Strona 2 z 4

: 03 lis 2016, 22:41
autor: aXon
Z OTR'a całkiem fajne risery ale drożej mi wyjdzie niż całkiem fajne sw-motech czy inne.
U Ciebie na otr piszą, że na spokojnie możesz podwyższyć o 7cm. To co pokazałeś to 20,30,50mm ale dochodzi do tego "clampa" czyli taki jakby ichny zamiennik mocowania kiery który dodatkowo podwyższa kiere o 20mm. Także możesz mieć 50mm riser + clampa 20mm ->70mm

Mi chodzi o inną kierę niż orginalna w xtr i żeby taki zestaw z riserami był podniesiony jak z orginalną kierą i riserami 50mm ;) .. i tutaj nie wiem jak całą wysokość pogodzić. Bo na orginalnej kierze wystarczy, że założy jakiekolwiek raisery (max 50mm) i wszystko będzie git.

pzdr. aXon

: 05 lis 2016, 15:03
autor: gatewayfl
aXon pisze:Dla Rki max podwyższenie to +5cm przy orginalnej kierze.

Przy zmianie na fatbara ile taka kiera może mieć max wysokości?

Może ktoś podać jakiś zestaw podwyższający z kierą fatbar, który podwyższy wszystko tyle co orginalna kiera z podwyższeniem 5cm (tak, żeby kable dały rade)?

Pozdr. aXon
:-) zakładający ten temat szuka do teresy.

: 05 lis 2016, 17:52
autor: aXon
:-) zakładający ten temat szuka do teresy.
Tak ale to było dawno więc żeby nie zakładać oddzielnego zapytałem tutaj o zestaw kiera+podwyżka to Rki :)

Pzdr. aXon

: 09 lis 2016, 9:51
autor: BZ
Hej!

Jest szansa, że R i Z maja ten sam limit podwyższenia. U mnie siedzi podwyższenie 50mm (by OTR) i kierownica ProTaper Contour, profil KX (ważne, te same kiery z nazwy wystepują w różnych profilach, czytaj sposobach wygięcia, co ma niebagatelne znaczenie). Taki zestaw to jest absolutne max na standardowych linkach, sprawdzone organoleptycznie.

Znajdź sobie odpowiedniego fatbar-a, profil (bardziej prosta, może wyżej podgięte końcówki, up to you, poczytaj na stronach producenta co do czego polecają, pomyśl chwilkę co byś chciał osiągnąć, zarówno na siedząco jak i na stojaka), jak już to będziesz miał, to kombinuj z podwyższeniem. Kup najwyżej najpierw rurę i "klemy", samo podwyższenie jest zwykle osobną częścią. Przymierz do maszyny i zmierz ile możesz jeszcze podwyższyć.

edit: Do Tenery też się mówi, że przy seryjnej kierownicy można zrobić max lift o 50mm. Z moją grubą rurą końcówki kiery są 20mm wyżej niż seria na tym samym podwyższeniu i wszystko pasuje.

Pozdrawiam,
Bartek

: 09 lis 2016, 17:08
autor: aXon
Kup najwyżej najpierw rurę i "klemy", samo podwyższenie jest zwykle osobną częścią. Przymierz do maszyny i zmierz ile możesz jeszcze podwyższyć.
Tak właśnie chcę zrobić. Najpierw kiera, a później podpasuję wysokość riserów.
(Fajne są te plasterkowe do, zdaje się gs'a 650. Mają możliwość regulacji 'plasterkami' co 1cm)
Znajdź sobie odpowiedniego fatbar-a, profil (bardziej prosta, może wyżej podgięte końcówki, up to you, poczytaj na stronach producenta co do czego polecają, pomyśl chwilkę co byś chciał osiągnąć, zarówno na siedząco jak i na stojaka)
Właśnie to główny problem bo sam nie wiem czego oczekuję od nowej kiery... Nie rozjeździłem się jeszcze xtrką z orginalną kierownicą więc nie mam pojęcia co chciałbym osiągnąć zmieniając na inna.. Będę się tu kierował niestety nie moimi odczuciami, a tym co piszą na stronkach czy reklamach.. (miszcz crossa czy dakaru powinien wiedzieć lepiej czego chcę niż ja sam) ;)
W sumie jedyne to to żeby była wyższa o około 1.5cm od orginalnej (żeby samo podwyższenie zmniejszyć z 50mm do ok.35mm)

Dzięki Bartek
Pzdr. aXon

: 25 lis 2016, 18:35
autor: Filip_V650
Siemanko.
Jak to jest z tymi podwyższeniami do 660z?

