XXXI Zlot XT660.PL! Kaszuby 19-21.04.2024 / Zapisy -> viewtopic.php?f=22&t=18583

Zwiekszenie mocy xtx'a

jesteś ciekaw co na ten temat uważają pozostali użytkownicy? Pisz tutaj
endixx
Posty: 2
Rejestracja: 26 maja 2015, 22:04
Lokalizacja: krakow

Witam posiadam xtx 660 z 2005 r i chcialbym zapytać gdzie w krakowie i ew za ile mozna podnieść moc motocykla bo jednak juz troszke mi jej brakuje ?
endix
Awatar użytkownika
arkadius0
Posty: 771
Rejestracja: 27 kwie 2010, 23:43
Lokalizacja: Białystok

A ty co?
Ani część, ani pocaluj w dupę.

Sprzedaj i kup r1
- gmole silnika wg SW-Motech / HOLAN - nieaktualne
- gmole owiewek wg. TOURATECHa - nieaktualne
- stelaże pod kufry na zamówienie - nieaktualne
Awatar użytkownika
MGB
Posty: 105
Rejestracja: 31 mar 2013, 18:21
Lokalizacja: Kraśnik
Kontakt:

arkadius0 pisze:A ty co?
Ani część, ani pocaluj w dupę.
:lol: :lol: :lol:
66' K750
95' Honda CN250
04' XT660R
97' Honda XR400R sprzedany w dobre ręce
9X" Honda XR250 Baja ....ehhh ;)
90' Simson S51
8X' Ogar and Kadet Dziadka:)
Chuck Silence
Posty: 6
Rejestracja: 17 maja 2015, 21:04
Lokalizacja: Śląskie

A jaką kwotę chcesz przeznaczyć na ten cel i jakie masz oczekiwania.
Awatar użytkownika
pancio
Posty: 2383
Rejestracja: 05 lut 2009, 10:13
Lokalizacja: Wroclaw
Kontakt:

arkadius0 pisze:
Sprzedaj i kup r1
:lol: :lol: :lol:
A więc, z lewej nadjeżdża jakiś skuter. Z prawej też nic nie jedzie :)
Awatar użytkownika
Rut
Posty: 175
Rejestracja: 15 kwie 2012, 18:58
Lokalizacja: Gdynia

Sprawdź sobie ofertę off the road

Mają masę szpeju - jak się uprzesz to idzie ponoć uzyskać pod 70 KM.
gajowy
Posty: 470
Rejestracja: 27 maja 2014, 23:13
Lokalizacja: Bydgoszcz

dobry temat, może wypowie się ktoś kto ma wiecej kucy.
Stawiam że pierwsza rzecz jaka idzie do wymiany to wydech.
Ja zadam pytanie czy można założyc powercomandera i wgrac inna mape do XTR.
miałem kiedyś a DL1000 takie cudo i było rewelacyjnie w porównaniu do serii.
Awatar użytkownika
arrasq
Posty: 770
Rejestracja: 06 lut 2009, 15:04
Lokalizacja: Toruń
Kontakt:

Na forum jest temat o pc.
Na forum jest wiele informacji o zwiększeniu mocy.
Moja rada to zacząć od siebie. Schudnąć, założyć bardziej opływowe ubranie.
Do motocykla założyć nitro a dokładniej przykleić taka specjalną naklejkę zwiększającą moc. Działa na 100%
Awatar użytkownika
wojas3
Posty: 80
Rejestracja: 14 gru 2014, 16:57
Lokalizacja: Gubin

Power commander + mapa pod osprzęt, tłumik sportowy, filtr powietrza sportowy, olej z najwyzszej polki pewnie nie odczuwalnie ale moze zwiekszyc moc, sieca irydowa ponoc tez minimalnie dodaje. Sportowe wałki rozrządu, ew. planowanie głowicy. i inne takie cuda. Sprawdź ile te rzeczy kosztują + dolicz robocizne to będziesz miał odpowiedz :P a gdzie to nie wiem.
geni
Posty: 38
Rejestracja: 29 sie 2014, 9:49
Lokalizacja: O-ka

