To bym zczaił od razu bo w TT600 przerabiałem, ale nie zapieczony tylko wystarczyło płyn wymienić i odpowietrzyć bo po paru kilometrach ciężko było moto przepchaćPanocek pisze:Któryś zacisk się nie zapiekł i nie blokuje tarczy?
Ile spala średnio XT660X?
Z przyzwyczajenia zawsze gasiłem moto kluczykiem, nie ruszając switcha zapłonu i za każdym razem jak przekręcałem kluczyk w na zapłon słyszałem pompę paliwa bo czerwony switch był włączony. Jak gaszę silnik czerwonym wyłącznikiem to po przekręceniu kluczyka pompki nie słychać, nawet po włączeniu czerwonego włącznika na zapłon, niezależnie od jak długo moto nie odpalane odpala tak samo "na dotyk". To alarm ma swój udział w tym?
Już wiele świec widziałem i ta mnie niczym nie zaskoczyła. Nie pamiętam ile silnik pyrkał na postoju ale czekałem aż wentylator chłodnicy się włączy i włączył się w końcu.Panocek pisze:Świeczka wygląda ok jak na moje ślepe oko więc przyczyna to może nadmierne pyrkanie na jałowym?
Pompka by wykonała swój (słyszalny) test działania przez, ile to jest, dwie sekundy? musi mieć załączony "czerwony wyłącznik". Jak przekręcisz kluczyk i od razu załączysz czerwony to powinna się włączyć na tyle ile czasu zostało do końca testu.KrisDOA pisze:Z przyzwyczajenia zawsze gasiłem moto kluczykiem, nie ruszając switcha zapłonu i za każdym razem jak przekręcałem kluczyk w na zapłon słyszałem pompę paliwa bo czerwony switch był włączony. Jak gaszę silnik czerwonym wyłącznikiem to po przekręceniu kluczyka pompki nie słychać, nawet po włączeniu czerwonego włącznika na zapłon, niezależnie od jak długo moto nie odpalane odpala tak samo "na dotyk". To alarm ma swój udział w tym?
Panocek, wiem co masz na myśli ale jest tak:
1. Gaszę silnik kluczykiem, czerwony przełącznik zostaje na ON, wtedy za każdym razem gdy przekrecę kluczyk słychać pompę paliwami.
2. Gaszę silnik czerwonym wyłącznikiem, wyłączam zapłon kluczykiem i go wyjmuje. Po włożeniu kluczyka i przekreceniu go na zapłon przełączam czerwony wyłącznik na ON i nic nie słychać.
Zawsze czekam aż wyświetlacz już przejdzie w tryb roboczy przed kolejną czynnością. Po zosstawieniu czerwonego włącznika w pozycji ON po przekreceniu stacyjki od razu słychać pompę paliwa jeszcze zanim wyświetlacz przejdzie w tryb roboczy.
Alarm wyłączony przy każdej z prób.
1. Gaszę silnik kluczykiem, czerwony przełącznik zostaje na ON, wtedy za każdym razem gdy przekrecę kluczyk słychać pompę paliwami.
2. Gaszę silnik czerwonym wyłącznikiem, wyłączam zapłon kluczykiem i go wyjmuje. Po włożeniu kluczyka i przekreceniu go na zapłon przełączam czerwony wyłącznik na ON i nic nie słychać.
Zawsze czekam aż wyświetlacz już przejdzie w tryb roboczy przed kolejną czynnością. Po zosstawieniu czerwonego włącznika w pozycji ON po przekreceniu stacyjki od razu słychać pompę paliwa jeszcze zanim wyświetlacz przejdzie w tryb roboczy.
Alarm wyłączony przy każdej z prób.
Tak tylko zapytam, licznik masz w kph czy mph?
"Podczas dobrej jazdy na motocyklu przeżywasz więcej w ciągu 5 minut niż niektórzy ludzie przez całe swoje życie."
Pompa od razu robi swój test, tak jak wyświetlacz. Jak włączysz czerwony w tym czasie to pompka się załączy i pobuczy do końca trwania testuKrisDOA pisze:Panocek, wiem co masz na myśli ale jest tak:
1. Gaszę silnik kluczykiem, czerwony przełącznik zostaje na ON, wtedy za każdym razem gdy przekrecę kluczyk słychać pompę paliwami.
2. Gaszę silnik czerwonym wyłącznikiem, wyłączam zapłon kluczykiem i go wyjmuje. Po włożeniu kluczyka i przekreceniu go na zapłon przełączam czerwony wyłącznik na ON i nic nie słychać.
Zawsze czekam aż wyświetlacz już przejdzie w tryb roboczy przed kolejną czynnością. Po zosstawieniu czerwonego włącznika w pozycji ON po przekreceniu stacyjki od razu słychać pompę paliwa jeszcze zanim wyświetlacz przejdzie w tryb roboczy.
Alarm wyłączony przy każdej z prób.