Oklejanie folią carbon
wiele osób :D Pierwsze co mi przychodzi do głowy to ja czarnuch i ... poszuka na forum. Efekty są różne mi nie wyszło :D
DR 750 ---> XT660R ---> XT660R ---> APRILIA SHIVER 750 ---> WR450
Informatyk Śląsk
Informatyk Śląsk
[center]WEJDŹ XT660 Tryb diagnostyczny CO Settings Ankieta Mój XT'ek [/center]
Najlepiej się sprawdzi 3M, zamienniki choć wzór mają taki sam to ich elastyczność, jakość i wygląd pozostają stanowczo w tyle.
- gmole silnika wg SW-Motech / HOLAN - nieaktualne
- gmole owiewek wg. TOURATECHa - nieaktualne
- stelaże pod kufry na zamówienie - nieaktualne
- gmole owiewek wg. TOURATECHa - nieaktualne
- stelaże pod kufry na zamówienie - nieaktualne
Ja mam oklejone najtańszą folia z allegro i już 2 sezon trzyma bez jakichkolwiek poprawek .
Miałem tą 3m gruba mocna ale nie poddaje się tak nierównością jak ta tańsza.
Miałem tą 3m gruba mocna ale nie poddaje się tak nierównością jak ta tańsza.
XTR/BMW w 3 odmianach / Mt09 Tracer / Ktm 1090 co następne nie wiem może T7
też mam jakąś tanią i średnio jestem zadowolony z efektu, a 1 element oklejałem około 3 godzin, a i tak bąble powyłaziły ;]
::BIKEPICS:: | XT660X -> BMW F800GS
Nie lubię się chwalić
Ale osoby zainteresowane tematem na zlocie w Wiśle podniecały się moimi poczynaniami w tej dziedzinie , a tak jak pisałem folia najtańsza z allegro.
Co do 3M to na bank lepsza. Miałem kawałek i jak zacząłem odklejać na zimno to lakier ze zbiornika paliwa mi zrywało.
Ale osoby zainteresowane tematem na zlocie w Wiśle podniecały się moimi poczynaniami w tej dziedzinie , a tak jak pisałem folia najtańsza z allegro.
Co do 3M to na bank lepsza. Miałem kawałek i jak zacząłem odklejać na zimno to lakier ze zbiornika paliwa mi zrywało.
XTR/BMW w 3 odmianach / Mt09 Tracer / Ktm 1090 co następne nie wiem może T7
Robota zrobiona. Potrzebne osoby 2. Żonka szalała z suszarką natomiast jak starałem się oklejać. Wyszło ..hmmm... w miejscach widocznych zadowalająco. W miejscach niewidocznych kiepsko. Jak na pierwszy raz chyba i tak nieźle. Zobaczymy jak będzie się trzymało.
Spostrzeżenia:
- koniecznie przed oklejaniem trzeba zetrzeć lakier. Podczas oklejania przykleja się do folii i później nie chce się przykleić do plastiku.
- wystarczy dobra suszarka i osoba do pomocy.
- koszty nie są duże więc pewnie w okresie zimowym będzie poprawka.
A tak to wygląda:
https://plus.google.com/photos/10510100 ... bums/posts
Spostrzeżenia:
- koniecznie przed oklejaniem trzeba zetrzeć lakier. Podczas oklejania przykleja się do folii i później nie chce się przykleić do plastiku.
- wystarczy dobra suszarka i osoba do pomocy.
- koszty nie są duże więc pewnie w okresie zimowym będzie poprawka.
A tak to wygląda:
https://plus.google.com/photos/10510100 ... bums/posts
Nie jeździj szybciej niż , twój Anioł Stróż potrafi latać!
Odświeżam temat, jako, że forumowy kolega - bushi, podsunął pomysł z Plasti Dip'em (Plasti lakiem) Gumo-folią w spray'u. Czy ktoś z Was miał już z tym do czynienia? Na co byście stawiali? Standardową okleinę 3M, czy eksperymenty z puszczekami Plasti-Dipa?
Wg. mnie koszt Plasti-Dipa jest na +, 2 puszczecki (a tyle powinno starczyć w porywach do 3) to koszt około 80 zł. Obawiam się tylko, że folia będzie się pruła w miejscach, gdzie dotykamy moto kolanami.
Wg. mnie koszt Plasti-Dipa jest na +, 2 puszczecki (a tyle powinno starczyć w porywach do 3) to koszt około 80 zł. Obawiam się tylko, że folia będzie się pruła w miejscach, gdzie dotykamy moto kolanami.
XJ 600N--> VFR 750F --> VTR 1000F --> XT660X
3M mi się nie "popruł" od kolan, a latam a nakolannikach Polisporta. Podrapała się od gałęzi itp.
- gmole silnika wg SW-Motech / HOLAN - nieaktualne
- gmole owiewek wg. TOURATECHa - nieaktualne
- stelaże pod kufry na zamówienie - nieaktualne
- gmole owiewek wg. TOURATECHa - nieaktualne
- stelaże pod kufry na zamówienie - nieaktualne
Folii nic się nie dzieje, a Plastilaka jak nie spróbujesz to się pewnie nie dowieszbosy pisze:Odświeżam temat, jako, że forumowy kolega - bushi, podsunął pomysł z Plasti Dip'em (Plasti lakiem) Gumo-folią w spray'u. Czy ktoś z Was miał już z tym do czynienia? Na co byście stawiali? Standardową okleinę 3M, czy eksperymenty z puszczekami Plasti-Dipa?
Wg. mnie koszt Plasti-Dipa jest na +, 2 puszczecki (a tyle powinno starczyć w porywach do 3) to koszt około 80 zł. Obawiam się tylko, że folia będzie się pruła w miejscach, gdzie dotykamy moto kolanami.
Kupiłem 2 puszki tego cuda, wypróbuję na felgach do auta (i tak są do renowacji bo mi je paskudnie poharatał ślepy kierowca VW) także jakby co to dam znać czy to wygląda na mocną powłokę.
Grzesiek