Strona 2 z 3

: 21 lis 2016, 16:59
autor: Goral
Skoro miałeś juz 26 motocykli to uważam, że sam najlepiej wiesz czego chcesz:P Przymierz się do Rki i będzie jasne czy Ci siada ;)

: 21 lis 2016, 20:47
autor: pawel
Sparta, pamiętaj, Rka Rce nie równa :D może trafić na dopieszczaną. Mnie się trafiła Rka podnoszona, z opuszczonymi stopkami, wyższą i szerszą kierą. Jak dla mnie jest miodzio. Gdy wsiadłem na seryjną, nie mogłem pojąć, że tak właśnie wygląda prawdziwa Rka.

: 21 lis 2016, 22:07
autor: gajowy
26 motocykli i masz jeszcze dylemat ? wiedziałem że kat nie podpasi jak latasz po szosie, jechałem 690enduro, lc640, i 690SM i powiem tak, żaden z tych motocykli nie zachęcił mnie do pokonania choćby trasy do najbliższego miasta oddalonego o 50 km w jedną stronę po asfalcie. nie wygodne, trzęsące, jedno trzeba przyznać , za*******a dobrze, z rozsądku trzeba było brać XTR, teraz jako fan turystyki trochę może żałuje że nie brałem XTZ. Moją XTR miałem na sprzedaż z racji małego zainteresowanie zaprzestałem drążyć temat ale moge pomyśleć o sprzedaży, jak być chciał pisz prv , nawet za kilka miesięcy, może bede chciał sprzedać

: 22 lis 2016, 12:25
autor: Sparta
Panowie nie mam dylematu jeśli chodzi o rodzaj motocykla który mnie interesuje. Myślę o zamianie tylko ze względów zdrowotnych (no może mam też trochę ochotę spróbować przebudować Erkę na coś w stylu rally). Tenerka bardzo mi pasuje i chciałbym porównać ją na żywo do R aby stwierdzić definitywnie czy to właściwa droga bo na tenerce lata się świetnie ale w niektóre miejsca już nie wyjeżdżam z obawy o potencjalną glebę a ja nie lubię ograniczeń. Także jeśli są chętni na porównanie sprzętów z lubelskiego to proszę o sygnał.

: 23 lis 2016, 13:33
autor: TexaS
Kiedyś widziałem niebieską R'kę w Lublinie. W sumie to nawet dwa razy. Niestety nie znam jej właściciela. Może zapytaj na Lubelskim Forum Motocyklowym (Facebook)?

: 23 lis 2016, 13:51
autor: Flaw
To był pewnie Lijo z naszego forum.

: 23 lis 2016, 17:28
autor: Lotek
ja miałem i rkę i mam zetkę. R jest zwinniejsza, lżejsza i poręczniejsza ale jak ty miałeś 26motocykli, ja tylko dwa to nie śmiem doradzać.

: 24 lis 2016, 9:24
autor: Sparta
Lotek ty miałeś tylko 2, ale akurat te dwa o które mi chodzi więc twoja opinia jest dla mnie bardzo pomocna i już widzę, że chyba bym się nieźle dogadał z erką. Jeżeli nie znajdę nikogo z Erką do porównania to może znajdzie się ktoś z wersją X z lubelskiego? R i X są do siebie dość mocno zbliżone więc może takie porównanie da mi jakiś pogląd.

: 24 lis 2016, 10:45
autor: Lotek
środek ciężkości robi dużo, na pewno wersja r lżejsza jak ma jeden komin

: 24 lis 2016, 14:05
autor: TexaS
Posiadam X'a, ale motocykl od dwóch tygodni smacznie śpi przygotowany do zimy.
XTR różni się trochę od XTX'a więc najlepiej przymierzyć się do tej pierwszej wersji jeśli poważnie myślisz o zakupie takiego motocykla.

: 24 lis 2016, 14:38
autor: Sparta
Lotek znam wpływ środka ciężkości, tak jak pisałem lepiej mi się podnosiło varadero 1000 niż tenere bo miała o wiele niżej umieszczony środek ciężkości. Co do XTR to właśnie chciałbym wrzucić pojedynczy wydech, zdjąć co się da typu podnóżki pasażera itp i zamontować owiewkę typu rally. Miałbym prawie taką tenerkę, tylko ze 30 kg lżejszą. Zmieszczę na forum ogłoszenie o zamianie - może trafi się jakiś chętny.

: 24 lis 2016, 16:24
autor: uziel2
Pisz ile chcesz za Teresę .... ja mam X\R do wyboru z jednym lub dwoma wydechami . .

: 24 lis 2016, 20:37
autor: Sparta
http://xt660.pl/viewtopic.php?p=89498#89498

W giełdzie zamieściłem ogłoszenie i zdjęcia motocykla.

: 30 lis 2016, 14:18
autor: Sparta
Aktualizacja dla pytających na priv: przy sprzedaży cena tenerki wynosiłaby 18400 zł do uzgodnienia. I jeszcze pytanie. Ile ta naprawdę waży Erka na sucho i gotowa do jazdy i ile kilogramów można z niej zdjąć wymieniając układ wydechowy na jeden tłumik puszczony obok cylindra i zdejmując zbędne graty typu podnóżki pasażera?

: 30 lis 2016, 17:36
autor: gajowy
wysłałem Ci PRV