bathory pisze:Arturros pisze:I ma rację. Tak samo jest ze starymi XTkami - XT600Z w porównaniu do K/E w terenie jest totalnie nieporęczny. Owiewka i kilka kg więcej swoje robi. Osobiście wolałbym zamiast Z kupić R, a różnicę cenową dołożyć w zawias z kata. Ale wygląd Tenerki jest tak kozacki, że jakbym stał przed dylematem zakupowym, bo bym za cholerę nie mógł się zdecydować
![:->](./images/smilies/icon_smile2.gif)
Tylko ja też nie zamierzam czy xtzą czy xtrą naginać jakiś ekstremalnych offów z topieniem motocykla włącznie. Głównie potrzebuje sprzęt na dalsze wyjazdy w miejsca gdzie asfalt nie jest zbyt popularny za to bywa sporo szutrów, skalistych górskich dróg i tym podobnych
![:)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Transalp już nie daje rady, za słabe zawieszenie przede wszystkim no i też jest zbyt toporny :( za to niezawodny
![:)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Znajomy nadal podtrzymuje, że w OFF Zka jest mało poręczna
![;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
Jednak w sytuacjach, o których piszesz, dojazd na kołach gdzieś daleko i TYLKO szuterki, to Zką będziesz zachwycony. Jednak takie drogi, którymi jeździliśmy w Armenii czy Gruzji to raj dla XTRa, Zką będziesz się męczył. Z dwojga złego wolałbym chyba jednak przemęczyć się przez 500-1000km a jechać komfortowo przez pozostałe 9.000km
Wiem, że wybór jednak będzie ciężki :P Co najmniej tak, jak Zka :P