Jest kilka możliwości: pierwsza to taka że "jednocylindrowce" tak mają, a przynajmniej nasze Yamahy
Kolejna:jak nalejesz gównianego paliwa czego z
firem 123 doświadczyliśmy na Ukrainie, i/lub masz niewłaściwą ciepłotę świecy wtedy następuje spalanie stukowe. Przyczyyną takiego spalania może też być przy dobrze zagrzanym silniku zanagarowana komora spalania.Spalanie stukowe na kiepskim paliwie zaobserwowałem u siebie głównie przy niskich obrotach i gwałtownym dodaniu gazu,ale to były pojedyńcze stuki, a raczej dźwięk jakby ktoś co jakiś czas młotkiem w cylinder napierdzielał.W polsce nie trafiłem jeszcze na aż tak gówniane paliwo
Następne spostrzeżenie:przed zmianą TPS'a (czujnika położenia przepustnicy) czasami mój silnik na średnich i wysokich obrotach chciał wyskoczyć z ramy.
W Twoim przypadku obstawiam opcję nr1,ale mogę być w błędzie...
Jedyna rada to: musisz się przyzwyczić do singla i porównać z innym Xtkiem...
![;-)](./images/smilies/icon_wink.gif)
Jak dalej będziesz miał wątpliwości to wtedy trzeba grzebać dalej...
P.S. czasami zajeżdżone silniki tak mają-układ korbowo tłokowy ma luzy, ale w naszych Jadźkach raczej bym się tego niespodziewał.