Piszecie, że podnosicie nawet o 50mm i wszystko gra. Ja dzisiaj próbowałem zainstalować podwyższenie o 30mm i przy maksymalnym skręceniu kierownicy w prawo cięgna gazu są napięte, że szok. :shock:

Próbuję podnosić oryginalną kierę za pomocą 30mm dystansów tego typu:
Obrazek

Zaznaczam, że cięgno sprzęgła, przewody elektryczne i przewód hamulcowy są wystarczającej długości.
Czy zmieniacie jakoś ułożenie kabli i przewodów?

Pozdrawiam

: 19 gru 2016, 12:58
autor: robas
Siema, chce zanabyć podwyższenie na alledrogo: http://allegro.pl/podwyzszenie-kierowni ... 35023.html
Czy ma ktoś coś takiego? Czy będzie pasować do Z-tki?

: 19 gru 2016, 19:06
autor: Pietia
Halo
Ja mam takie podwyższenie jak Filip i faktycznie linki gazu napięte są jak baranie jaja.
Nic nie zmieniałem jeśli chodzi o ułożenie linek.

Pozdro

: 21 gru 2016, 11:04
autor: pawulon182
To ja spytam z innej beczki - jak sie Wam jeździ na siedząco dalsze trasy z tak podniesioną kierownicą? Pytam, bo po kilku godzinach takiej jazdy stawy barkowe miałem zbetonowane konkretnie I ogólne bole ramion (podwyższenia poszły w świat). Rozumiem że one pomagają podczas jazdy na stojąco, lecz jak w trasie u Was?

: 21 gru 2016, 17:05
autor: gajowy
ja w XTR mam podwyższenie 5cm a nawet 51,5mm :] na trasie po cały dzień w siodle bolała mnie tylko dupa, ja podwyższałem właściwie każdą kiere w każym moto które miałem.
NIe wyobrażam sobie jazd na XT bez podwyższenia kiery nawet po lekkim szuterku gdzie od czasu do czasu trzeba stanać na podnóżkach.

: 26 gru 2016, 21:19
autor: terry
Ja mam kierownicę wyższą od oryginału o 8cm. Na stojąco o wiele lepsza postawa. W trasie wymusza pozycję, w której motocykl stabilniej się prowadzi powyżej 110km/h.

: 27 gru 2016, 18:48
autor: gajowy
Terry świetnie się składa o poproszę Cie o podzielenie się informacjami/fotami, bo mi wciaż za nisko mimo podwyższenia o 5cm, powiedz jak poradzileś sobie z przewodami i linkami??? to mnie najbardziej interesuje

: 27 gru 2016, 19:36
autor: Rodman
można dać do przedłużenia oryginalne linki, ja tak zrobiłem.

: 27 gru 2016, 20:01
autor: terry
powiedz jak poradziłeś sobie z przewodami i linkami??? to mnie najbardziej interesuje
Jedno i drugie przedłużasz, niestety;) Do 3,5cm udało mi się naciągnąć i przewody i linki. Później lipa.
Całość do zrobienia w dwa wieczory. Zdjęcia postaram się zrobić jutro.

: 29 gru 2016, 21:46
autor: aXon
Spoko z tym przedłużeniem linek tylko ... tylko jak pierdolnie linka gdzieś na trasie to troszkę lipa jest...
No bo gdzieś w Łotwie walnie taka linka to co zrobić? Na klamerki zaciskowe aby dojechać? :/

Pozdr660'aX