W trybie diagnostycznym masz temperaturę cieczy chłodzącej Jak nie jest to dla Ciebie problemem to tam możesz sprawdzaćmrdevlin pisze:Jak już mowa o kontrolkach itp. to czy ktoś wie może albo nawet ma zamontowane czujnik temp. cieczy chłodzącej. Tak się pytam czy jest sens i możliwość zamontowania wskaźnika. Tak naprawdę dopóki nie zapali się kontrolka silnika nie wiadomo w jakich temp pracuje silnik. No i oczywiście nie wiadomo czy termostat jest walnięty czy nie.
Układ smarowania, kontrolka oleju.
[center]WEJDŹ XT660 Tryb diagnostyczny CO Settings Ankieta Mój XT'ek [/center]
Chyba Wojtek ma zamontowany wskażnik tem. oleju. Też się do niego przymierzam.
...nie umiem jeździć... ale lubię !!!
Dokładnie Uziel- czujnik temp. oleju a on i tak pokazuje w pewnym sensie temp silnika
Montujesz albo w korku spustowym oleju, albo na śrubie rurki zasilającej smarowanie wałka rozrządu no i ew. mechaniczny zamiast miarki oleju .
Montujesz albo w korku spustowym oleju, albo na śrubie rurki zasilającej smarowanie wałka rozrządu no i ew. mechaniczny zamiast miarki oleju .
Cały czas się nad tym czujnikiem zastanawiam. Wojtek poleć mi jaki zakupić. Ty masz przetestowane , więc polegam na twoim doświadczeniu
...nie umiem jeździć... ale lubię !!!
Tu link do tematu o obrotomierzu a w moim przypadku i czujniku temp. oleju.
http://xt660.pl/viewtopic.php?t=44&post ... c&start=15
Co do miejsca mocowania to:
1.Korek spustowy- tam jest olej po smarowaniu a więc ma największą temperaturę i największe jej wahania w zależności od obciążenia silnika - wada to miejsce mocowania narażone na uszkodzenie kabli- obowiązkowa osłona silnika ( u mnie nigdy nie uszkodziłem)
2.śruba rurki zasilającej smarowanie wałka rozrządu- olej przed smarowaniem a więc niższa temperatura i bardziej stabilna- olej prosto do pompy idzie ze zbiornika oleju (ramy) gdzie ostygł.
3. Miarka oleju- stabilna temperatura brak kabli, ale kiepska widoczność podczas jazdy
http://xt660.pl/viewtopic.php?t=44&post ... c&start=15
Co do miejsca mocowania to:
1.Korek spustowy- tam jest olej po smarowaniu a więc ma największą temperaturę i największe jej wahania w zależności od obciążenia silnika - wada to miejsce mocowania narażone na uszkodzenie kabli- obowiązkowa osłona silnika ( u mnie nigdy nie uszkodziłem)
2.śruba rurki zasilającej smarowanie wałka rozrządu- olej przed smarowaniem a więc niższa temperatura i bardziej stabilna- olej prosto do pompy idzie ze zbiornika oleju (ramy) gdzie ostygł.
3. Miarka oleju- stabilna temperatura brak kabli, ale kiepska widoczność podczas jazdy
- berserkers
- Posty: 965
- Rejestracja: 25 mar 2009, 12:22
- Lokalizacja: Szczecin/ Bezrzecze
Zawsze mozesz zalozyc termometr oleju wkrecany w miejsce bagnetu
Ja się właśnie na taki napalamberserkers pisze:Zawsze mozesz zalozyc termometr oleju wkrecany w miejsce bagnetu
tylko zastanawiam się czy jest mi potrzebny do szczęścia
XTR/BMW w 3 odmianach / Mt09 Tracer / Ktm 1090 co następne nie wiem może T7
Panowie którym wężem xt660 zasysa olej ze zbiornika i którym wraca do zbiornika ? Jeden jest na samym dole po lewej stronie silnika a drugi jest na gorze silnika w okolicy rozrusznika.
Mam jeszcze jeden cienki luźny waż wyglada na to ze jakieś odpowietrzania , wychodzi w okolicy rozrusznika . Orientuje sie ktos gdzie ma byc wpięty ?
Mam jeszcze jeden cienki luźny waż wyglada na to ze jakieś odpowietrzania , wychodzi w okolicy rozrusznika . Orientuje sie ktos gdzie ma byc wpięty ?
- crazyrider12
- Posty: 1459
- Rejestracja: 04 mar 2010, 7:49
- Lokalizacja: Krk/Siemianowice Śl
Ten po lewej to zasilanie w olej zze zbiornika,
ten na górze obok rozrusznika to powrót do zbiornika,
ten trzeci wychodzący nisko z airbox'a nie podpięty do niczego (tak ma być), zaślepiony-to spust syfu z airbox'a.
ten na górze obok rozrusznika to powrót do zbiornika,
ten trzeci wychodzący nisko z airbox'a nie podpięty do niczego (tak ma być), zaślepiony-to spust syfu z airbox'a.
...bo każda okazja jest dobra by zjechać z utartej ścieżki i poszukać własnej