czy wysokie prędkości bolą Jadzię ?

jesteś ciekaw co na ten temat uważają pozostali użytkownicy? Pisz tutaj
pawulon182
Posty: 207
Rejestracja: 29 maja 2014, 13:27
Lokalizacja: Łódź

Trasa Łdz - Sjofok Węgry - Łdz, Tereska obciążona biwakowo jak wielbłąd do tego plecaczek i ori przełożenie na asfalty przy przelotowej 100-115 dało radę na gumach dualowych Scorpion AT/conti escape. Rozpędzanie, hamowanie silnikiem, wyprzedzanie do 140 ogarnięte. Taka przelotówka daje 4K-4.5k obrotów co w sumie nie katuje silnika. Można by wydłużyć biegi napędem ale wtedy wachlowanie no i tłuczenie korby jak za nisko.
you could argue "why not buy a 690 enduro?"...but the XT is bomb proof and can be treated like shit and still runs like a peach.
Awatar użytkownika
Mateusz93
Posty: 458
Rejestracja: 02 mar 2015, 17:30
Lokalizacja: Andrychów/Kraków

Zdecydowanie bardziej wolę teren ;)
Zresztą rześkie przyspieszenie jest przeze mnie częściej wykorzystywane niż jazda przelotowa.

Na gumę jeszcze nie umiem postawić, ale to plan na najbliższy czas :)
Awatar użytkownika
lukasz447
Posty: 7
Rejestracja: 15 kwie 2015, 21:43
Lokalizacja: Rogów

Witam. Moim zdaniem prędkości autostradowe rzędu 120-130km/h nie robią większego wrażenia na Yadzi. A czasem trzeba trochę pogonić moto. Pozdrawiam
Awatar użytkownika
Rut
Posty: 175
Rejestracja: 15 kwie 2012, 18:58
Lokalizacja: Gdynia

Ja tam autostradami latam z manetką w opór, czyli licznikowo ponad 170 - 180. Pije wtedy trochę oleju, ale tragedii nie ma, gorzej ze spalaniem, wychodzi jakieś 8,5/100km. A no i w sumie raz przy takim przelocie odpadł mi tłumik ... :P
Awatar użytkownika
Kruleusz
Posty: 69
Rejestracja: 26 mar 2016, 12:15
Lokalizacja: Zbąszyń

haha...no to jesteś Hardcore'm xD przy 160 km/h to tak drży wszystko że ledwo drogę widać :D
Awatar użytkownika
Bajros
Posty: 3302
Rejestracja: 10 lis 2008, 23:27
Lokalizacja: Warszawa

Na stronce którą podlinkował Gilu jest bardzo przejrzysta tabela - która pięknie pokazuje zależności, żebatki, łańcuch, obroty, szybkość, moc itp.

Tu link ->> http://www.gearingcommander.com/base/gc_getstarted.htm

Terenowo stosuje 14/45, co daje mi optymalne obroty i kontrole nad gazem przy jeździe na 3 biegu.
Asfaltowo standard czyli 15/45, a także 15/46
Podobnie jak Neno, kilu moich kolegów w XT na przeloty asfaltowe stosuje zębatki 16 zębów.
Jedzie Jadzia Dziadzie ;) Braaap Braaap
"Tylne koło ucieka cały czas, przednie tylko raz"
ODPOWIEDZ