Swego czasu, kiedy jeździłem Yamahą XT600, to kombinowałem z filtrm K&N, wydechem Sebring, zestawem Dynojet itp.
Zabawa była fajna, ale jakiejś diametralnej zmiany osiagów nie zauważyłem.
CZ175_ Junak350_ NTV650_ XT600E_ GSF600N_ MTS1000DS_ VN900C_ XT225_ GPz400F_ GL1500_ GT1000_ XT660Z+GSF1250SA
Awatar użytkownika
raczek_
Posty: 2111
Rejestracja: 02 lis 2008, 13:16
Lokalizacja: Ostrów Wlkp. Wrocław
Kontakt:

Ja tak samo jak poprzednicy ;) zmian i modyfikacji można wprowadzać dużo, jednak pytanie czy jest to opłacalne każdy musi sobie odpowiedzieć sam. Jak dla mnie najlepszy stosunek cena do odczuwalna zmiana miały dwie rzeczy. Pierwsza to zmiana wydechów i odczuwalna poprawa bezpieczeństwa na drodze (słychać Cię z daleka). Druga to zmiana przełożenia z 15-45 na 14-45. Na miasto o wiele bardziej zrywniejszy, na trasie mało uciążliwy spadek V-max'a bo o ok. 10-15km/h.
Power Commandera miałem, jednak efekty jakie mogłem uzyskać były całkiem mizerne w porównaniu do zainwestowanej gotówki. Oczywiście mam na myśli zakup PC i strojenie go na hamowni, nie tak jak co poniektórzy wgrywają mapy gotowe. Wtedy jest to znacznie tańsza opcja, ale możemy sprawić wręcz odwrotny skutek gdyż wgrana nieodpowiednia mapa może pogorszyć osiągi motocykla.
Awatar użytkownika
SayTen
Posty: 347
Rejestracja: 02 mar 2011, 22:16
Lokalizacja: Warszawa

przydaje się również cylinder z raptora - 700.
http://www.off-the-road.de/en/XT-660R-X ... ng/?lang=1&

Tutaj zresztą masz wypisane co oni proponują do przepotworzenia XT. Pytanie tylko, czy nie taniej kupić SMC czy SMR?
pawulon182
Posty: 207
Rejestracja: 29 maja 2014, 13:27
Lokalizacja: Łódź

Co prawda w przypadku xt 660 Z ale tu masz wykres mocy w przypadku zmian w osprzęcie silnika bez grzebania w jego bebechach: Obrazek
Awatar użytkownika
crazyrider12
Posty: 1459
Rejestracja: 04 mar 2010, 7:49
Lokalizacja: Krk/Siemianowice Śl

Najtaniej i najszybciej sprawdza się KEVmod:
-w obwód czujnika temperatury wpinasz potencjometr 1,5~2,2KOhma
-sportowy wydech,
-filtr powietrza K&N
-wywalić "fajkę"/nurka z dolotu
Efekt widocznie odczuwalny bez pchania grubej kasiory w PC i bebchy.
Ulusus może potwierdzić-zrobiliśmy takiego moda w Giżycku w sprzęcie kolegi,(15minut roboty)i obecnie moto wstaje na koło z dwójki,z gazu. XTX bez lambdy.
...bo każda okazja jest dobra by zjechać z utartej ścieżki i poszukać własnej ;)
endixx
Posty: 2
Rejestracja: 26 maja 2015, 22:04
Lokalizacja: krakow

hej dzieki panowie za odp czyli winika z tego ze najlepiej pobawic sie zebatkami filtrem i wydechem (mam leo vince). A z tym r 1 jechalem niewygodny :P
endix
ODPOWIEDZ