RISERY
Bajros może za miast zmiany Raiserów kupisz sobie wyższą kierownicę powinna być tańsza niż nowe podwyższane Reisery proponuję WRP solidne kierownice nie to co RENTHAL tu masz linka do strony http://windtrading.it/index.php?id_pag=40 jak ściągniesz PDF na pewno coś znajdziesz pod siebie. Jak będziesz chciał to dam ci namiary na sklep który sprowadza te kierownice.
sam osobiscie zakupiłem takie:
http://www.zeta-racing.com/clamps/ux_3/index.html
głownie dlatego ze zmieniałem kiere z 22 na fatbara, ale ta przejsciówka również troszkę samą kiere podniosła, ale Zeta również ma w ofercie same podwyższenia np:
http://www.zeta-racing.com/clamps/optio ... index.html
http://www.zeta-racing.com/clamps/ux_3/index.html
głownie dlatego ze zmieniałem kiere z 22 na fatbara, ale ta przejsciówka również troszkę samą kiere podniosła, ale Zeta również ma w ofercie same podwyższenia np:
http://www.zeta-racing.com/clamps/optio ... index.html
Sam posiadam podwyższenie zeta, i jestem zadowolonny lekkie i solidne!! Co do kiery to akurat tez mam WRP i mogę tylko powiedzieć zajebista!!! Prawie nie do zgiecia.
A więc, z lewej nadjeżdża jakiś skuter. Z prawej też nic nie jedzie
Jak dla mnie to bardzo fajne jest to rozwiązanie:
Właśnie wysłałem do nich zapytanie czy taki komplecik podpasuje do XTka.
Ciekawią mnie też wymiary dotyczące śrub - średnica i długość gwintu. Jednak
jak widziałem nie będzie problemu tego pomierzyć bez odkręcania części z moto.
Tak jak pisałem wcześniej zależy mi też na estetyczności a poza tym montując
takie "coś" zawsze to mniej jakieś elementy jak przy redukcji.
Właśnie wysłałem do nich zapytanie czy taki komplecik podpasuje do XTka.
Ciekawią mnie też wymiary dotyczące śrub - średnica i długość gwintu. Jednak
jak widziałem nie będzie problemu tego pomierzyć bez odkręcania części z moto.
Tak jak pisałem wcześniej zależy mi też na estetyczności a poza tym montując
takie "coś" zawsze to mniej jakieś elementy jak przy redukcji.
Mam takie w Husce (nie ZETA). Wszystko Ok tylko jest problem z założeniem GPS.
Testowałem i GPS musi być na środku kiery, jak jest z boku nic nie widać. Niestety te poprzeczki przeszkadzają w założeniu uchwytu GPS itp.
Mam podwyższenie ale poprzez dodatkowe elementy oparte na oryginale
Takie same ma też Herflick, akurat razem kupowaliśmy
Testowałem i GPS musi być na środku kiery, jak jest z boku nic nie widać. Niestety te poprzeczki przeszkadzają w założeniu uchwytu GPS itp.
Mam podwyższenie ale poprzez dodatkowe elementy oparte na oryginale
Takie same ma też Herflick, akurat razem kupowaliśmy