przesiadka z ktm lc4 640 na xtx 660

jesteś ciekaw co na ten temat uważają pozostali użytkownicy? Pisz tutaj
majas123
Posty: 7
Rejestracja: 19 maja 2014, 14:02
Lokalizacja: podlasie

witam , właśnie sprzedałem lc4 640 SM . Chcę przesiąść się na xtx-a . Moje pytanie jest następujące : czy xtx będzie słabszy od lc4 czy porównywalny ??
Awatar użytkownika
crazyrider12
Posty: 1459
Rejestracja: 04 mar 2010, 7:49
Lokalizacja: Krk/Siemianowice Śl

Witaj...
...i bonza pytaj-on śmiga również na LC4 jak i na XT.
...bo każda okazja jest dobra by zjechać z utartej ścieżki i poszukać własnej ;)
Awatar użytkownika
arkadius0
Posty: 771
Rejestracja: 27 kwie 2010, 23:43
Lokalizacja: Białystok

Witaj.

Latem jeździłem Qumpla LC4-ką i nie podobało mi się oddawanie mocy, taj jakby się sprzęgło ślizgało i to mu zasugerowałem. Nie wiem czy wszystkie tak mają.
XT jest na pewno cięższy.
- gmole silnika wg SW-Motech / HOLAN - nieaktualne
- gmole owiewek wg. TOURATECHa - nieaktualne
- stelaże pod kufry na zamówienie - nieaktualne
majas123
Posty: 7
Rejestracja: 19 maja 2014, 14:02
Lokalizacja: podlasie

hmm... w lc4 podobało mi się np. to że na 2 po odkręceniu manetki bez szarpania stawał na gumę. Czy xtx z gazu stanie na gumę ?
Awatar użytkownika
bonzo
Posty: 3181
Rejestracja: 23 lut 2009, 0:34
Lokalizacja: Tarnów
Kontakt:

Cześć. Mnie nie pytaj ja mam EXC450, ale kudłaty śmiga na LC4. Chcesz moc szukaj SMR-a ;-)
"Podczas dobrej jazdy na motocyklu przeżywasz więcej w ciągu 5 minut niż niektórzy ludzie przez całe swoje życie."
Awatar użytkownika
Rodman
Posty: 580
Rejestracja: 17 gru 2008, 10:22
Lokalizacja: Warszawa

majas123 pisze:czy xtx będzie słabszy od lc4 czy porównywalny
Jest na pewno słabszy do tego cięższy i ma gorsze zawieszenie

ale

jest tańszy w utrzymaniu, ma idiotoodporny, bezawaryjny motor, wtrysk, diagnostykę w zegarach, mniejsze wibracje i ładny dźwięk na przelotach.

Na gumę wchodzi ale na pewno nie tak łatwo jak elceczwórka.
gajowy
Posty: 470
Rejestracja: 27 maja 2014, 23:13
Lokalizacja: Bydgoszcz

xtr zdecydowanie lepszy na szosę, pojedziesz dalej nie umęczysz się nie to co na kacie (wygoda - temat rzeka), w terenie gorszy, śmigałem całą jesień a kilkoma ktmami i niestety ale xtr juz nie dawał rady tam gdzie katy leciały szybciej ze względu na lepsza zawieche w teren.
Sam jeździłbym KTemem, ale ze względu na kilka dłuższych tras asfaltowych w roku (powyżej 1000km) i jednej bardzo długiej (kilka tys km) wybrałem XTR, tak trzeba jeśli chce się jednym motocyklem zadowolić swoje motocyklowe aspiracje. druga sprawa - XTR tańszy = mniej wymagający w serwisowaniu. Mniej wydajesz i wiecej jeżdzisz nie martwiąc się o przypadający niedługo konieczny przegląd.
Arkan
Posty: 4
Rejestracja: 03 lis 2013, 1:46
Lokalizacja: Warszawa

gajowy pisze:xtr zdecydowanie lepszy na szosę, ....
Kolega pyta o LC4 supermoto vs. xtx a nie enduro...
gajowy
Posty: 470
Rejestracja: 27 maja 2014, 23:13
Lokalizacja: Bydgoszcz

a to przepraszam...
majas123
Posty: 7
Rejestracja: 19 maja 2014, 14:02
Lokalizacja: podlasie

dzięki za odpowiedzi.

Będę robił trasy może takie długie - ale za to często z pasażerką .

W ciężki teren na pewno nie będę śmigał - raz na jakiś czas jakaś leśna lub polna dróżka .

śmigam na dwóch kółkach już kila ładnych lat i na wielu różnych sprzętach ale na SM czuję się najlepiej i nie chcę po kilku miesiącach stwierdzić że xtx jest za słaby .
gajowy
Posty: 470
Rejestracja: 27 maja 2014, 23:13
Lokalizacja: Bydgoszcz

bez przeróbki kanapy z pasażerką ciężko (dla pasażerki) przesiadłem sie z kilku dużych motocykli na XTR i po pierwszej wycieczce we dwoje kanapa poszła do tapicera, stopień i max poszerzenie
majas123
Posty: 7
Rejestracja: 19 maja 2014, 14:02
Lokalizacja: podlasie

dawała rade na ceberkach to tutaj może nie będzie narzekań
gajowy
Posty: 470
Rejestracja: 27 maja 2014, 23:13
Lokalizacja: Bydgoszcz

znam kilka kobiet moich kolegów jeżdzących na typowo niewygodnych dla pasażera motocyklach, jak one się cieszyły jak zdarzyło się im przejechac ze mną na DL1000 potem GSa Varadero, po co meczyć, przeróbka w firmie Wijalis 250zł
OKR RIDER
Posty: 52
Rejestracja: 23 mar 2014, 12:53
Lokalizacja: Krapkowice

Miałem LC 4, później XTXa i podróżowałem we dwoje. Nie było przyjemności- dla mnie xtx jest za słaby na jazde we dwójkę ( ja mam 80 kg, moja panna 55). KTM był mocny ale nie wygodny.
Dlatego przesiedliśmy sie na BT1100:)
Pozdrawiam OKR RIDER
Awatar użytkownika
Bajros
Posty: 3302
Rejestracja: 10 lis 2008, 23:27
Lokalizacja: Warszawa

majas123 pisze:witam , właśnie sprzedałem lc4 640 SM . Chcę przesiąść się na xtx-a . Moje pytanie jest następujące : czy xtx będzie słabszy od lc4 czy porównywalny ??
Będzie słabszy.
Jedzie Jadzia Dziadzie ;) Braaap Braaap
"Tylne koło ucieka cały czas, przednie tylko raz"
ODPOWIEDZ