xt 660 r

jesteś ciekaw co na ten temat uważają pozostali użytkownicy? Pisz tutaj
Kaktus23
Posty: 22
Rejestracja: 06 lut 2013, 21:56
Lokalizacja: Lubin

Witam zamierzam kupić Xt 660 R i moje pytanie, Na co należy zwrócić uwagę przy zakupie ?? co wskaże mi, że moto nie nadaje sie do kupna?> :)
ArtiP22
Posty: 25
Rejestracja: 18 wrz 2012, 20:34
Lokalizacja: Podgórze
Kontakt:

Moim zdaniem najważniejszy jest silnik bo na wyglądzie się nie jeździ co nie oznacza, że nie jest ważny:) ja kupowałem r-ke w październiku i zwracałem szczególnie uwagę na:
- niski przebieg:)
- kulturę pracy silnika ( powinien pomrukiwać:0)
- szczególnie zwróc uwagę na śruby przy siniku czy nie są wyrobione itp w zależności od przebiegu powinny być ruszane niektóre elementy (np do regulacji zaworów)
- zwróć uwagę na spawy oraz malowanie elementów ( lakier nie powinien posiadać zapyleń ,, morki")
- kolejno poprzeglądaj plastiki czy nie były klejone oraz czy uchwyty są całe
- sprawdz czy kierownica nie była prostowana ( szpachlowana ) spotkałem się z taka raz

Ogólnie miej oczy do około głowy i weź z sobą osobę której nie zależy na kupnie żeby z innej perspektywy spojrzała na moto :)
Kaktus23
Posty: 22
Rejestracja: 06 lut 2013, 21:56
Lokalizacja: Lubin

dzięki wielkie :) t0 prawda co napisałeś gdyby nie kumpel kupił bym już 2 sztuki ;p na szczęście on sprowadza mnie na ziemie i czekam nadal na rarytas :)
matikomor
Posty: 2
Rejestracja: 05 mar 2013, 17:02
Lokalizacja: gryfino

idzie na koło na 3 biegu?
komor
Jaro5
Posty: 22
Rejestracja: 15 lut 2013, 9:17
Lokalizacja: Łodź

ArtiP22 pisze:Moim zdaniem najważniejszy jest silnik bo na wyglądzie się nie jeździ co nie oznacza, że nie jest ważny:) ja kupowałem r-ke w październiku i zwracałem szczególnie uwagę na:
- niski przebieg:)
- kulturę pracy silnika ( powinien pomrukiwać:0)
- szczególnie zwróc uwagę na śruby przy siniku czy nie są wyrobione itp w zależności od przebiegu powinny być ruszane niektóre elementy (np do regulacji zaworów)
- zwróć uwagę na spawy oraz malowanie elementów ( lakier nie powinien posiadać zapyleń ,, morki")
- kolejno poprzeglądaj plastiki czy nie były klejone oraz czy uchwyty są całe
- sprawdz czy kierownica nie była prostowana ( szpachlowana ) spotkałem się z taka raz

Ogólnie miej oczy do około głowy i weź z sobą osobę której nie zależy na kupnie żeby z innej perspektywy spojrzała na moto :)
[shadow=white][/shadow]

A co ma krzywa kiera do stanu?
Jeżdżę enduro w ciężkim terenie z paroma kumplami i kiere co wyjazd ktoś prostuje
Najważniejsze to suche sprawne zawiasy
Brak luzów na zawieszeniu
Cichy i suchy silnik .
Proste koła.
Wygląd też jest istotny ale nie najważniejszy
Pozdrawiam
ArtiP22
Posty: 25
Rejestracja: 18 wrz 2012, 20:34
Lokalizacja: Podgórze
Kontakt:

A no może mieć bo jak moto miał wypadek to krzywa kierownica może być podpowiedziom że działo sie z nim coś złego :)
Jaro5
Posty: 22
Rejestracja: 15 lut 2013, 9:17
Lokalizacja: Łodź

ArtiP22 pisze:A no może mieć bo jak moto miał wypadek to krzywa kierownica może być podpowiedziom że działo sie z nim coś złego :)
To twoim zdaniem Wywrotka na enduro to coś złego ;-)
Ja glebę zaliczam średnio dwa trzy razy na wyjazd w teren, i co uważasz że moje moto to coś złego?
Rozumie jak ktoś wali dzwona przy stówce to może jest coś złego ,ale w enduro krzywa kiera to naprawdę nic złego
ArtiP22
Posty: 25
Rejestracja: 18 wrz 2012, 20:34
Lokalizacja: Podgórze
Kontakt:

Doskonale rozumie ale kupując nie wiesz czy moto był przewrócone na parkingu czy przejechł po nim tir i zostało odbudowane:0 dlatego ostrożności nie za wiele:)
Jaro5
Posty: 22
Rejestracja: 15 lut 2013, 9:17
Lokalizacja: Łodź

ArtiP22 pisze:Doskonale rozumie ale kupując nie wiesz czy moto był przewrócone na parkingu czy przejechł po nim tir i zostało odbudowane:0 dlatego ostrożności nie za wiele:)
Uwierz mi że jak ktos naprawia moto po dobrym dzwonie to na pewno nie zostawi krzywej kiery.
Na kierownice w enduro nie zwracam uwagi szczególnej.
Dla mnie priorytetem jest zawiecha i silnik. Oczywiście nie możemy zapominać o wielu innych istotnych rzeczach takich jak tarcze ,klocki ,napęd itp.
Enduro to nie chopper który ma lsnić.
matikomor
Posty: 2
Rejestracja: 05 mar 2013, 17:02
Lokalizacja: gryfino

a jak tam z wtryskiem?
edit by wojtek: zapraszamy do powitalni i przeczytania regulaminu
Ostatnio zmieniony 08 mar 2013, 20:46 przez matikomor, łącznie zmieniany 1 raz.
komor
Jaro5
Posty: 22
Rejestracja: 15 lut 2013, 9:17
Lokalizacja: Łodź

matikomor pisze:a jak tam z wtryskiem?
Nie bardzo rozumie pytania
Wtrysk jest bardziej bezobsługowy
Mniej z nim problemów chociaż i te bywają
Mniejsze spalanie to spory atut wtrysku
Awatar użytkownika
Neno
Posty: 756
Rejestracja: 06 lis 2011, 7:05
Lokalizacja: Zambrów
Kontakt:

Jaro5 pisze:
ArtiP22 pisze:A no może mieć bo jak moto miał wypadek to krzywa kierownica może być podpowiedziom że działo sie z nim coś złego :)
Dużego dzwona łatwo poznać po ogranicznikach skrętu na półce - w Xt są dość miękkie. Po glebie parkingowej czy niegroźnej w terenie nie ma na nich prawie śladu, po niegroźnej na asfalcie (zazwyczaj wyższa prędkość) są uszkodzone na około 2-3mm, po czymś ostrzejszym - odpowiednio mocniej.
ODPOWIEDZ