Używa ktoś podwyższenia kierownicy?
Jestem dość długi i przy jeździe na stojąco przydała by się sporo wyższa.
Ale zastanawiam się, czy to ma jakieś minusy? Czy przy długiej jeździe na Teresie na siedząco nie pogorszy się pozycja? Nie będą bolały łapy?
Podwyższona kierownica
tak, bardzo dobrze się sprawdza ja mam podniesione 5cm, ogólnie na pewno osłabia to trochę konstrukcję kierownicy ale dużo jeździłem w terenie i nie było żadnego problemu. Ostatnio poluzowała mi się lekko śruba mocująca. Kupiłem na allegro.
Jestem "nieumi" i o tym wiem, o tym wiem, że jestem "nieumiem"
- crazyrider12
- Posty: 1459
- Rejestracja: 04 mar 2010, 7:49
- Lokalizacja: Krk/Siemianowice Śl
Potwierdzam, też mam podwyższoną i sprawdziła się i w dłuższych trasach jak i w terenie. Przeżyła już nie jedną glebę. Ja mam coś takiego http://motoallegro.pl/podwyzszenie-kier ... 25919.html kupione w enduromani.
...bo każda okazja jest dobra by zjechać z utartej ścieżki i poszukać własnej
Ja mam to samo podwyższenie co Crazy.
- crazyrider12
- Posty: 1459
- Rejestracja: 04 mar 2010, 7:49
- Lokalizacja: Krk/Siemianowice Śl
Przy moim wzroście (183cm.) mam na maxa i komfort poprawił się przy jeździe na stojąco,choć nadal muszę pochylać się odrobinę do przodu. Przy podwyższeniu o 5 cm. linki sprzęgła wystarczy "na styk"-jeśli chciałbyś więcej podnieść kierę to musisz dłuższą linkę kombinować. ...ktoś z forum zakładał podwyższenie jednoelementowe Touratech albo SW motech,ktoś z północno wschodniej Polski, czarny XTR, możesz ewentualnie podpytać. Niestety ale obydwie powyższe firmy się cenią....
Możesz też spytać Łukaszaxtz bo on ma w tenerce chyba jakąś tuningową kierownicę założoną.
Możesz też spytać Łukaszaxtz bo on ma w tenerce chyba jakąś tuningową kierownicę założoną.
...bo każda okazja jest dobra by zjechać z utartej ścieżki i poszukać własnej
Ja mam na pewno, ale nie wiem czy akurat o te 5cm, no i gruba magurka założona .admirau pisze:A o ile macie podwyższone, na max? 5cm?
Jak zmierzę dam znać.
To 5 cm aż takiej wielkiej różnicy na siedząco nie robi a co do jazdy na stojąco to przecież nie jedzie się na wyprostowanych nogach tylko lekko ugiętych
Jadąc na stojaka masz pracować/balansować całym ciałem, amortyzować dziury, hopki, więc nogi nie mogą być wyprostowane w kolanach, lecz ugięte i pracować jak amortyzatory
Jadąc na stojaka masz pracować/balansować całym ciałem, amortyzować dziury, hopki, więc nogi nie mogą być wyprostowane w kolanach, lecz ugięte i pracować jak amortyzatory
Właśnie to pochylenie mi teraz nie pasuje. Bo tak jak Wojtek pisze, jedzie się na ugiętych nogach. Ale żeby ta pozycja mniej obciążała ręce, albo kierownica by musiała być wyżej i bardziej przesunięta do tyłu, albo podnóżki bardziej z przodu. A gdyby podnóżki były bliżej, wtedy by było niewygodnie na siedząco. Tak źle, tak niedobrze ;)crazyrider12 pisze:choć nadal muszę pochylać się odrobinę do przodu.
5cm to różnicy to bardzo dużo (spytajcie kobit :>) a serio, u mnie jazda na stojaka stała się o niebo łatwiejsza.
