drugi komplet opon
: 12 sty 2012, 10:37
Witam!
Przeczytałem wszystkie posty o oponach tu i na innym forum, gdzie część z nas też jest no i dalej nie za bardzo mi się wyklarował mój pomysł więc zakładam nowy wątek.
Mam na Tenerze opony Conti Trail Attack - jazda na asfalcie - bajka czy mokry czy suchy, jazda po szutrach - jest nieźle, natomiast pojeździłem sobie po piasku i błotku i tu jest nieciekawie, ale to zrozumiałe. Chciałbym kupić drugi komplet opon i przekładać go dwa, trzy razy w roku by pojeździć po okolicznych bezdrożach. Mam więc pytanie czy ktoś z Was tak robi? Jeśli tak to jakie ma te drugie opony - typowy cross jak K76 (pomyłka z tm K76 bardziej myślałem o mitasie c02 lub TKC80 czy coś lżejszego Jak SAHARA3 na przykład? Na allegro jest sporo opon używanych w dobrym stanie lub leżakowanych, a nieużywanych - czy do jazdy w terenie aż tak istotne jest by opona była nie starsza niż 3 lata czy nie to większego znaczenia ? Te opony można kupić za na prawdę niewielką kasę.
Nadchodzi zima z tego co piszą, więc mam czas na przemyślenia, dlatego proszę o porady
Kolejne pytanie do posiadaczy xt660z w tym temacie to czy ktoś zakładał inne profile opon niż fabryczne - np. na tył 130/90/17 a na przód 90/100/21 czy takie opony bez problemu wejdą na felgę i do motocykla ?
Przeczytałem wszystkie posty o oponach tu i na innym forum, gdzie część z nas też jest no i dalej nie za bardzo mi się wyklarował mój pomysł więc zakładam nowy wątek.
Mam na Tenerze opony Conti Trail Attack - jazda na asfalcie - bajka czy mokry czy suchy, jazda po szutrach - jest nieźle, natomiast pojeździłem sobie po piasku i błotku i tu jest nieciekawie, ale to zrozumiałe. Chciałbym kupić drugi komplet opon i przekładać go dwa, trzy razy w roku by pojeździć po okolicznych bezdrożach. Mam więc pytanie czy ktoś z Was tak robi? Jeśli tak to jakie ma te drugie opony - typowy cross jak K76 (pomyłka z tm K76 bardziej myślałem o mitasie c02 lub TKC80 czy coś lżejszego Jak SAHARA3 na przykład? Na allegro jest sporo opon używanych w dobrym stanie lub leżakowanych, a nieużywanych - czy do jazdy w terenie aż tak istotne jest by opona była nie starsza niż 3 lata czy nie to większego znaczenia ? Te opony można kupić za na prawdę niewielką kasę.
Nadchodzi zima z tego co piszą, więc mam czas na przemyślenia, dlatego proszę o porady
Kolejne pytanie do posiadaczy xt660z w tym temacie to czy ktoś zakładał inne profile opon niż fabryczne - np. na tył 130/90/17 a na przód 90/100/21 czy takie opony bez problemu wejdą na felgę i do motocykla ?