Re: Co warto dodać/zmienić z ori w T7
: 18 wrz 2021, 13:58
Nie będę pisał co warto zmienić a co nie, ale warto dopasować moto do swoich osobistych preferencji.
Kupiłem Tenere w standardowej konfiguracji i do dnia dzisiejszego zmieniłem, dodałem, zamontowałem:
- gmole Heed Basic
-grubsza płyta pod silnik aluminiowa Heed
-kompozytowe pokrywy dekli bocznych silnika R&G
-własnoręcznie wycięte grube okleiny ochronne na zbiornik paliwa i pokrywy boczne
-własnoręcznie wykonany mały bagażnik tylny
-Handbary Barkbusters Storm
-zamontowałem dodatkowe gniazdo zasilania
-osłona lampy przedniej
-wydech poprowadzony górą Huzar
-wymieniłem metalowe boczne śrubki mocowania protektora goleni na plastikowe (i to akurat warto zrobić w celu ochrony dolnej części lagi przed uszkodzeniem)
-grzane manetki Oxford Adventure
-krótsze kości zawieszenia tylnego (około 2,5 cm podwyższenia )
-tylna sprężyna 95 N/mm Ktech
-przednie sprężyny 6.6 N/mm
-filtr powietrza zmieniony na gąbkowy Unifilter
-prowadnica łańcucha
Zostało jeszcze do wymiany modyfikacji-ochrona chłodnicy przed nisko lecącymi kamyszkami itp. od frontu motocykla.
Kupiłem Tenere w standardowej konfiguracji i do dnia dzisiejszego zmieniłem, dodałem, zamontowałem:
- gmole Heed Basic
-grubsza płyta pod silnik aluminiowa Heed
-kompozytowe pokrywy dekli bocznych silnika R&G
-własnoręcznie wycięte grube okleiny ochronne na zbiornik paliwa i pokrywy boczne
-własnoręcznie wykonany mały bagażnik tylny
-Handbary Barkbusters Storm
-zamontowałem dodatkowe gniazdo zasilania
-osłona lampy przedniej
-wydech poprowadzony górą Huzar
-wymieniłem metalowe boczne śrubki mocowania protektora goleni na plastikowe (i to akurat warto zrobić w celu ochrony dolnej części lagi przed uszkodzeniem)
-grzane manetki Oxford Adventure
-krótsze kości zawieszenia tylnego (około 2,5 cm podwyższenia )
-tylna sprężyna 95 N/mm Ktech
-przednie sprężyny 6.6 N/mm
-filtr powietrza zmieniony na gąbkowy Unifilter
-prowadnica łańcucha
Zostało jeszcze do wymiany modyfikacji-ochrona chłodnicy przed nisko lecącymi kamyszkami itp. od frontu motocykla.