Ergonomia T7 - osłona sprzęgła i nie tylko
: 04 cze 2021, 21:33
Szanowni Forumowicze,
mam do Was, nie tylko właścicieli T7, pytanie o ergonomię nowej Tenerki.
Rok temu miałem okazję przejechać się T7 po raz pierwszy: jedna godzina to niedużo, ale zauważyłem beznadziejne (moim zdaniem) ułożenie osłony mechanizmu sprzęgła.
Osłona ta uciska w łydkę, nagrzewa się i zaczyna parzyć po około godzinie jazdy.
Przez rok zdążyłem zapomnieć o wysokiej temperaturze, ale wspomnienie o ucisku na łydkę pozostało.
Zaznaczę w tym miejscu, że jeżdżę w butach krótkich (max 10 cm nad kostkę), a jazdę odbywałem w dżinsach motocyklowych, temperatura ponad 25 stopni.
W tym roku przejechałem się T7 ponownie - tym razem uznałem, że skoro czuję osłonę na łydce, to znaczy, że prawa noga jest w odpowiedniej pozycji.
Ale po godzinie jazdy (temp. poniżej 20 stopni) ponownie zacząłem odczuwać dyskomfort termiczny.
Czy to również jest dla Was problem? Jakie rozwiązanie znaleźliście?
Ubiegając odpowiedzi dotyczące zakupu wysokich butów (coś jak Forma Adventure high): jadąc do pracy nie mam ochoty zakładać takich "kaloszy"
Poza tym faktem, oraz tym, że na seryjnej kanapie odczuwałem mrowienie w najmniej szlachetnej części ciała, to T7 zachwyca: silnikiem, mocą, dźwiękiem, prowadzeniem, hamulcami.
Owszem, ma swoje ograniczenia, ale któryż motocykl czy motocyklista ich nie ma
Z góry dzięki za odpowiedzi
Ł.
mam do Was, nie tylko właścicieli T7, pytanie o ergonomię nowej Tenerki.
Rok temu miałem okazję przejechać się T7 po raz pierwszy: jedna godzina to niedużo, ale zauważyłem beznadziejne (moim zdaniem) ułożenie osłony mechanizmu sprzęgła.
Osłona ta uciska w łydkę, nagrzewa się i zaczyna parzyć po około godzinie jazdy.
Przez rok zdążyłem zapomnieć o wysokiej temperaturze, ale wspomnienie o ucisku na łydkę pozostało.
Zaznaczę w tym miejscu, że jeżdżę w butach krótkich (max 10 cm nad kostkę), a jazdę odbywałem w dżinsach motocyklowych, temperatura ponad 25 stopni.
W tym roku przejechałem się T7 ponownie - tym razem uznałem, że skoro czuję osłonę na łydce, to znaczy, że prawa noga jest w odpowiedniej pozycji.
Ale po godzinie jazdy (temp. poniżej 20 stopni) ponownie zacząłem odczuwać dyskomfort termiczny.
Czy to również jest dla Was problem? Jakie rozwiązanie znaleźliście?
Ubiegając odpowiedzi dotyczące zakupu wysokich butów (coś jak Forma Adventure high): jadąc do pracy nie mam ochoty zakładać takich "kaloszy"
Poza tym faktem, oraz tym, że na seryjnej kanapie odczuwałem mrowienie w najmniej szlachetnej części ciała, to T7 zachwyca: silnikiem, mocą, dźwiękiem, prowadzeniem, hamulcami.
Owszem, ma swoje ograniczenia, ale któryż motocykl czy motocyklista ich nie ma
Z góry dzięki za odpowiedzi
Ł.