Mała gleba
Witam, ostatnio na sam koniec przejażdżki przy wjeździe do garażu przednie koło uśliznęło sie na błocie i nie pozwolił bym żeby Moto się wywrocilo gdybym sam się nie poślizną :p I teraz tak, Moto przewrocilo się na lewą stronę i w chwili upadku kiera była skrecona w lewo, uderzyła handbarem o ziemię. W wyniku kierownica jest lekko skrzywiona w lewo w stosunku do koła. Jak sądzicie wystarczy zaprzec koło i próbować prostować czy trzeba coś luzować i dokrecac ? Proszę o porady.
U mnie w takiej sytuacji wygięły się uchwyty trzymające kierownice, które wchodzą do półki. (to w co wkłada się podwyższenia)
Odkręciłem, wsadziłem delikatnie w imadło i wyprostowałem śruby (minimalne odgięcie, ale na długości kierownicy robi różnicę).
Od tego czasu problem się nie powtórzył, a gleb było sporo.
pozdrawiam!
Odkręciłem, wsadziłem delikatnie w imadło i wyprostowałem śruby (minimalne odgięcie, ale na długości kierownicy robi różnicę).
Od tego czasu problem się nie powtórzył, a gleb było sporo.
pozdrawiam!
Zazwyczaj wystarczy zaprzeć koło i naprostować, jednak jeśli masz zbyt mocno skręcone to może się nie udać. Wtedy warto zbadać bardziej temat jak sugeruje Mateusz.MotoholiQ pisze:Jak sądzicie wystarczy zaprzec koło i próbować prostować czy trzeba coś luzować i dokrecac ?
Jedzie Jadzia Dziadzie Braaap Braaap
"Tylne koło ucieka cały czas, przednie tylko raz"
"Tylne koło ucieka cały czas, przednie tylko raz"
kilka zdjęć:
http://vlep.pl/94eru0.jpg - prawa główka prosta
http://vlep.pl/pcwx0h.jpg - lewa główka nachylona do kierowcy
http://vlep.pl/txk5hs.jpg - prawa prosto, lewa nachylona (różnica)
http://vlep.pl/rsy16h.jpg
http://vlep.pl/94eru0.jpg - prawa główka prosta
http://vlep.pl/pcwx0h.jpg - lewa główka nachylona do kierowcy
http://vlep.pl/txk5hs.jpg - prawa prosto, lewa nachylona (różnica)
http://vlep.pl/rsy16h.jpg