Strona 1 z 2
xt za ciezki w teren i do podjazdów
: 08 lis 2012, 13:50
autor: czlowiekwidmo
Zapytanie dotyczy motocykla honda 450 r crf . Powiedzc ie mi cos o nim bo zamierzam sie przesiaść . A moze cos z ktm prosze o opinie rowniez o podobnych sprzeach . Dziex pozdro
: 08 lis 2012, 13:55
autor: uziel2
WR 250 czterosuw. Pięknie się tym latało.
: 08 lis 2012, 14:10
autor: pancio
Już się kiedyś pytałeś. Sprzęt w sam raz dla Ciebie
![;-)](./images/smilies/icon_wink.gif)
: 08 lis 2012, 15:53
autor: Herflick
DRZ, CRF, WR, EXC.. jakiekolwiek z tych będzie lepsze od XT w lesie i do podjazdów bo takie jest przeznaczenie tych motocykli.
: 08 lis 2012, 20:17
autor: czlowiekwidmo
moze i sie pytałem , dawno nie byłem na foum xt sprawuje się super ale za wolny na prostej i za słaby w lesie 500 mnie robia , musze zmienic na fulla ,
edit by Wojtek: polskie znaki ![:!:](./images/smilies/icon_exclaim.gif)
: 08 lis 2012, 22:24
autor: Herflick
dobra! tak zrób
![:)](./images/smilies/icon_smile.gif)
nie powstrzymuj się
: 08 lis 2012, 23:54
autor: pancio
Zamiast DRZ wziąłbym RM-Z
![;-)](./images/smilies/icon_wink.gif)
A zamiast WR lepsze będzie YZ
![;-)](./images/smilies/icon_wink.gif)
: 09 lis 2012, 0:02
autor: Wojtek
czlowiekwidmo pisze:xt sprawuje się super ale za wolny na prostej i za słaby w lesie 500 mnie robia , musze zmienic na fulla
Na prostej asfaltowej za wolny Ok, ale w lesie za słaby- chyba żart- XT jest do lasu po prostu za ciężki, ale nie za słaby
Raczej odwrotnie - ryje i kopie za dotknięciem manetki
Enduro czy cross ważą 70-80kg mniej niż XT i tu jest pies pogrzebany
![:-P](./images/smilies/icon_razz.gif)
: 09 lis 2012, 7:54
autor: bonzo
pancio pisze:Zamiast DRZ wziąłbym RM-Z A zamiast WR lepsze będzie YZ
to zależy bo jak chce mieć na prostej asfaltowej prędkości i latać szybko po szutrówkach to lepszy wybór to DRZ, EXC lub coś podobnego rejestrowalnego na drogę publiczną. Może trochę cięższy od full crossa ale jednak jest tablica i OC a to jest przydatne, choćby po to żeby w Pałuku wystartować
![;-)](./images/smilies/icon_wink.gif)
: 09 lis 2012, 8:02
autor: qcyk
Sprzęt gwizda, tylko kierowca...nie domaga
![;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
no jak bym czytał o r6 co nie jedzie.... i mus R-łania kupić.
Bo przecież wstyd jak cię ktoś wyprzedzi.
Myślałem że takie teksty to tylko na forum ze scigami.
Xt to uniwersalny motocykl, do codziennie walki z nudą. Jak ktoś wymaga żeby konkurował z crossem w błocie albo sportem na prostej. ... ehhh
: 09 lis 2012, 10:18
autor: Bajros
Amen :D Arłan Ygrekzeetef.
Każdy z motocykli terenowych, krosowych będzie dużo lepiej się sprawował w terenie niż XT, zatem co Ci przypasuje pod kątem pojemności, zawieszenia, ceny czy koloru będzie dobry.
Jak chcesz szatana wcielonego to pomyśl też nad Husabergiem lub Husqvarną.
: 09 lis 2012, 13:05
autor: pancio
Nie skminiłeś Bonzocis
![;-)](./images/smilies/icon_wink.gif)
: 09 lis 2012, 13:44
autor: SayTen
Tomahawk daje radę i w terenie i poza. Masa może trochę przyduża, ale V10 o pojemność 8,3L wyrównuje szanse na prostej. =)
Ja kupując XT wybrałem motocykl do codziennej komunikacji i lekkiej turystyki. Mając również na uwadze przeloty międzyprzeglądowe i generalnie koszty utrzymania.
: 09 lis 2012, 19:54
autor: Herflick
Bracia! na koń!
![:)](./images/smilies/icon_smile.gif)
: 09 lis 2012, 20:48
autor: jasiu836
ile chcesz za R-ke??
![:)](./images/smilies/icon_smile.gif)