Opis sytuacji próba podjazdu pod górę (oczywiście nie udana) , motor zsuwa się ze wzniesienia, przednie koło jest niżej od tylnego. Kierownik chętnie by poleżał i ochłoną na glebie ale przez korek sączy się paliwo ..... Dodam, że motor nie jest zatankowany na full tylko max za 20zł
Że sytuacja miała miejsce dwukrotnie więc zapytuję was: czy gdy motor leży "kołami do góry" macie wycieki benzyny ze zbiornika poprzez korek? Wydaje mi się że dokładnie przez zamek, można to jakoś uszczelnić, przerabiał ktoś podobny temat?
Wyciek ze zbiornika
Niestety ten typ tak ma.
Wczoraj pozwoliłem sobie wjechać na plażę. Za mało doświadczenia, za mało gazu i gleba.
Momentalnie zaczęło ciec spod korka. Oczywiście przy podnoszeniu oparłem się o bak i teraz wszystko mi śmierdzi benzyną. Ehhh.
Wczoraj pozwoliłem sobie wjechać na plażę. Za mało doświadczenia, za mało gazu i gleba.
Momentalnie zaczęło ciec spod korka. Oczywiście przy podnoszeniu oparłem się o bak i teraz wszystko mi śmierdzi benzyną. Ehhh.
I bardzo dobrze, że nie jest szczelny - celowo Nie wiem jak wyobrażacie sobie sytuacje, że paliwa wam ubywa a powietrze nie ma się jak dostać do szczelnego zbiornika. Każdy zbiornik posiada odpowietrznik. Najczęściej w korku. Uszczelniać nie polecam
[center]WEJDŹ XT660 Tryb diagnostyczny CO Settings Ankieta Mój XT'ek [/center]
Oczywiście, że odpowietrzenie jest potrzebne, ale mogli to w lepszy sposób rozwiązać. Na pewno istniej lepszy system, który po położeniu motocykla nie puszcza tak bardzo paliwa.raczek_ pisze:I bardzo dobrze, że nie jest szczelny - celowo Nie wiem jak wyobrażacie sobie sytuacje, że paliwa wam ubywa a powietrze nie ma się jak dostać do szczelnego zbiornika. Każdy zbiornik posiada odpowietrznik. Najczęściej w korku. Uszczelniać nie polecam
U mnie w KTM, gdzie zbiornik jest w tylnym stelażu paliwo leje się nie tylko podczas gleby motocykla, ale i podczas jazdy na jednym kole
[center]WEJDŹ XT660 Tryb diagnostyczny CO Settings Ankieta Mój XT'ek [/center]
Raku jak paliwo będzie drogie to koniec z pionami
"Podczas dobrej jazdy na motocyklu przeżywasz więcej w ciągu 5 minut niż niektórzy ludzie przez całe swoje życie."
Wszyscy mi mówili, że jak zamienię Yamahę na KTM to koszta utrzymania wzrosną. Liczyłem się z tym :P Swoją drogą to nie paliwo jest drogie tylko podatki.
A co by nie było zbaczania z tematu to szukałem jakichś akcesoryjnych i nie znalazłem nic dedykowanego do XT660. Także opcja założenia innego korka paliwa a'la coś jak w crossach maja z odpowietrznikiem na rurce wiązała by się z większymi kombinacjami.
Z kolejnych spostrzeżeń to na zlocie w bieszczadach Czarnucha zbiornik pokryty plastidipem postanowił wrócić do poprzedniego koloru po glebie gdy wylało się paliwo. Gumowa powłoka została rozpuszczona i stworzyła piękne maziaje :P
A co by nie było zbaczania z tematu to szukałem jakichś akcesoryjnych i nie znalazłem nic dedykowanego do XT660. Także opcja założenia innego korka paliwa a'la coś jak w crossach maja z odpowietrznikiem na rurce wiązała by się z większymi kombinacjami.
Z kolejnych spostrzeżeń to na zlocie w bieszczadach Czarnucha zbiornik pokryty plastidipem postanowił wrócić do poprzedniego koloru po glebie gdy wylało się paliwo. Gumowa powłoka została rozpuszczona i stworzyła piękne maziaje :P
[center]WEJDŹ XT660 Tryb diagnostyczny CO Settings Ankieta Mój XT'ek [/center]
- crazyrider12
- Posty: 1459
- Rejestracja: 04 mar 2010, 7:49
- Lokalizacja: Krk/Siemianowice Śl
Rozebrałem kiedyś korek z mojej FJty MR '87.... skomplikowane ustrojstwo z systemem zaworków membranowych do odpowietrzania-kiedyś motocykle były robione inaczej ... Korek musi puszczać w dwie strony-wpuszczać powietrze jak paliwa ubywa, wypuszczać pary paliwa jak moto stoi na słonku w gorący dzień.
...bo każda okazja jest dobra by zjechać z utartej ścieżki i poszukać własnej