Nie wiem skąd pomysł ustawiania motocykla pod czas regulacji łańcucha, tak aby koło było w górze. Podstawa centralna jest opcjonalna i na pewno mało XT-kowców ją posiada.
Postaw konia na bocznej, ewentualnie na stojaku pod wahacz i wyreguluj napięcie. 45-55mm.
Naciąganie łańcucha.
- gmole silnika wg SW-Motech / HOLAN - nieaktualne
- gmole owiewek wg. TOURATECHa - nieaktualne
- stelaże pod kufry na zamówienie - nieaktualne
- gmole owiewek wg. TOURATECHa - nieaktualne
- stelaże pod kufry na zamówienie - nieaktualne
No pomysł pochodzi prosto z instrukcji obsługi, przecież pisałemarkadius0 pisze:Nie wiem skąd pomysł ustawiania motocykla pod czas regulacji łańcucha, tak aby koło było w górze. Podstawa centralna jest opcjonalna i na pewno mało XT-kowców ją posiada.
Postaw konia na bocznej, ewentualnie na stojaku pod wahacz i wyreguluj napięcie. 45-55mm.
Właśnie poważnie się zastanawiam, skąd taka rozbieżność między poradami na forum, a tym, co radzi sam producent.
Odpowiem dopiero w poniedziałek, bo sprawdzałem to w pracy i mam tą instrukcję na firmowym komputerze.Tokrator pisze:Przepraszam, że się wtrącę, ale właśnie czytam oryginalną angielską instrukcję do XT660R i tam piszą, że należy motocykl ustawić tak, żeby tylne koło było w powietrzu.astro pisze:Tak jak napisał Arkadius. Postaw motocykl na bocznej.Mateusz93 pisze:Wybaczcie za odkop roku, ale jak w końcu ustawić?
40-55mm jak stoi na bocznej, z podniesionym kołem czy jak ktoś siedzi na nim w pionie?
W angielskiej wersji instrukcji jest napisane "Place the motorcycle on the side-stand".
Ewidentnie w polskiej wersji jest błąd w tłumaczeniu.
W jakiej wersji instrukcji jest ta informacja o podstawce bocznej?
Mam ten motocykl od 700km i mówiąc szczerze, próbuję właśnie ustalić, co z łańcuchem i mnogość wersji metodyki sprawdzania luzu trochę mnie przeraża.
- crazyrider12
- Posty: 1459
- Rejestracja: 04 mar 2010, 7:49
- Lokalizacja: Krk/Siemianowice Śl
producent nabija kasę serwisowi. Manual manualem, a praktyka userów praktyką.Tokrator pisze:Właśnie poważnie się zastanawiam, skąd taka rozbieżność między poradami na forum, a tym, co radzi sam producent.
...bo każda okazja jest dobra by zjechać z utartej ścieżki i poszukać własnej
Tokratot juz nie filozofuj bierz klucze i reguluj lancuch jak ci koledzy pisza. Czssem lepie wziac sie za cos niz teoretyzowac.
crazyrider12 pisze:producent nabija kasę serwisowi. Manual manualem, a praktyka userów praktyką.Tokrator pisze:Właśnie poważnie się zastanawiam, skąd taka rozbieżność między poradami na forum, a tym, co radzi sam producent.
O, bardzo dziękuję. To nie jest tak, że Wam nie ufam, po prostu w instrukcji jedno, wg. forum w instrukcji piszą co innego i trochę zgłupiałem - jak mam wybierać między instrukcja a praktycznym doświadczeniem długoletnich użytkowników, to wybór jest dosyć oczywisty
akurat się tak składa że dwa tygodnie temu czyściłem, smarowałem i naciągałem...tak samo wiele szukałem wiadomości na temat naciągania i doszedłem do wniosku że ta odległość 55 mm to jakiś żart ^^ zrobiłem po swojemu..najwyżej bedzie po kosztach..w 100 % zgodzę się z wypowiedzią crazyrider'a12..w dzisiejszych czasach producent zarabia więcej na serwisie niż na samej sprzedaży..miałem taki luz że przy odpuszczaniu gazu, łańcuch trzaskał o wahacz xD było to około 70 mm..teraz zrobiłem na 45 mm.. na luzie przeprowadziłem po podwórku i nie poczułem żeby Jadzia miała ciężko..polecam zestaw do czyszczenia łańcucha z szczoteczką z firmy Motula..na allegro w całkiem niskiej ceniecrazyrider12 pisze:producent nabija kasę serwisowi. Manual manualem, a praktyka userów praktyką.Tokrator pisze:Właśnie poważnie się zastanawiam, skąd taka rozbieżność między poradami na forum, a tym, co radzi sam producent.
- crazyrider12
- Posty: 1459
- Rejestracja: 04 mar 2010, 7:49
- Lokalizacja: Krk/Siemianowice Śl
True,jak nie mam nikogo pod ręką,opieram się klatką o d..pę motka i naciskam w dół jednocześnie sprawdzając luz czy nie jest za mocno łańcuch naciągnięty.Kruleusz pisze:do sprawdzenia naciągu łańcucha również potrzebuję drugiej osoby siedząc na moto druga osoba sprawdza luzik..
...bo każda okazja jest dobra by zjechać z utartej ścieżki i poszukać własnej
panowie pierdologie uprawiacie, nic nie trzeba naciskac i nie uprawiac żadnej gimnastyki w parach, bo regulacja to akurat czynnośc dla 1 osoby w zupełności , a co gdy ktos ma podniesony tył tak jak ja? też 4-5cm, poprostu stawiamy moto i regulujemy naciag lańcucha na 4-5cm, inaczej mówiac "na oko" macamy ruszamy góra dół, dokręcamy śruby macamy jeszcze raz jak luuz nie pasuje to poprawiamy a jak pasuje to wisadamy i odjeżdzamy.
Widać że XT to dobra maszyna skoro takie tematy idą przez forum bo nie ma innch poważniejszych
Widać że XT to dobra maszyna skoro takie tematy idą przez forum bo nie ma innch poważniejszych