proszę o podpowiedz
- berserkers
- Posty: 965
- Rejestracja: 25 mar 2009, 12:22
- Lokalizacja: Szczecin/ Bezrzecze
Wiesz trudno powiedziec na co, ogolnie sprzet musi trzymac sie kupy i odpowiadac tobie. Jezeli nie jestes mechanikiem to za duzo nie sprawdzisz i moze warto zainwestowac w profesjonalna kontrole w serwisie ( nie koniecznie autoryzowanym )..
witamy ostr, jak masz jakies z allegro to mozesz podesłac linki bo społeczność XT660.pl jest duża i niektóre z tych motorów są nam znane więc mozemy coś wiecej powiedzieć na ich temat,
Yamaha DT 125 X > Husqvarna SM 125 RR > Yamaha XT 660 X > Aprilia Dorsoduro 750 > Suzuki DRZ 400 SM > KTM 690 SM > KTM 690 SMC > Husqvarna 701 SM + Aprilia SRV 850 > Husqvarna Norden 901
jak nie masz pewności, weź ze sobą kogoś kumatego w tym temacie bo o złoma nie trudno, a jak wiadomo "polak potrafi" i dobrze skryje feler
Oszustow jest sporo ale bez przesady... XT jest tak prostym motocyklem ze wiekszosc rzeczy masz na wierzchu a reszte wyczujesz przy jezdzie testowej.sapmar4 pisze:jak nie masz pewności, weź ze sobą kogoś kumatego w tym temacie bo o złoma nie trudno, a jak wiadomo "polak potrafi" i dobrze skryje feler
Nie jest to litrowy obudowany sport w ktorym po zdjeciu owiewek mozna sie "zdziwic".
Jesli XT600 masz "w jednym palcu" to nie bedzie raczej problemu z wybraniem XT660 dla siebie. Motocykla ktory nie lezal raczej nie znajdziesz (albo dlugo sie naszukasz) bo z natury te motocykle wywracaja sie nawet kilka razy dziennie jezdzac np w terenie.
XT to dobry i wytrzymały sprzęt (pancio jeszcze nie zajechał swojego a to o czymś świadczy).
Pozdrawiam
dokładnie czyba że kupisz nowy, tylko tym akurat bym się nie przejmował. Obawy możesz mieć jak miał dzwona i ktoś nieumiejętnie naprawiał ale to powinieneś poznać bez trudu jeśli nie od dziś pasjonują Cię motocykle.sevi pisze:Motocykla ktory nie lezal raczej nie znajdziesz (albo dlugo sie naszukasz
Pozdrawiam
"Podczas dobrej jazdy na motocyklu przeżywasz więcej w ciągu 5 minut niż niektórzy ludzie przez całe swoje życie."
Zanim wezmiesz XTX pomysl nad XTR jest bardziej uniwersalny, w moim przypadku moj nie odbiega od SM
A więc, z lewej nadjeżdża jakiś skuter. Z prawej też nic nie jedzie
ostr pisze:http://moto.allegro.pl/item919817888_ya ... lecam.html
dokładnie mi o ten motorek chodzi
niby fajny
[ Dodano: 2010-02-17, 15:03 ]
pancio, wiesz co już któraś osoba z kolei podpowiada mi czemu nie xtr tylko xtx
i nie znam odpowiedzi na to pytanie ,
erek jest mniej do wyboru po za tym , albo jest za droga albo podejrzanie za tania
Spytaj nziomow z forum co robi 21 cali z przodu, a i na czarnym nie odbiega Bajros wie bo smigal za mna
A więc, z lewej nadjeżdża jakiś skuter. Z prawej też nic nie jedzie
Jest tylko jeden mentlik!!! Przerabiac xtr czy nie???? he he he TYLKO XTR
A więc, z lewej nadjeżdża jakiś skuter. Z prawej też nic nie jedzie
bierz iksa:]
Super Fakin Motard!
- berserkers
- Posty: 965
- Rejestracja: 25 mar 2009, 12:22
- Lokalizacja: Szczecin/ Bezrzecze
Zastanów sie gdzie bedziesz go uzywał, jezeli bedziesz latał w terenie to bierz R ale jezeli tylko szosa ewentualnie mały szuter to bierz X. Najlepiej miec to i to
czekaj! wez eRke... Jeszcze nie widzialem kraweznika ktorego bym nie dal rady eRka pokonac... Moze powiem co mnie sklonilo do zakupu eRki. Moj tok myslenia byl taki: skoro nie latam po torze to nie bede potrzebowal typowego SM a w normalnej eksploatacji nie zauwazam rzeczy ktorych nie moglbym zrobic eRką za to czesto sie przytrafia sytuacja kiedy 21 cali na przodzie ratuje mi dupe. z iXem bym mial mniejszy komfort.
Co tak naprawde daje wieksze kolo z przodu. Pytam bo testowalem XTX i XTR na asfalcie i tam roznic wlasciwie nie zauwazylem (pomijajac kwestie wynikajace z innego typu opon).arrasq pisze:czekaj! wez eRke... Jeszcze nie widzialem kraweznika ktorego bym nie dal rady eRka pokonac... Moze powiem co mnie sklonilo do zakupu eRki. Moj tok myslenia byl taki: skoro nie latam po torze to nie bede potrzebowal typowego SM a w normalnej eksploatacji nie zauwazam rzeczy ktorych nie moglbym zrobic eRką za to czesto sie przytrafia sytuacja kiedy 21 cali na przodzie ratuje mi dupe. z iXem bym mial mniejszy komfort.
Zapewne w terenie byloby inaczej ale jakie sa za/przeciw 21 cali z przodu?
Kolega ostr ma blisko na tor, więc z X'a będzie miał większą pociechę :P hihi
oczywiście żart bo muszę pozostać neutralny
oczywiście żart bo muszę pozostać neutralny
[center]WEJDŹ XT660 Tryb diagnostyczny CO Settings Ankieta Mój XT'ek [/center]