Siema, Czasem trudno znaleźć coś na forum jak się wcześniej tego nie widziało
Wsporniki szyby opisane przez Matvieja na 5tej stronie tego tematu -> http://xt660.pl/viewtopic.php?t=105
nakiel pisze:Czy możesz wrzucić zdjęcie jak wyglądają twoje wsporniki.
Proszę
Jedzie Jadzia Dziadzie Braaap Braaap
"Tylne koło ucieka cały czas, przednie tylko raz"
Crazy miał zbiornik z OTR z kompozytu, ten na foto to GiliMoto z Brasil, mam taki nie jest najgorszy, nie jest tak odporny na przebicie jak kompozyt ale przynajmniej kształtem pasuje.
A szyba - jest to firma z Australii - pytałem się typa na forum tumper'a ale się nie pojawia ostatnio.
Poza tym szyba jak szyba ale mocowanie jest samoróbką albo możliwe, że od jakiejś innej szyby, motocykla i wygląda super.
PS. Na xt660 brazil - jest wzmianka o dopasowaniu szyby od yamahy fazer.
I świetnie wygląda i pasuje do X'a
aXon pisze:A szyba - jest to firma z Australii - pytałem się typa na forum tumper'a ale się nie pojawia ostatnio.
Kiedyś namierzyłem tą szybę, jak i producenta (na pewno gdzieś jest mój wpis na forum). Napisałem do niego email, bo chciałem sprowadzić kilka sztuk, ale zapytanie pozostało bez odpowiedzi. Zatem dorobiłem mocowania, przyciąłem szybę MGG i mam to co chciałem. (fotki na 5stronie tego tematu)
Jedzie Jadzia Dziadzie Braaap Braaap
"Tylne koło ucieka cały czas, przednie tylko raz"
Też pisałem do producenta (z Australii) jednak i mój post pozostał bez odpowiedzi..
Trudno.
Jak na razie przy szybszych przelotach aż tak bardzo nie przeszkadza mi napór powietrza na klatę więc..
może kiedyś. Mam dwie szyby (jedną wyższą- turystyczną), a i tak jeżdżę z małą (tą orginalną).
Mam pytanko......
Nabyłem kilka dni temu szybę turystyczną taką jak na zdjęciach
Czy ktoś z was miał lub ma taką zamontowaną i czy prawdą jest, że taka szyba szybko pęknie na offie? Dostałem taką informację na jednym z forum i trochę mnie to zaintrygowało. Czy ktoś z Was spotkał się z takim zjawiskiem jak pękająca turystyczna szyba podczas jazdy na offie. Szyba jest mocowana do lampy na dwie śruby i posiada oryginalne dwa wsporniki mocowane poprzez górną śrubę na obejmie lagi prawej i lewej.