Witam mam pytanko. Staram się zarejestrować moją xtx na a2 wie ktoś co I jak przechodził ktoś ten temat ? Bo różnie piszą. Jedni że tylko serwis faktury za robotę oświadczenia hamowania. Co wychodzi 800 plus przegląd 160
Inni że tylko hamowania przy samodzielnym obniżeniu mocy I rzeczoznawca. Cię uchodzi taniej Ale nie widomo czy przejdzie jutro zadzwonię to urzędu co oni na to ale może ktoś coś ? Firmy I rzeczoznawcy najlepiej okolice deblina Wawa Lublin Radom dalej tak średnio mi się opłaca ...
Xtx na Kategorie A2
W urzędzie chyba za dużo się nie dowiesz.
Chłopaki w Garbowie blokują motocykle na kat. A2.
http://www.smgmotocykle.pl/
Świetna ekipa oraz ogromne doświadczenie!
Chłopaki w Garbowie blokują motocykle na kat. A2.
http://www.smgmotocykle.pl/
Świetna ekipa oraz ogromne doświadczenie!
-
- Posty: 207
- Rejestracja: 29 maja 2014, 13:27
- Lokalizacja: Łódź
Zblokować to jedno a zarejestrować to drugie. Ziomek przechodził ten taniec w Łdz i mało nie osiwiał. Większość info się zgadza: blokada mocy (trwała, będąca elementem trudnodemontowalnym), hamownia wraz z rzeczoznawcą np. pzmot (bo żadna hamownia w PL nie ma homologacji Urzędu miar i wag), kwit z hamowni i orzeczenie rzeczoznawcy + motek do diagnosty co daje kwit swój i z tym do WK po dowód. Tyle z terenu Łdz, choć z informacji w innych regionach wyszło że można łatwiej, bez rzeczoznawcy. W takim razie podkłada się diagnosta ale to inny temat. A z innej baki - czy xtx nie wpisuje się w A2 w oryginale? Wtedy przeróbki niekonieczne raczej.
you could argue "why not buy a 690 enduro?"...but the XT is bomb proof and can be treated like shit and still runs like a peach.
Ale jaka rejestracja na A2?
nie ma czegoś takiego. Jeśli motocykl ma w dowodzie wbite 35 kW i nie przekracza stosunku mocy do masy 0.2, to łąpie się na prawo jazdy A2. Nie rejestruje się specjalnie, zmienia dowodu czy coś. Po prostu spełnia warunki.
XTX/R/Z są różne, niektóre mają wbite w dowód 35 kW inne 35.3 kW, szukaj tego z 35 kW i gotowe
sam mam A2 i orientowałem się swego czasu jak to wygląda.
pozdrawiam!
Mateusz
nie ma czegoś takiego. Jeśli motocykl ma w dowodzie wbite 35 kW i nie przekracza stosunku mocy do masy 0.2, to łąpie się na prawo jazdy A2. Nie rejestruje się specjalnie, zmienia dowodu czy coś. Po prostu spełnia warunki.
XTX/R/Z są różne, niektóre mają wbite w dowód 35 kW inne 35.3 kW, szukaj tego z 35 kW i gotowe
sam mam A2 i orientowałem się swego czasu jak to wygląda.
pozdrawiam!
Mateusz
-
- Posty: 218
- Rejestracja: 02 maja 2017, 21:19
- Lokalizacja: Dęblin
Ból w tym ze mam 35.3 pospiesznie kupiłem bo stan był bardzo dobry i się wpakowalem.
Dziś dzwoniłem do wk i powiedziałem ze chciałem uaktualnić dane w dowodzie nic o a 2 no to powiedziała ze od diagnosty papier ze jest mniej i tyle a diagnosta powiedział ze chce wykres i rzeczoznawcę . Tylko powiedziała ze rozpatrują indywidualnie czyli może wycofać się ze słów ze nie ma problemu . Ehh
Zadzwonię do Yamahy popytam czym to się ma ze albo 35 albo 35.3 mają moto mam 2005 na wtrysku. Chyba ze wy wiecie
Dziś dzwoniłem do wk i powiedziałem ze chciałem uaktualnić dane w dowodzie nic o a 2 no to powiedziała ze od diagnosty papier ze jest mniej i tyle a diagnosta powiedział ze chce wykres i rzeczoznawcę . Tylko powiedziała ze rozpatrują indywidualnie czyli może wycofać się ze słów ze nie ma problemu . Ehh
Zadzwonię do Yamahy popytam czym to się ma ze albo 35 albo 35.3 mają moto mam 2005 na wtrysku. Chyba ze wy wiecie
-
- Posty: 218
- Rejestracja: 02 maja 2017, 21:19
- Lokalizacja: Dęblin
TekxaS 800zl plus przegląd daje prawie 1000 to lepiej już by było dołożyć na inne moto :
Z ciekawości sprawdziłem sam papiery motka mego i mam 35kW oraz 0.18 kw/kg rocznik 2005 i produkcja we Francji. Popatrzyłem na kategorie praw jazdy i widzę, że na A, jak się ma A2, to można startować, gdy się ma więcej niż 20 lat i co najmniej dwa lata prawo jazdy kat. A2 może tędy droga