanawiam, skąd taka rozbieżność między poradami na forum, a tym, co radzi sam producent.
O, bardzo dziękuję. To nie jest tak, że Wam nie ufam, po prostu w instrukcji jedno, wg. forum w instrukcji piszą co innego i trochę zgłupiałem - jak mam wybierać między instrukcja a praktycznym doświadczeniem długoletnich użytkowników, to wybór jest dosyć oczywisty
![:)](./images/smilies/icon_smile.gif)
akurat się tak składa że dwa tygodnie temu czyściłem, smarowałem i naciągałem...tak samo wiele szukałem wiadomości na temat naciągania i doszedłem do wniosku że ta odległość 55 mm to jakiś żart ^^ zrobiłem po swojemu..najwyżej bedzie po kosztach..w 100 % zgodzę się z wypowiedzią crazyrider'a12..w dzisiejszych czasach producent zarabia więcej na serwisie niż na samej sprzedaży..miałem taki luz że przy odpuszczaniu gazu, łańcuch trzaskał o wahacz xD było to około 70 mm..teraz zrobiłem na 45 mm.. na luzie przeprowadziłem po podwórku i nie poczułem żeby Jadzia miała ciężko..polecam zestaw do czyszczenia łańcucha z szczoteczką z firmy Motula..na allegro w całkiem niskiej ceniecrazyrider12 pisze:producent nabija kasę serwisowi. Manual manualem, a praktyka userów praktyką.Tokrator pisze:Właśnie poważnie się zastanawiam, skąd taka rozbieżność między poradami na forum, a tym, co radzi sam producent.
![:)](./images/smilies/icon_smile.gif)
- crazyrider12
- Posty: 1459
- Rejestracja: 04 mar 2010, 7:49
- Lokalizacja: Krk/Siemianowice Śl
True,jak nie mam nikogo pod ręką,opieram się klatką o d..pę motka i naciskam w dół jednocześnie sprawdzając luz czy nie jest za mocno łańcuch naciągnięty.Kruleusz pisze:do sprawdzenia naciągu łańcucha również potrzebuję drugiej osobysiedząc na moto druga osoba sprawdza luzik..
...bo każda okazja jest dobra by zjechać z utartej ścieżki i poszukać własnej ![;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
![;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
panowie pierdologie uprawiacie, nic nie trzeba naciskac i nie uprawiac żadnej gimnastyki w parach, bo regulacja to akurat czynnośc dla 1 osoby w zupełności , a co gdy ktos ma podniesony tył tak jak ja? też 4-5cm, poprostu stawiamy moto i regulujemy naciag lańcucha na 4-5cm, inaczej mówiac "na oko" macamy ruszamy góra dół, dokręcamy śruby macamy jeszcze raz jak luuz nie pasuje to poprawiamy a jak pasuje to wisadamy i odjeżdzamy.
Widać że XT to dobra maszyna skoro takie tematy idą przez forum bo nie ma innch poważniejszych![:)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Widać że XT to dobra maszyna skoro takie tematy idą przez forum bo nie ma innch poważniejszych
![:)](./images/smilies/icon_smile.gif)