Strona 2 z 3

: 23 lip 2015, 13:55
autor: kalina
Ze względu na kanciastość tenery fajnie by pasował wizualnie błotnik kanciasty od Husqvarny te 449 - pytanie jak z mocowaniem.

: 23 lip 2015, 14:55
autor: BZ
kalina pisze:Ze względu na kanciastość tenery fajnie by pasował wizualnie błotnik kanciasty od Husqvarny te 449 - pytanie jak z mocowaniem.
Mocowanie nie powinno stanowić problemu, najwyżej trzeba by nowe dziury wywiercić, a wiertarką robić to chyba każdy potrafi

: 12 sie 2015, 12:47
autor: kosmal1098
BZ pisze:Pan Touratech ma takie w ofercie:
http://shop.touratechpols...60z-tenere.html
maciek400 pisze:Ja miałem w mojej byłej tenerce taki http://allegro.pl/blotnik...5290345160.html
Jeden jak i drugi to POLISPORT
Różnica jest tylko taka że touratech za swoją naklejkę woła dodatkowo 200zł :!:

: 12 sie 2015, 14:12
autor: Flaw

: 27 sie 2015, 21:54
autor: pawulon182
Najnowsze spostrzeżęnia po montażu błotnika od WR/YZ do tereski - lewe kolanko kolektora niebezpiecznie rozgrzewa ww błotnik i na moim już widac ślady topienia. Okleiłem końcowy element błotnika taśmą żaroodporną do rur i zobaczymy co i jak.
Test grzania silnika po zasłonieciu ww błotnikiem centralnej części chłodnicy - niestety jest to sytuacja odczuwalna. Błotnik zasłania prawie połowę chłodnicy i daje się to odczuć częstszym włączaniem wiatraka. Dziś zrobiłem szczeliny wentylacyjne, jutro test.

: 29 sie 2015, 11:42
autor: wittek
No to jestem następny. Moja tenerka też ma już wysoki błotnik, z polisportu, zamocowany na oryginalnych otworach z dystansami 2 cm z tyłu i 1 cm z przodu. Mam gmole z poprzeczką i musiałem go odsunąć od chłodnicy i owej poprzeczki. Naierciłem też otwory z tyłu by chłodzenie było lepsze. Kolor wybrałem czarny gdyż niebieskiego w odcieniu malowania tenery nie było. Zdjęć na razie nie robiłem ale kto chce zobaczy jak to wygląda na zlocie.

: 01 wrz 2015, 20:28
autor: pawulon182
CD spostrzeżeń - taśma termo robi robotę - błotnik bardziej się nie nadtapia. Nawiercone wloty powietrza nieco lepiej kierunkują strumień powietrza na chłodnicę ale nadal jest różnica w porównaniu z ori błotnikiem. Zauważyłem jeszcze coś - przednia część błotnika nie chroni dobrze przed syfem lecącym z koła do góry więc błoto i inne takie lądują na lampie i błotniku od góry. Cóż...za bad offroad stajla look się płaci :)

Wysoki Polisport

: 29 lut 2016, 19:32
autor: robas
Wrzuciłem dzisiaj na szybko Polisporta na przednie kółko. Niestety trzeba porzeźbić trochę, żeby spasowało:

1. Przykręcałem pod ucho i część biała na środku jest za długa i wchodzi na ucho,tym samym nie można spasować do przykręcenia do drugiej części błotnika
2. Nie wziąłem kluczyków do stacyjki, a blokadę miałem zapiętą i na 99 % po wyprostowaniu kiery będzie ocierać o ramkę osłony chłodnicy. Lepiej może być jak będzie spuszczona z centralnego, bo wtedy trochę siądzie na lagach.

Obrazek

W obu przypadkach wydaje się rozwiązaniem jakiś dystans pod ucho + wydłużone śruby mocujące z podkładkami.
Ktoś przerabiał temat dystansu??

: 29 lut 2016, 19:43
autor: crazyrider12
W XTR miałem podobny problem z wysokim błotnikiem-podłożyłem pod przednie śruby kawałek gumy 5mm, a pod tylne, gumę grubości 10mm-teraz błotnik ma bardziej zadarty przód do góry i mija się z osłoną chłodnicy o kilkanaście mm+dłuższe śruby.

: 29 lut 2016, 22:53
autor: pawulon182
Robas - przy takiej konfiguracji to ucho holownicze potrzebne jak zającowi dzwonek na ogonie. :mrgreen:

: 01 mar 2016, 5:35
autor: robas
pawulon182 pisze:Robas - przy takiej konfiguracji to ucho holownicze potrzebne jak zającowi dzwonek na ogonie. :mrgreen:
Masz rację pawulon182. Ale to teraz część dystansu. W sumie można obrócić ucho do tyłu.

: 01 mar 2016, 7:27
autor: Fuczak
co to za oponka na froncie??

: 01 mar 2016, 7:29
autor: robas
Fuczak pisze:co to za oponka na froncie??
u mnie zwykła e09

: 01 mar 2016, 9:40
autor: pawulon182
Mam takie gumki u siebie, milusie :)

: 01 mar 2016, 16:48
autor: pancio
Spróbujcie z plastikiem od YZ 250 w R pasuje. Tylko trzeba otwory na śruby przewiercic.