co jest warta gwarancja yamahay?
: 03 paź 2021, 22:23
To już kolejny motocykl którego gwarancje zamierzam olać przez nie wykonywanie przeglądów okresowych w autoryzowanym serwisie.
Jak widac z poniższych warunków i wykluczeń orz biorąc pod uwage sporą liczbę nieautoryzowanych akcesoriów które zakładamy
na nasz motocykl, innych niż rekomendowane olejach które stosujemy mamy dużą szanse że nasze poważniejsze roszczenie gwarancyjne nie będzie uznane.
Warunki:
1)Produktposiadaoryginalne fabryczne oznaczenia identyfikacyjne.
2)Produktjest serwisowanypoprawnie według zaleceń Instrukcji Obsługi, oraz jeśli jest użytkowanyw zgodzie ze wskazaniami w niej zawartymi.
3)Element sklasyfikowany do wymiany jest częścią oryginalnego wyposażenialub oryginalną częścią zamienną, a naprawy lub montaże zostały wykonane w autoryzowanym przedstawicielstwie Yamaha w Europie.
4)Dołożono należytych starań, aby utrzymać produktw czystości i zapobiec uszkodzeniom chemicznym,stosownie do zaleceń dotyczących czyszczenia zawartych w Instrukcji Obsługi Użytkownika.
5)Produktnie został poddanyprzeróbkom niezatwierdzonym przez Autoryzowany Serwis, nie został użytyniewłaściwie, nie został zaniedbanyi nie uległ wypadkowi lub nie był wykorzystywanyniezgodnie z celami,dla których został zaprojektowanylub też nie był użytkowanyz paliwem i smarami innymi niż te zalecane przez producenta.
6)Jakiekolwiek niedopełnienie warunków od 1 do 5 może, według uznania Firmy, spowodować częściowelub całkowiteanulowanieGwarancji.
7)Gwarancja będzie rozumiana w zgodzie z prawem danego kraju i jakiekolwiek wątpliwości wynikające z tej Gwarancji będą rozstrzygane przez właściwe sądy.
8)Gwarancja nie obejmuje pokrycia kosztów pojazdów zastępczych wydawanych na okres naprawy w przypadku wystąpienia wady mieszczącej się w okresiegwarancji.
9)Produktpodlega kontrolijakości i sprawdzeniu, aby zapewnić,że jest w stanie umożliwiającym bezpieczne jegoużytkowanie. Prosimy o odniesienie się do Instrukcji Obsługi, aby dowiedzieć się więcej o szczegółowych wymaganiach poszczególnych modeli.
Gwarancja Fabryczna Yamaha nie będzie ważna w następujących przypadkach:
1)Wymiana i/lub regulacja wynikająca ze zwykłego procesu zużycia oraz konieczności usunięcia osadów węglowych.
2)Korozja, utlenianie i przebarwienia lakieru spowodowane warunkami pogodowymi, solą, mocnymi produktami chemicznymi lub środkami czyszczącymi.
3)Uszkodzenia spowodowane niewłaściwym użytkowaniem do celu innego niż ten, do którego był fabrycznie przeznaczony lub zamierzony.
4)Uszkodzenia spowodowane wykorzystywaniem w wyścigach, rajdach lub innych podobnych sportach opartych o współzawodnictwo.
5)Uszkodzenia spowodowane poprzez działanie siły wyższej, ogień, kolizję lub wypadek.
6)Uszkodzenie spowodowane montowaniem części lub akcesoriów,które nie są oryginalne lub nie stanowią oprzyrządowania autoryzowanego przez PrzedstawicielstwoYamaha.
7)Uszkodzenia spowodowane niewłaściwą jakością obsługi lub ustawieniami wykonanymi przez Dealera lub właściciela.
8)Uszkodzenia spowodowane w trakcie transportu lub przechowywania w nieodpowiedni sposób.
9)Pokrycie kosztów transportu do lub od Dealera zajmującego się naprawą.
10)Wymiana elementów będących częściami eksploatacyjnymi, których żywotność związana jest ze stopniem zużycia, i których wymianajest konieczna w trakcie normalnego użytkowania. Przykłady takich części to śruby napędowe, wirniki pompy wody, akumulatory, filtry, świece zapłonowe, elementy przekładni, paski i łańcuchy rozrządu, anody, uszczelki i uszczelniacze.
Odpowiedzialność Klienta
1)Klient wykaże należytą dbałość o to,aby produktbył właściwie obsługiwanyi serwisowany, w zgodzie z instrukcjami i wskazówkami z Instrukcji Obsługi.
2)Klient będzie ponosić koszty regularnego serwisowania i obsługi,jak i koszty wymiany elementów podlegających normalnemu zużyciu.
3)Klient jest również odpowiedzialny za awarie i uszkodzenia powstałe w wyniku zaniedbania, niewłaściwego użytkowania oraz wypadków włączając koszty dodatkowe i wtórne.
4)W przypadku kiedy zaistnieje podejrzenie wystąpienia wady, klient odstawi produkt do autoryzowanego Dealera Yamahy w Europie w ciągu 10 dni od daty zauważenia wystąpienia wady.
5)Klient jest również odpowiedzialny za koszty demontażu i/lub sprawdzenia pod kątem zaistnienia potencjalnych wad, które okażąsię nie być objętymi przez gwarancję.
