Strona 2 z 2

: 27 lut 2015, 22:43
autor: majas123
mam nadzieję że nie będzie to ogromna różnica , może ktoś może polecić jakiś dobry egzemplarz ??

: 22 mar 2015, 5:00
autor: Gołdziarz
Ja od siebie dodam bo jezdziłem dwa sezony na LC4 a teraz 5 na xtz..

Bedzie odczuwalnie słabszy.. zdecydowanie ciezszy.. i gładziej będzie silnik chodził.

Ale to co bije wszystkie ktmy będzie kompletnie Bezwawaryjny!!!!!!

: 12 maja 2015, 1:01
autor: majas123
dawno mnie nie było - w tym czasie zdążyłem kupić w Belgii Xtx 660 . W sumie przez "telefon" zadzwoniłem do właściciela dogadałem się z nim a znajomy pojechał i zabrał moto - i trafiło się ślepej kurze ziarno :D Dwa wydechy carbonowe devila magnum - to było widać na foto. Ale pod siedzeniem był powercomander :D no i sporo papierów serwisowych . Moto z powercomanderem śmiga super na 2 z gazu bez problemu idzie na gumę . Po niedługim posiadaniu moto strasznie spodobało się dla mojego znajomego któremu sprzedałem yamaszkę i teraz szukam następnej. W miedzy czasie kupiłem R1 ;-)

podsumowując :

dla kogoś kto tak jak ja kto zniechęci się do ktm z powodu awaryjności - w moim przypadku dużej , to xtx na przelotach z powercomanderem śmiga bardzo podobnie do LC4 640 .