Xtx na Kategorie A2

jesteś ciekaw co na ten temat uważają pozostali użytkownicy? Pisz tutaj
krzsiekjab
Posty: 218
Rejestracja: 02 maja 2017, 21:19
Lokalizacja: Dęblin

Witam mam pytanko. Staram się zarejestrować moją xtx na a2 wie ktoś co I jak przechodził ktoś ten temat ? Bo różnie piszą. Jedni że tylko serwis faktury za robotę oświadczenia hamowania. Co wychodzi 800 plus przegląd 160
Inni że tylko hamowania przy samodzielnym obniżeniu mocy I rzeczoznawca. Cię uchodzi taniej Ale nie widomo czy przejdzie jutro zadzwonię to urzędu co oni na to ale może ktoś coś ? Firmy I rzeczoznawcy najlepiej okolice deblina Wawa Lublin Radom dalej tak średnio mi się opłaca ...
pawel
Posty: 248
Rejestracja: 21 paź 2015, 7:04
Lokalizacja: Kraków

Wydaje mi się, że ten temat, a raczej komentarz, dość sensownie opisuje, jak podejść do sprawy.
Awatar użytkownika
TexaS
Posty: 214
Rejestracja: 11 sie 2014, 23:49
Lokalizacja: Lubelskie

W urzędzie chyba za dużo się nie dowiesz.

Chłopaki w Garbowie blokują motocykle na kat. A2.
http://www.smgmotocykle.pl/

Świetna ekipa oraz ogromne doświadczenie! ;-)
pawulon182
Posty: 207
Rejestracja: 29 maja 2014, 13:27
Lokalizacja: Łódź

Zblokować to jedno a zarejestrować to drugie. Ziomek przechodził ten taniec w Łdz i mało nie osiwiał. Większość info się zgadza: blokada mocy (trwała, będąca elementem trudnodemontowalnym), hamownia wraz z rzeczoznawcą np. pzmot (bo żadna hamownia w PL nie ma homologacji Urzędu miar i wag), kwit z hamowni i orzeczenie rzeczoznawcy + motek do diagnosty co daje kwit swój i z tym do WK po dowód. Tyle z terenu Łdz, choć z informacji w innych regionach wyszło że można łatwiej, bez rzeczoznawcy. W takim razie podkłada się diagnosta ale to inny temat. A z innej baki - czy xtx nie wpisuje się w A2 w oryginale? Wtedy przeróbki niekonieczne raczej.
you could argue "why not buy a 690 enduro?"...but the XT is bomb proof and can be treated like shit and still runs like a peach.
Awatar użytkownika
Mateusz93
Posty: 458
Rejestracja: 02 mar 2015, 17:30
Lokalizacja: Andrychów/Kraków

Ale jaka rejestracja na A2?
nie ma czegoś takiego. Jeśli motocykl ma w dowodzie wbite 35 kW i nie przekracza stosunku mocy do masy 0.2, to łąpie się na prawo jazdy A2. Nie rejestruje się specjalnie, zmienia dowodu czy coś. Po prostu spełnia warunki.

XTX/R/Z są różne, niektóre mają wbite w dowód 35 kW inne 35.3 kW, szukaj tego z 35 kW i gotowe ;)
sam mam A2 i orientowałem się swego czasu jak to wygląda.

pozdrawiam!
Mateusz
Matheo
Posty: 55
Rejestracja: 15 mar 2016, 19:36
Lokalizacja: Gliwice-Katowice

Tak jak Mati prawi ;)
krzsiekjab
Posty: 218
Rejestracja: 02 maja 2017, 21:19
Lokalizacja: Dęblin

Ból w tym ze mam 35.3 pospiesznie kupiłem bo stan był bardzo dobry i się wpakowalem.
Dziś dzwoniłem do wk i powiedziałem ze chciałem uaktualnić dane w dowodzie nic o a 2 no to powiedziała ze od diagnosty papier ze jest mniej i tyle a diagnosta powiedział ze chce wykres i rzeczoznawcę . Tylko powiedziała ze rozpatrują indywidualnie czyli może wycofać się ze słów ze nie ma problemu . Ehh
Zadzwonię do Yamahy popytam czym to się ma ze albo 35 albo 35.3 mają moto mam 2005 na wtrysku. Chyba ze wy wiecie
Matheo
Posty: 55
Rejestracja: 15 mar 2016, 19:36
Lokalizacja: Gliwice-Katowice

Loteriada, jeden z tego samego rocznika ma 35 drugi 35,3 kW. Też mam z końca 2005r. Wg książki wyprodukowany w fabryce MBK na terenie Europy.
PS. ja mam na szczęście 35kW.
krzsiekjab
Posty: 218
Rejestracja: 02 maja 2017, 21:19
Lokalizacja: Dęblin

TekxaS 800zl plus przegląd daje prawie 1000 to lepiej już by było dołożyć na inne moto :
pawel
Posty: 248
Rejestracja: 21 paź 2015, 7:04
Lokalizacja: Kraków

Z ciekawości sprawdziłem sam papiery motka mego i mam 35kW oraz 0.18 kw/kg ;-) rocznik 2005 i produkcja we Francji. Popatrzyłem na kategorie praw jazdy i widzę, że na A, jak się ma A2, to można startować, gdy się ma więcej niż 20 lat i co najmniej dwa lata prawo jazdy kat. A2 ;-) może tędy droga ;-)
ODPOWIEDZ