no Stary, łańcuch to podstawa..., ale dzięki za radę
wymieniłem dziś filtr powietrza (wywaliłem K&N) i wsadziłem standardowy i tylko przeczyściłem świeczke (nową muszę kupić) i moto jedzie ja marzenie. Nic nie szarpie, miód
świeczka była czarna i mokra, więc muszę kupić nową bo ta była już w moto jak go kupiłem w zeszłym roku. zmieniłem tylko olej i filtry.
Warto kupić tą irydową? polepszyło się coś?
Świeca do XT
Aby osiągnąć rzeczy których dotąd nie osiągnąłeś, musisz zacząć robic rzeczy, których dotąd nie robiłeś
A co z K&N?? Sprzedajesz? Jak cos to pisz PW.
Doświadczenie przychodzi z wiekiem...najczęściej jest to wieko od trumny
szczerze mówiąc to musiałbyś go wcześniej zobaczyć bo nie miałem nigdy wcześniej takiego wynalazku i nie wiem czy to jest czyste czy brudne czy do umycia czy co się z tym robi. ma taki fioletowy kolor pod tą metalową siateczką. większych śmieci tam raczej nie ma, tylko proch. zastanawiam się nad zestawem do mycia, mam do niego tylko ten uszczelniacz, ale w tej cenie kupię na allegro dwa zwykłe filtry i nie muszę się chrzanić z ich myciem. co najwyżej je przedmucham kompresorem. zastanowię się. mogę Ci posłać fotkę lub zobaczymy się gdzieś na zlocie w Wiśle. może tam wpadnę.
Aby osiągnąć rzeczy których dotąd nie osiągnąłeś, musisz zacząć robic rzeczy, których dotąd nie robiłeś
Spoko, bo ja wlasnie mam zestaw do czyszczenia i jakby sie trafil filtr, to moglbym lyknac.
Pozdro!
Pozdro!
Doświadczenie przychodzi z wiekiem...najczęściej jest to wieko od trumny
filterek wygląda tak:
http://www.fotosik.pl/u/waco2/album/1165533
Wydaje mi się, że jest elegancki.
Jeszcze nie wiem czy go sprzedam, ale gdybyś był zainteresowany to daj swoją ofertę na PW. może mnie zachęcisz do sprzedaży ?
[ Dodano: 2012-04-20, 08:41 ]
założyłem dziś irydówkę CR7EIX i powiem, że chyba jest różnica. Moje szarpania zniknęły całkowicie. Ale to nie tylko zasługa świecy. Wsadziłem też czysty filtr powietrza, podniosłem obroty do 1200-1250 (miałem 1000-1050) i ustawiłem mieszankę na analizatorze spalin. Miałem w ustawieniach CO wartość 12 i przy tym analizator pokazał 2,89%. Masakra, bogato jak cholera, temu świeczka była czarna i mokra. Zbiłem wartość CO w DIAG na 0 i zawartość CO w spalinach spadła do 0,01%. Jest idealnie. Moto w ogóle nie szarpie i ma teraz niesamowity dół. Przed zmianami na dwójce musiałem ciągnąć do 45km/h a na trójce do 60-65km/h. Teraz dwójkę zapinam przy 20km/h a trójkę przy 40km/h. Wcześniej moto paliło mi 4,3-4,7 litra. Ciekawe ile będzie brał teraz a, i jeszcze jedno. wcześniej moto zapalało za 2-3 razem i z gazem. teraz jednym palcem dotykam przycisku rozrusznika i moto pali od strzału.
Dodam jeszcze moje spostrzeżenia:
- na szarpanie nie ma wpływu zły skład mieszanki ani zbyt niskie obroty biegu jałowego. To może co najwyżej podnosić zużycie paliwa.
- na szarpanie podczas jazdy ze stałą prędkością ma wpływ tylko brudny filtr powietrza i świeca. Polecam CR7EIX !!
Pewnie są jeszcze inne przyczyny, ale ja proponuję zacząć poszukiwania szarpania w ten sposób.
http://www.fotosik.pl/u/waco2/album/1165533
Wydaje mi się, że jest elegancki.
Jeszcze nie wiem czy go sprzedam, ale gdybyś był zainteresowany to daj swoją ofertę na PW. może mnie zachęcisz do sprzedaży ?