6)Klient jest odpowiedzialny za wszystkie kolejne naprawy,którenie podlegają gwarancji.
Jak widac z poniższych warunków i wykluczeń orz biorąc pod uwage sporą liczbę nieautoryzowanych akcesoriów które zakładamy
na nasz motocykl, innych niż rekomendowane olejach które stosujemy mamy dużą szanse że nasze poważniejsze roszczenie gwarancyjne nie będzie uznane.
Warunki:
1)Produktposiadaoryginalne fabryczne oznaczenia identyfikacyjne.
2)Produktjest serwisowanypoprawnie według zaleceń Instrukcji Obsługi, oraz jeśli jest użytkowanyw zgodzie ze wskazaniami w niej zawartymi.
3)Element sklasyfikowany do wymiany jest częścią oryginalnego wyposażenialub oryginalną częścią zamienną, a naprawy lub montaże zostały wykonane w autoryzowanym przedstawicielstwie Yamaha w Europie.
4)Dołożono należytych starań, aby utrzymać produktw czystości i zapobiec uszkodzeniom chemicznym,stosownie do zaleceń dotyczących czyszczenia zawartych w Instrukcji Obsługi Użytkownika.
5)Produktnie został poddanyprzeróbkom niezatwierdzonym przez Autoryzowany Serwis, nie został użytyniewłaściwie, nie został zaniedbanyi nie uległ wypadkowi lub nie był wykorzystywanyniezgodnie z celami,dla których został zaprojektowanylub też nie był użytkowanyz paliwem i smarami innymi niż te zalecane przez producenta.
6)Jakiekolwiek niedopełnienie warunków od 1 do 5 może, według uznania Firmy, spowodować częściowelub całkowiteanulowanieGwarancji.
7)Gwarancja będzie rozumiana w zgodzie z prawem danego kraju i jakiekolwiek wątpliwości wynikające z tej Gwarancji będą rozstrzygane przez właściwe sądy.
8)Gwarancja nie obejmuje pokrycia kosztów pojazdów zastępczych wydawanych na okres naprawy w przypadku wystąpienia wady mieszczącej się w okresiegwarancji.
9)Produktpodlega kontrolijakości i sprawdzeniu, aby zapewnić,że jest w stanie umożliwiającym bezpieczne jegoużytkowanie. Prosimy o odniesienie się do Instrukcji Obsługi, aby dowiedzieć się więcej o szczegółowych wymaganiach poszczególnych modeli.
Gwarancja Fabryczna Yamaha nie będzie ważna w następujących przypadkach:
1)Wymiana i/lub regulacja wynikająca ze zwykłego procesu zużycia oraz konieczności usunięcia osadów węglowych.
2)Korozja, utlenianie i przebarwienia lakieru spowodowane warunkami pogodowymi, solą, mocnymi produktami chemicznymi lub środkami czyszczącymi.
3)Uszkodzenia spowodowane niewłaściwym użytkowaniem do celu innego niż ten, do którego był fabrycznie przeznaczony lub zamierzony.
4)Uszkodzenia spowodowane wykorzystywaniem w wyścigach, rajdach lub innych podobnych sportach opartych o współzawodnictwo.
5)Uszkodzenia spowodowane poprzez działanie siły wyższej, ogień, kolizję lub wypadek.
6)Uszkodzenie spowodowane montowaniem części lub akcesoriów,które nie są oryginalne lub nie stanowią oprzyrządowania autoryzowanego przez PrzedstawicielstwoYamaha.
7)Uszkodzenia spowodowane niewłaściwą jakością obsługi lub ustawieniami wykonanymi przez Dealera lub właściciela.
8)Uszkodzenia spowodowane w trakcie transportu lub przechowywania w nieodpowiedni sposób.
9)Pokrycie kosztów transportu do lub od Dealera zajmującego się naprawą.
10)Wymiana elementów będących częściami eksploatacyjnymi, których żywotność związana jest ze stopniem zużycia, i których wymianajest konieczna w trakcie normalnego użytkowania. Przykłady takich części to śruby napędowe, wirniki pompy wody, akumulatory, filtry, świece zapłonowe, elementy przekładni, paski i łańcuchy rozrządu, anody, uszczelki i uszczelniacze.
Odpowiedzialność Klienta
1)Klient wykaże należytą dbałość o to,aby produktbył właściwie obsługiwanyi serwisowany, w zgodzie z instrukcjami i wskazówkami z Instrukcji Obsługi.
2)Klient będzie ponosić koszty regularnego serwisowania i obsługi,jak i koszty wymiany elementów podlegających normalnemu zużyciu.
3)Klient jest również odpowiedzialny za awarie i uszkodzenia powstałe w wyniku zaniedbania, niewłaściwego użytkowania oraz wypadków włączając koszty dodatkowe i wtórne.
4)W przypadku kiedy zaistnieje podejrzenie wystąpienia wady, klient odstawi produkt do autoryzowanego Dealera Yamahy w Europie w ciągu 10 dni od daty zauważenia wystąpienia wady.
5)Klient jest również odpowiedzialny za koszty demontażu i/lub sprawdzenia pod kątem zaistnienia potencjalnych wad, które okażąsię nie być objętymi przez gwarancję.
6)Klient jest odpowiedzialny za wszystkie kolejne naprawy,którenie podlegają gwarancji.