Witam
Czy może ktoś się orientuje czy podejdzie cała wiązka z XT po 2007 r do 2004 r. ?
Jak wszyscy wiemy moto od 2007 r posiada sondę lambda .
Wiązka
XTR/BMW w 3 odmianach / Mt09 Tracer / Ktm 1090 co następne nie wiem może T7
- crazyrider12
- Posty: 1459
- Rejestracja: 04 mar 2010, 7:49
- Lokalizacja: Krk/Siemianowice Śl
TPS w nowym modelu też jest zmieniony (inna oporność).
...bo każda okazja jest dobra by zjechać z utartej ścieżki i poszukać własnej ![;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
![;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
Powiem wam o co mi chodzi .
Jak jadę spokojnie i dodam gazu to czasem XT mi przerwie. ( na pewno to nie serki !!!)
Jak jadę po nierównościach to zdarza się to częściej .
I nie wiem co robić wszystkie wtyczki poczyszczone i psiknięte kontaktem.
Czujnik bocznej stopki sprawdzony.
Mogę dostać wiązkę za darmo ale od xt z 2007 roku a ja mam 2004.
Świecę mam nową mam jeszcze 3 inne sprawdziłem dzieje się to samo.
Obawiam się że gdzieś jakiś przewód może się trzymać na włosku .
JAKIEŚ POMYSŁY ?
Jak jadę spokojnie i dodam gazu to czasem XT mi przerwie. ( na pewno to nie serki !!!)
Jak jadę po nierównościach to zdarza się to częściej .
I nie wiem co robić wszystkie wtyczki poczyszczone i psiknięte kontaktem.
Czujnik bocznej stopki sprawdzony.
Mogę dostać wiązkę za darmo ale od xt z 2007 roku a ja mam 2004.
Świecę mam nową mam jeszcze 3 inne sprawdziłem dzieje się to samo.
Akurat posiadam ten nowy TPS.crazyrider12 pisze:TPS w nowym modelu też jest zmieniony (inna oporność).
Obawiam się że gdzieś jakiś przewód może się trzymać na włosku .
JAKIEŚ POMYSŁY ?
XTR/BMW w 3 odmianach / Mt09 Tracer / Ktm 1090 co następne nie wiem może T7
Własnie kolega z forum podpowiedział podsunął mi kilka tematów :
http://www.yamaha-forum.net/forum/showthread.php?t=480
http://www.yamaha-forum.net/forum/showthread.php?t=480
XTR/BMW w 3 odmianach / Mt09 Tracer / Ktm 1090 co następne nie wiem może T7
Jeżeli mam być szczery to napisałem to w poprzednim poście ale wykasowałem- jak by to był ten czujnik to miałbyś to odnotowane w trybie diagnostycznym i mało tego silnik musiałby zgasnąć całkowicie.
Trzeba by wyłączyć i włączyć stacyjkę i dopiero by odpalił![:-/](./images/smilies/icon_curve.gif)
Trzeba by wyłączyć i włączyć stacyjkę i dopiero by odpalił
![:-/](./images/smilies/icon_curve.gif)
PS. Jak dla mnie to ten czujnik jest bardzo potrzebny i żałuję, że nie mam go w husce.
Kiedyś na zajebi....e stromym i piaszczystym podjeździe wyleciałem z moto a huska leżąc do góry nogami nadal chodziła- nie byłem w stanie na nogach do niej podejść.
Zassała olej odmą i dopiero zgasła.
Po przewrotkach też moim zdaniem lepiej jak zgaśnie- bezpieczniej leżeć pod moto z wyłączonym silnikiem i nie kręcącym się tylnym kołem z łańcuchem![:-/](./images/smilies/icon_curve.gif)
Kiedyś na zajebi....e stromym i piaszczystym podjeździe wyleciałem z moto a huska leżąc do góry nogami nadal chodziła- nie byłem w stanie na nogach do niej podejść.
Zassała olej odmą i dopiero zgasła.
Po przewrotkach też moim zdaniem lepiej jak zgaśnie- bezpieczniej leżeć pod moto z wyłączonym silnikiem i nie kręcącym się tylnym kołem z łańcuchem
![:-/](./images/smilies/icon_curve.gif)