czy wysokie prędkości bolą Jadzię ?
-
- Posty: 207
- Rejestracja: 29 maja 2014, 13:27
- Lokalizacja: Łódź
Trasa Łdz - Sjofok Węgry - Łdz, Tereska obciążona biwakowo jak wielbłąd do tego plecaczek i ori przełożenie na asfalty przy przelotowej 100-115 dało radę na gumach dualowych Scorpion AT/conti escape. Rozpędzanie, hamowanie silnikiem, wyprzedzanie do 140 ogarnięte. Taka przelotówka daje 4K-4.5k obrotów co w sumie nie katuje silnika. Można by wydłużyć biegi napędem ale wtedy wachlowanie no i tłuczenie korby jak za nisko.
you could argue "why not buy a 690 enduro?"...but the XT is bomb proof and can be treated like shit and still runs like a peach.
Ja tam autostradami latam z manetką w opór, czyli licznikowo ponad 170 - 180. Pije wtedy trochę oleju, ale tragedii nie ma, gorzej ze spalaniem, wychodzi jakieś 8,5/100km. A no i w sumie raz przy takim przelocie odpadł mi tłumik ... :P
Na stronce którą podlinkował Gilu jest bardzo przejrzysta tabela - która pięknie pokazuje zależności, żebatki, łańcuch, obroty, szybkość, moc itp.
Tu link ->> http://www.gearingcommander.com/base/gc_getstarted.htm
Terenowo stosuje 14/45, co daje mi optymalne obroty i kontrole nad gazem przy jeździe na 3 biegu.
Asfaltowo standard czyli 15/45, a także 15/46
Podobnie jak Neno, kilu moich kolegów w XT na przeloty asfaltowe stosuje zębatki 16 zębów.
Tu link ->> http://www.gearingcommander.com/base/gc_getstarted.htm
Terenowo stosuje 14/45, co daje mi optymalne obroty i kontrole nad gazem przy jeździe na 3 biegu.
Asfaltowo standard czyli 15/45, a także 15/46
Podobnie jak Neno, kilu moich kolegów w XT na przeloty asfaltowe stosuje zębatki 16 zębów.
Jedzie Jadzia Dziadzie Braaap Braaap
"Tylne koło ucieka cały czas, przednie tylko raz"
"Tylne koło ucieka cały czas, przednie tylko raz"