Tryb diagnostyczny problem

jesteś ciekaw co na ten temat uważają pozostali użytkownicy? Pisz tutaj
gonskin2
Posty: 27
Rejestracja: 28 lut 2013, 22:40
Lokalizacja: Strzelce Opolskie

Witam!
Posiadam XT660X z 2007 roku dziś próbowałem właczyć tryb diagnostyczny żeby skontrolować wolne obroty mojej maszynki , jednak po przesciu w tryb diagnostyczny wrbania opcji CO i zatwierdzeniu gdy pojawi sie już '0' gdy chce odpalić silnik wszystko się resetuje i powraca do normalnego trybu predkościomierza. A czym moze być to związane? Dziękuję za odpowiedzi
gonskin2
Wojtek
Posty: 4727
Rejestracja: 10 sty 2009, 23:32
Lokalizacja: XXX

Po wejściu w tryb diagnostyczny, wybierz tryb CO naciskając SELECT i ponownie zatwierdź SELECT i RESET (równocześnie) potem wybierz C1 i znowu S i R (równocześnie)- wtedy pojawi się nie zero tylko jakaś wartość np. "15"
Odpalasz i regulujesz (zapisz starą wartość) ;-)
gonskin2
Posty: 27
Rejestracja: 28 lut 2013, 22:40
Lokalizacja: Strzelce Opolskie

Niestety próbowałem ponownie stosując sie do wskazówek i po uruchomieniu rozrusznika przełącza sie na prędkościomierz .
gonskin2
Wojtek
Posty: 4727
Rejestracja: 10 sty 2009, 23:32
Lokalizacja: XXX

A wyświetla ci się nadal "0" czy już jakaś konkretna wartość :?:
gonskin2
Posty: 27
Rejestracja: 28 lut 2013, 22:40
Lokalizacja: Strzelce Opolskie

Wyglada to tak ze "0" wyswietla mi tam gdzie obroty maja byc a przy C1 na dole wyswietla wartosc 18. Przelaczam wlacznik zapłonu starter wyswietlacz przygasa i juz mam predkosciomierz . Myslalem ze moze to wina akumulatora ze przy startowaniu silnika nie podtrzymuje pradu bo ta to wyglada ale aku jest mocne bo pali bez problemu.
gonskin2
Wojtek
Posty: 4727
Rejestracja: 10 sty 2009, 23:32
Lokalizacja: XXX

gonskin2 pisze:Przelaczam wlacznik zapłonu starter
Chodzi Ci o stacyjkę :?:
Czy o ten nad przyciskiem rozrusznika :?:

PS. polskie znaki bo będzie o........e ;-)
gonskin2
Posty: 27
Rejestracja: 28 lut 2013, 22:40
Lokalizacja: Strzelce Opolskie

Chodzi o ten przycisk nad przyciskiem rozrusznika .
gonskin2
Wojtek
Posty: 4727
Rejestracja: 10 sty 2009, 23:32
Lokalizacja: XXX

Jak przygasa to może gdzieś styki nie stykają i z braku odpowiedniego napięcia (spadku) ECU się resetuje :-/
Przeczyść i przesmaruj styki - nie tyle na wtyczkach (choć nie zaszkodzi) co na akumulatorze, styczniku i bezpiecznikach tych dużych ;-)
Podładuj też akumulator i jeszcze raz spróbuj :roll:
gonskin2
Posty: 27
Rejestracja: 28 lut 2013, 22:40
Lokalizacja: Strzelce Opolskie

Aku podładowany wsadzony . Wszystko działa jak należy. Dzięki :)
gonskin2
Wojtek
Posty: 4727
Rejestracja: 10 sty 2009, 23:32
Lokalizacja: XXX

Nie dziękuj - flaszka na zlocie :mrgreen:
Tak już jest, że najprostsze rozwiązania się sprawdzają ;-)
gonskin2
Posty: 27
Rejestracja: 28 lut 2013, 22:40
Lokalizacja: Strzelce Opolskie

No dokładnie dobrze prawisz :)
gonskin2
nimar
Posty: 3
Rejestracja: 10 lut 2017, 17:17
Lokalizacja: zachodniopomorskie

A ja mam taki problem moja XT 660 R rok 2006 w trybie diagnostycznym nie pokazuje ustawienia obrotów w CO, pokazuje tylko cały czas 0 . Wartość C1 mam na 15. nie zależnie od tego czy silnik jest zimny czy rozgrzany, wszystkie połączenia stykowe wyczyszczone. skąd bierze sygnał obrotów - z którego czujnika może on jest uszkodzony? gdzie szukać usterki, nie mogę sobie z tym poradzić?
Może ktoś miał podobny problem? Dzięki za podpowiedź.
ODPOWIEDZ