[ Dodano: 2012-04-20, 08:41 ]
założyłem dziś irydówkę CR7EIX i powiem, że chyba jest różnica. Moje szarpania zniknęły całkowicie. Ale to nie tylko zasługa świecy. Wsadziłem też czysty filtr powietrza, podniosłem obroty do 1200-1250 (miałem 1000-1050) i ustawiłem mieszankę na analizatorze spalin. Miałem w ustawieniach CO wartość 12 i przy tym analizator pokazał 2,89%. Masakra, bogato jak cholera, temu świeczka była czarna i mokra. Zbiłem wartość CO w DIAG na 0 i zawartość CO w spalinach spadła do 0,01%. Jest idealnie. Moto w ogóle nie szarpie i ma teraz niesamowity dół. Przed zmianami na dwójce musiałem ciągnąć do 45km/h a na trójce do 60-65km/h. Teraz dwójkę zapinam przy 20km/h a trójkę przy 40km/h. Wcześniej moto paliło mi 4,3-4,7 litra. Ciekawe ile będzie brał teraz a, i jeszcze jedno. wcześniej moto zapalało za 2-3 razem i z gazem. teraz jednym palcem dotykam przycisku rozrusznika i moto pali od strzału.
Dodam jeszcze moje spostrzeżenia:
- na szarpanie nie ma wpływu zły skład mieszanki ani zbyt niskie obroty biegu jałowego. To może co najwyżej podnosić zużycie paliwa.
- na szarpanie podczas jazdy ze stałą prędkością ma wpływ tylko brudny filtr powietrza i świeca. Polecam CR7EIX !!
Pewnie są jeszcze inne przyczyny, ale ja proponuję zacząć poszukiwania szarpania w ten sposób.
Aby osiągnąć rzeczy których dotąd nie osiągnąłeś, musisz zacząć robic rzeczy, których dotąd nie robiłeś
Dziś postanowiłem wykręcić sobie świeczkę i troszkę jestem niepewny jej koloru! Świeca zmieniana była przed rokiem, a dwa miesiące po niej przyszły przeloty. Może jestem nadwrażliwy ale kawy z mlekiem to ja tam nie widzę... Środek bardziej biały zalatujący w delikatną żółć, a obrzeża okopcone... .
Czy coś jest nie tak? A jeśli tak to za bogato czy za biednie?
Czy coś jest nie tak? A jeśli tak to za bogato czy za biednie?
Ja mam identyczną a wszystko seryjne .
buŁa,
A spala Ci olej ?
U mnie poszedł 1 litr na 6 tyś km.
A i jeszcze jedna sprawa oczywiście świece wykręciłeś do sprawdzenia po jakimś dłuższym przebiegu?
buŁa,
A spala Ci olej ?
U mnie poszedł 1 litr na 6 tyś km.
A i jeszcze jedna sprawa oczywiście świece wykręciłeś do sprawdzenia po jakimś dłuższym przebiegu?
XTR/BMW w 3 odmianach / Mt09 Tracer / Ktm 1090 co następne nie wiem może T7
Ale czy będzie to miało jakieś negatywne konsekwencje? Wypalanie zaworów wydechowych itp...?Wojtek pisze:No tak trochę okopcona - przeloty dały znać o sobie
Ni huhu!mik1046 pisze:A spala Ci olej ?
Jeśli pytasz o to czy bezpośrednio po jakiejś dłuższej jeździe to nie... moto stało koło tygodnia w garażu. A jeśli pytasz czy po dłuższym od założenia przelotów i nowej świecy to tak.mik1046 pisze:A i jeszcze jedna sprawa oczywiście świece wykręciłeś do sprawdzenia po jakimś dłuższym przebiegu?
buŁa,
Nie buła chodzi mi o to że jak zapaliłeś motor na 2 min i zgasiłeś a następnie sprawdzałeś świecę to według mnie źle bo motor zimny bogatsza mieszanka i świeca może być okopcona a jak przejedziesz się kilka Km to świeca może mieć inny kolor.
Nie buła chodzi mi o to że jak zapaliłeś motor na 2 min i zgasiłeś a następnie sprawdzałeś świecę to według mnie źle bo motor zimny bogatsza mieszanka i świeca może być okopcona a jak przejedziesz się kilka Km to świeca może mieć inny kolor.
XTR/BMW w 3 odmianach / Mt09 Tracer / Ktm 1090 co następne nie wiem może T7
Edit by Kamil
(usunąłem nierzeczową treść)
(usunąłem nierzeczową treść)
Ostatnio zmieniony 22 lis 2012, 17:56 przez mik1046, łącznie zmieniany 2 razy.
XTR/BMW w 3 odmianach / Mt09 Tracer / Ktm 1090 co następne nie wiem może T7
Chyba was poniosło
Doświadczenie przychodzi z wiekiem...najczęściej jest to wieko od trumny