Głośny wydech a policja

jesteś ciekaw co na ten temat uważają pozostali użytkownicy? Pisz tutaj
jumpnpump_
Posty: 6
Rejestracja: 01 mar 2017, 11:44
Lokalizacja: Ustroń/Warszawa

Hej,

Właśnie dzisiaj wykręciłem DB killery z moich tłumików Zolstec.
Uwielbiam ten dźwięk i strzały.

Jak to się ma jednak do policji. Według prawa zabiorą dowód. Mieliście już sytuacje kiedy przy doczepiali się wydechu? Jakie były reakcje służļ mundurowych? :)
nakiel
Posty: 201
Rejestracja: 01 gru 2015, 20:14
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

jumpnpump_ pisze:Hej,

Właśnie dzisiaj wykręciłem DB killery z moich tłumików Zolstec.
Uwielbiam ten dźwięk i strzały.

Jak to się ma jednak do policji. Według prawa zabiorą dowód. Mieliście już sytuacje kiedy przy doczepiali się wydechu? Jakie były reakcje służļ mundurowych? :)
Jak będą mieli decybelomierz to zabiorą dowód i ponowne badania Ciebie czwkają
kontakt 506 cztery dwa osiem 222
Awatar użytkownika
mroova
Posty: 339
Rejestracja: 29 kwie 2011, 16:57
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Jak widze niebieskich staram się nie strzelać. Jak na razie się udaje :mrgreen:
Terefere
Awatar użytkownika
rafalp300
Posty: 101
Rejestracja: 19 sty 2014, 9:56
Lokalizacja: Skrwilno

Dla zainteresowanych artykuł do poczytania w jaki sposób ma przebiegać pomiar. Dodam tylko, że obroty przy jakich się sprawdza to 75% obrotów przy jakich motocykl uzyskuje swoją maksymalną moc. Obroty te są podane również na tabliczce znamionowej i dla przykładu przy XT660Z jest to 3000 obr/min. A piszę o tym bo Policja często patrzy na skalę obrotomierza i karze kręcić do połowy tej skali ... a to znacznie przekracza wartości nakazane normą.

http://dydaktyka.polsl.pl/ptp-wt/instru ... jazdow.pdf
jumpnpump_
Posty: 6
Rejestracja: 01 mar 2017, 11:44
Lokalizacja: Ustroń/Warszawa

Mam wrażenie, że mój to w ogóle na każdym poziomie pierdzi za głośno. To nie jest akrapovic, gdzie przy pomiarach dobrze wychodzi a przy odkręcaniu dobrze strzela :D

https://drive.google.com/file/d/0BxL7py ... p=drivesdk
Awatar użytkownika
Lotek
Posty: 473
Rejestracja: 19 lut 2014, 12:29
Lokalizacja: łódzkie
Kontakt:

nasze pierdzenie i strzelanie przy darciu papy ścigacza są niczym, wszystko zależy od szczęścia przy kontroli :)
lepiej niech pada jak ma być błoto
Awatar użytkownika
Dobry Chłopak
Posty: 115
Rejestracja: 08 wrz 2015, 19:11
Lokalizacja: Pruszków

Zależy jaki patrol trafisz. Ja kiedyś mając Bandita zawsze jeździłem bez DB killera a Blue Flame robił robotę konkretnie! Na wszystkie kontrole raz tylko miałem rozmowę że DBK powinien być założony a nie jeździć pod siedzeniem, założyłem i pojechałem dalej. Z tego wnioskuję wystarczy zachowywać się "normalnie" w stosunku do policjanta podczas kontroli i wszystko będzie OK :)
marider
Posty: 339
Rejestracja: 22 paź 2012, 13:40
Lokalizacja: Bialystok

Jest odpowiednie rozporządzenie Ministerstwa w sprawie przeprowadzania pomiarów głośności (ten pdf podany wyżej to podobna wersja), wożę ze sobą taki wydrukowany argument i jeszcze żadna pałka się nie postawiła :) A jeśli nawet zabiorą dowód, to cząstkowe badanie na stacji kontroli kosztuje ok 40zl i odbierasz kwit w swoim Urzędzie. Taki kraj że swoje prawa dobrze znać.

Naucz się przejeżdżać koło Policmajstrów na wysokim biegu i niskich obrotach, najłatwiej ;)
jumpnpump_
Posty: 6
Rejestracja: 01 mar 2017, 11:44
Lokalizacja: Ustroń/Warszawa

W zasadzie to wczoraj jeździłem z kumplem policjantem i mówię, mu że trochę mi to głośno chodzi. Stwierdził, że idealnie. W takim razie wrzucę je pod siedzenie i w razie czego myślę, że okazanie skruchy pomoże ;)

Choć nie wiem jak w stolicy na to patrzą a tam mam zamiar jeździć ;)

Wczoraj latałem po Ustroniu i polecam miejscówki! Fajne traski można bokami przez góry zrobić. Ale od tych dziur trochę plecy bolą ;)

Pozdro.
ODPOWIEDZ