Hej,
Właśnie dzisiaj wykręciłem DB killery z moich tłumików Zolstec.
Uwielbiam ten dźwięk i strzały.
Jak to się ma jednak do policji. Według prawa zabiorą dowód. Mieliście już sytuacje kiedy przy doczepiali się wydechu? Jakie były reakcje służļ mundurowych?
Głośny wydech a policja
Jak będą mieli decybelomierz to zabiorą dowód i ponowne badania Ciebie czwkająjumpnpump_ pisze:Hej,
Właśnie dzisiaj wykręciłem DB killery z moich tłumików Zolstec.
Uwielbiam ten dźwięk i strzały.
Jak to się ma jednak do policji. Według prawa zabiorą dowód. Mieliście już sytuacje kiedy przy doczepiali się wydechu? Jakie były reakcje służļ mundurowych?
kontakt 506 cztery dwa osiem 222
Jak widze niebieskich staram się nie strzelać. Jak na razie się udaje
Terefere
Dla zainteresowanych artykuł do poczytania w jaki sposób ma przebiegać pomiar. Dodam tylko, że obroty przy jakich się sprawdza to 75% obrotów przy jakich motocykl uzyskuje swoją maksymalną moc. Obroty te są podane również na tabliczce znamionowej i dla przykładu przy XT660Z jest to 3000 obr/min. A piszę o tym bo Policja często patrzy na skalę obrotomierza i karze kręcić do połowy tej skali ... a to znacznie przekracza wartości nakazane normą.
http://dydaktyka.polsl.pl/ptp-wt/instru ... jazdow.pdf
http://dydaktyka.polsl.pl/ptp-wt/instru ... jazdow.pdf
-
- Posty: 6
- Rejestracja: 01 mar 2017, 11:44
- Lokalizacja: Ustroń/Warszawa
Mam wrażenie, że mój to w ogóle na każdym poziomie pierdzi za głośno. To nie jest akrapovic, gdzie przy pomiarach dobrze wychodzi a przy odkręcaniu dobrze strzela :D
https://drive.google.com/file/d/0BxL7py ... p=drivesdk
https://drive.google.com/file/d/0BxL7py ... p=drivesdk
nasze pierdzenie i strzelanie przy darciu papy ścigacza są niczym, wszystko zależy od szczęścia przy kontroli
lepiej niech pada jak ma być błoto
- Dobry Chłopak
- Posty: 115
- Rejestracja: 08 wrz 2015, 19:11
- Lokalizacja: Pruszków
Zależy jaki patrol trafisz. Ja kiedyś mając Bandita zawsze jeździłem bez DB killera a Blue Flame robił robotę konkretnie! Na wszystkie kontrole raz tylko miałem rozmowę że DBK powinien być założony a nie jeździć pod siedzeniem, założyłem i pojechałem dalej. Z tego wnioskuję wystarczy zachowywać się "normalnie" w stosunku do policjanta podczas kontroli i wszystko będzie OK
Jest odpowiednie rozporządzenie Ministerstwa w sprawie przeprowadzania pomiarów głośności (ten pdf podany wyżej to podobna wersja), wożę ze sobą taki wydrukowany argument i jeszcze żadna pałka się nie postawiła A jeśli nawet zabiorą dowód, to cząstkowe badanie na stacji kontroli kosztuje ok 40zl i odbierasz kwit w swoim Urzędzie. Taki kraj że swoje prawa dobrze znać.
Naucz się przejeżdżać koło Policmajstrów na wysokim biegu i niskich obrotach, najłatwiej
Naucz się przejeżdżać koło Policmajstrów na wysokim biegu i niskich obrotach, najłatwiej
-
- Posty: 6
- Rejestracja: 01 mar 2017, 11:44
- Lokalizacja: Ustroń/Warszawa
W zasadzie to wczoraj jeździłem z kumplem policjantem i mówię, mu że trochę mi to głośno chodzi. Stwierdził, że idealnie. W takim razie wrzucę je pod siedzenie i w razie czego myślę, że okazanie skruchy pomoże
Choć nie wiem jak w stolicy na to patrzą a tam mam zamiar jeździć
Wczoraj latałem po Ustroniu i polecam miejscówki! Fajne traski można bokami przez góry zrobić. Ale od tych dziur trochę plecy bolą
Pozdro.
Choć nie wiem jak w stolicy na to patrzą a tam mam zamiar jeździć
Wczoraj latałem po Ustroniu i polecam miejscówki! Fajne traski można bokami przez góry zrobić. Ale od tych dziur trochę plecy bolą
Pozdro.