Jestem "nieumi" i o tym wiem, o tym wiem, że jestem "nieumiem"
Cześć !
ja założyłem podwyższenie do standardowej kierownicy od Touratech'a
link
http://www.touratech.com/shops/009/prod ... ts_id=1024
tak jak koledzy, którzy wypowiadali się wcześniej też jestem zadowolony z podwyższenia kierownicy.
Moje odczucia były takie, że na początki trochę dziwnie się jechało przez pierwszych kilka kilometrów - w końcu trochę się ustawienie zmieniło .
Teraz zastanawiam się jak mogłem się tak długo męczyć bez tego podwyższenia.
Tak na marginesie ma 185 cm wzrostu.
Jazda na stojąco też jest nieporównywalnie wygodniejsza.
[ Dodano: 2011-12-09, 22:52 ]
P.S. Podwyższenia nie ma żadnego wpływu na linkę sprzęgła i hamulca wszystko jest ok.
ja założyłem podwyższenie do standardowej kierownicy od Touratech'a
link
http://www.touratech.com/shops/009/prod ... ts_id=1024
tak jak koledzy, którzy wypowiadali się wcześniej też jestem zadowolony z podwyższenia kierownicy.
Moje odczucia były takie, że na początki trochę dziwnie się jechało przez pierwszych kilka kilometrów - w końcu trochę się ustawienie zmieniło .
Teraz zastanawiam się jak mogłem się tak długo męczyć bez tego podwyższenia.
Tak na marginesie ma 185 cm wzrostu.
Jazda na stojąco też jest nieporównywalnie wygodniejsza.
[ Dodano: 2011-12-09, 22:52 ]
P.S. Podwyższenia nie ma żadnego wpływu na linkę sprzęgła i hamulca wszystko jest ok.
Ja mam SW ale jeszcze nie założyłem. Napiszę opinię jak polatam czyli w przyszłym roku
szczególnie na stojącoHerflick pisze: 5cm to różnicy to bardzo dużo (spytajcie kobit :>)
"Podczas dobrej jazdy na motocyklu przeżywasz więcej w ciągu 5 minut niż niektórzy ludzie przez całe swoje życie."
- crazyrider12
- Posty: 1459
- Rejestracja: 04 mar 2010, 7:49
- Lokalizacja: Krk/Siemianowice Śl
Ma znaczenie jakbyś chciał więcej niż 5 cm powyższać. Przy 5cm wszystko pasujeMatviej pisze:P.S. Podwyższenia nie ma żadnego wpływu na linkę sprzęgła i hamulca wszystko jest ok.
...bo każda okazja jest dobra by zjechać z utartej ścieżki i poszukać własnej
podwyzszenie zwieksza komfort jak dla mnie nie tylko w jezdzie na stojaco,na siedzaco tez poprawia manewrowosc.Dla mnie wygodniejsza pozycja rowniez na siedzaco. Tak jak Wojtas zaznaczyl, jazda na stojaco nie ma sluzyc calkowitemu wyprostowaniu, tak jak ucza w motocrosie trzeba przyjac pozycje "na kotka" ugiete kolana i lokcie,glowa podniesiona. Ja caly czas trenuje ale nie moge sie przyzwyczaic
Jedzie Jadzia Dziadzie Braaap Braaap
"Tylne koło ucieka cały czas, przednie tylko raz"
"Tylne koło ucieka cały czas, przednie tylko raz"
crazyrider12 pisze:Ma znaczenie jakbyś chciał więcej niż 5 cm powyższać. Przy 5cm wszystko pasujeMatviej pisze:P.S. Podwyższenia nie ma żadnego wpływu na linkę sprzęgła i hamulca wszystko jest ok.
Wiem o tym, właśnie pisałem, że fajnie powyższa ale nie ma,w przypadku Touratecha, wpływu na linki, w przeciwieństwie do wyższego podwyższenia.