Cześć!
Zastanawiam się jak ma się dzielność terenowa T7 w porównaniu do jej starszych sióstr XT660Z i XT660R oraz ogólnie.
Wprawdzie swoją XTR mam zamiar pojeździć jeszcze przynajmniej sezon ale T7 mi się mega podoba i pewnie będę się nią interesował jak zdecyduję się na zmianę.
Ktoś już zabierał w teren swoją Tenerę? Jak sobie radzi w błocie, na podjazdach, najlepiej w porównianiu właśnie do XT660R. Nie brakuje prześwitu i zawieszenia?
Chętnie posłucham opinii użytkowników
Dzielność terenowa T7
Moderator: Moderatorzy T7
Pomijając filmy Pola
https://youtu.be/eDxBGc9TD4c
i gości z Boano
https://youtu.be/rmffTxmdxuo
Jest bardzo wiele filmów i recenzji użytkowników którzy również wymiatają na nowej T7 i nie narzekają
https://youtu.be/HUbEPmrOxmk
Jak zmienię opony na terenowe to opiszę różnice, póki co w porównaniu do xt660z tam gdzie jechałem 60km/h nową jadę z 30km/h szybciej. Wydaje mi się, że nowa jest dużo sztywniejsza od starej i lepiej wybiera ale być może to też kwestia, że w starej już zawias wybity od jeżdżenia. Na pewno na plus i to duży to praca silnika i zakres użytecznych obrotów. Asia - Zaczekaj jak się już pozrasta to pewnie będzie porównywać xt660r do nowej T7, dla mnie R jest za mała.
Jak nie sprzedam swojej xt660z to myślę, zrobić porównanie na wiosnę T7 vs xt660z vs xt66r - asfalt i teren
https://youtu.be/eDxBGc9TD4c
i gości z Boano
https://youtu.be/rmffTxmdxuo
Jest bardzo wiele filmów i recenzji użytkowników którzy również wymiatają na nowej T7 i nie narzekają
https://youtu.be/HUbEPmrOxmk
Jak zmienię opony na terenowe to opiszę różnice, póki co w porównaniu do xt660z tam gdzie jechałem 60km/h nową jadę z 30km/h szybciej. Wydaje mi się, że nowa jest dużo sztywniejsza od starej i lepiej wybiera ale być może to też kwestia, że w starej już zawias wybity od jeżdżenia. Na pewno na plus i to duży to praca silnika i zakres użytecznych obrotów. Asia - Zaczekaj jak się już pozrasta to pewnie będzie porównywać xt660r do nowej T7, dla mnie R jest za mała.
Jak nie sprzedam swojej xt660z to myślę, zrobić porównanie na wiosnę T7 vs xt660z vs xt66r - asfalt i teren
Dokładnie, byłaby to ekstra sprawa, zobaczyć takie porównanie.
Co do filmów w sieci to oczywiście widziałem je wszystkie chodziło mi o opinie kogoś kto nie jest zawodnikiem motocrossowym czy innego hard enduro tylko, powiedzmy, przeciętnym+ użytkownikiem
+ dlatego, że ci bez plusa nie zjeżdżają z asfaltu
no to co pokazał Pol Tares jasno pokazuje że T7 ma dużo większe możliwości w terenie niż xt660z,
mam tylko wątpliwości ile to moto wytrzyma przy takiej jeździe...pewnie nie długo.
mam tylko wątpliwości ile to moto wytrzyma przy takiej jeździe...pewnie nie długo.
Ostatnio zmieniony 21 lis 2020, 10:16 przez delirium, łącznie zmieniany 1 raz.
T7 daje rade, lokalesi w akcji -> https://www.youtube.com/watch?v=d41m9Ppt4ls
Nie do końca zgadzam się z tym, że cokolwiek pokazuje. Myślisz, że taki Tares czy inny Birch nie zrobiłby podobnych rzeczy na xt660z? Film jest super i gość robi niesamowite rzeczy z tą T7 ale Yamaha na pewno za to dobrze zbuliła a sam zawodnik ma mega skilla. XTZ nie miała takiej kampanii reklamowej jak T7 więc może dlatego nie ma podobnego filmu właśnie z XTZ. Tak tylko rozmyślam
Tu faktycznie widać, że jakiś "śmiertelnik" zabrał T7 w teren i sobię radzi, oby więcej takichmarider pisze: ↑21 lis 2020, 10:03 T7 daje rade, lokalesi w akcji -> https://www.youtube.com/watch?v=d41m9Ppt4ls
Jeżeli chodzi o lekki teren to mam tylko porównanie T7 do starszego modelu Dr650 Re. Przy mojej wadze z fabrycznymi sprężynami T7 wymięka przy starej Dr650. Wymięka nie silnikowo, ale właśnie zawias wymięka, nie można pogonić szybciej niż starą Dr650 , bo Yamaha cała pływa i robi się niebezpiecznie. Dopiero gdy wymieniłem sprężyny na twardsze i ustawiłem trochę zawieszenie pod siebie , mogę śmiało powiedzieć, że teraz jest o wiele lepiej i zmiana na duży plus. Po takiej wymianie mogę bez strachu pogonić T7 po wertepach na dużych prędkościach.