Mam nastepujący problem
Po ostatnim wypadku moja kierownica lekko sie powyginała (RENTAL) obnizając w sposób znaczący komfort jazdy więc kupiłem nową WRP zamontowalem i co sie okazalo ze nadal lewa strona kierownicy jest dalej wysunieta niz prawa.
Po serii pomiarów rozkręciłem reisery i okazalo się że szpilka w lewym jest krzywa wyprostowałem założyłem i problem nadal jest w zwiazku z tym dwa pytania:
Co może być jeszcze nie tak?
Gdzie dostane tanie reisery (serwis 400zl ) allegro 180zl?
Ktoś ma jakiegoś pomysła?
RISERY
Mógłbyś to jakoś przedstawić na fotce, z oznaczonym kierunkiem przesunięcia?
W pierwszej chwili jak przeczytałem opis Twojego problemu, pomyślałem że to może być kwestia wygięcia/przesunięcia półek??? lub po glebie wyrobił się sam mostek (trzymanie kierownicy) lub jak Ty to nazywasz riser
W pierwszej chwili jak przeczytałem opis Twojego problemu, pomyślałem że to może być kwestia wygięcia/przesunięcia półek??? lub po glebie wyrobił się sam mostek (trzymanie kierownicy) lub jak Ty to nazywasz riser
Jedzie Jadzia Dziadzie Braaap Braaap
"Tylne koło ucieka cały czas, przednie tylko raz"
"Tylne koło ucieka cały czas, przednie tylko raz"
Piecia zrób to jak się robi w rowerze koło między nogi i kierownicą nagnij. Ja u siebie cały czas tak robię i jest cacy. Chociaż możesz to zrobić nawet nie schodząc z moto, naginaj kiere jak się zatrzyma na odboju.
A więc, z lewej nadjeżdża jakiś skuter. Z prawej też nic nie jedzie
Mój znajomy mechanik tez tak robi:) wiec patent musi być dobry!pancio pisze:Piecia zrób to jak się robi w rowerze koło między nogi i kierownicą nagnij. Ja u siebie cały czas tak robię i jest cacy.
"Biere każde auto z boku"
... droga nie prowadzi mnie do domu, ona jest moim domem....
XT 660 X 05rED
... droga nie prowadzi mnie do domu, ona jest moim domem....
XT 660 X 05rED
po glebie mialem tak zacisniete polki ze "chodzily" razem a nie osobno po poluzowaniu glowki ramy przestawily sie delikatnie ale to nie rozwiazalo problemu dlatego wymienilem kierownice ale to nie zalatwilo tematu.
Moze zanim wloze kolo miedzy kolana sprawdze jeszcze gumy na riserach moze tam sie cos poprzestawialo.
W miare mozliwosci postaram sie zrobic zdjecia z tej operacji:)
Moze zanim wloze kolo miedzy kolana sprawdze jeszcze gumy na riserach moze tam sie cos poprzestawialo.
W miare mozliwosci postaram sie zrobic zdjecia z tej operacji:)
Witam,
Pytanie dotyczące mocowań ale na grubą kierownicę, może ktoś montował taką w XTku ? ja właśnie mam na taką chęć tylko problem pojawił się z mocowaniem na taką grubość. Poza tym że chciałbym aby było to całe mocowanie a nie tylko redukcja to mogło by fajnie wyglądać i być w czarnym kolorze. Jest może jakiś Znawca tematu ?
Pytanie dotyczące mocowań ale na grubą kierownicę, może ktoś montował taką w XTku ? ja właśnie mam na taką chęć tylko problem pojawił się z mocowaniem na taką grubość. Poza tym że chciałbym aby było to całe mocowanie a nie tylko redukcja to mogło by fajnie wyglądać i być w czarnym kolorze. Jest może jakiś Znawca tematu ?
BarteQ, takowe posiada ;P
[center]WEJDŹ XT660 Tryb diagnostyczny CO Settings Ankieta Mój XT'ek [/center]
hemmm, z tego co udało mi się wypatrzeć na zdjęciach i w opisie motocykla to chyba właśnie ma adaptery.
MA SIĘ ROZUMIEĆ ŻE O X-ie
Tak mam kierownice 28,6 mm i do tego adaptery
Było już to zamontowane jak kupiłem moto, ale można oczywiście wszystko kupić w PL.
Np. coś takiego tylko wtedy kierownica jest wyżej: http://allegro.pl/item1000541344_zeta_a ... 8_6mm.html i oryginalne mocowania zostają
lub coś bardziej pod takie jak ja mam:
http://allegro.pl/item990763292_zeta_mo ... uning.html
lub
http://allegro.pl/item1000717513_mocowa ... kazja.html
pozdrawiam
PS Sory Piecia za zaśmiecanie twojego tematu
Było już to zamontowane jak kupiłem moto, ale można oczywiście wszystko kupić w PL.
Np. coś takiego tylko wtedy kierownica jest wyżej: http://allegro.pl/item1000541344_zeta_a ... 8_6mm.html i oryginalne mocowania zostają
lub coś bardziej pod takie jak ja mam:
http://allegro.pl/item990763292_zeta_mo ... uning.html
lub
http://allegro.pl/item1000717513_mocowa ... kazja.html
pozdrawiam
PS Sory Piecia za zaśmiecanie twojego tematu
Yamaha DT 125 X > Husqvarna SM 125 RR > Yamaha XT 660 X > Aprilia Dorsoduro 750 > Suzuki DRZ 400 SM > KTM 690 SM > KTM 690 SMC > Husqvarna 701 SM + Aprilia SRV 850 > Husqvarna Norden 901
spoko nie obraziłem się ale piwo się należy
Powiem tylko tyle że jak ktoś ma więcej niż 180cm wzrostu to na pewno będzie zadowolony z wyższych reiserów
Powiem tylko tyle że jak ktoś ma więcej niż 180cm wzrostu to na pewno będzie zadowolony z wyższych reiserów
piecia, z tego co się orientuje sprzedałeś już iXteka, powiedz czy i w jaki sposób pozbyłeś się problemu z "krzywą kierownicą"?
Drugie pytanie mam do wszystkich, czym się kierować przy wyborze podwyższenia kierownicy? Jakie tam są śruby (długość i gwint?).
Drugie pytanie mam do wszystkich, czym się kierować przy wyborze podwyższenia kierownicy? Jakie tam są śruby (długość i gwint?).
Jedzie Jadzia Dziadzie Braaap Braaap
"Tylne koło ucieka cały czas, przednie tylko raz"
"Tylne koło ucieka cały czas, przednie tylko raz"
wymieniłem Raiser (lewy na nowy) i ustawiłem lagi na półkach ponownie bo były przesunięte.
Jak będziesz podwyższyć kierownicę to na obecne reisery są specjalne nakładki lub nowe raisery wyższe.
Olać gwinty ( nakrętki są w zestawie) ważne aby średnica trzpienia była poprawna
polecam firmę SW-MOTECH napewno cos dobiorą
http://www.sw-motech.com/lshop,showrub, ... ie,,,,.htm
Jak będziesz podwyższyć kierownicę to na obecne reisery są specjalne nakładki lub nowe raisery wyższe.
Olać gwinty ( nakrętki są w zestawie) ważne aby średnica trzpienia była poprawna
polecam firmę SW-MOTECH napewno cos dobiorą
http://www.sw-motech.com/lshop,showrub, ... ie,,,,.htm