Przewody hamulcowe w stalowym oplocie
ja właśnie planowałem też dźwignąć kierownicę o 5cm, ale boję się, że braknie przewodów i właśnie tego, że będzie się kiwać.
Aby osiągnąć rzeczy których dotąd nie osiągnąłeś, musisz zacząć robic rzeczy, których dotąd nie robiłeś
Braknie na 100%
Ja podniosłem o około 2~3 cm i jest git mój wzrost 180 cm.
Ja podniosłem o około 2~3 cm i jest git mój wzrost 180 cm.
XTR/BMW w 3 odmianach / Mt09 Tracer / Ktm 1090 co następne nie wiem może T7
Ja mam z przodu i z tylu oplot (niebieski ) i dopiero po wymianie wiem ze hamuje. Wac taki przewod mozesz sam sobie zrobic w domu. Na necie znajdziesz przewod i ksztaltki a nawet w jakims dobrym sklepie.
A więc, z lewej nadjeżdża jakiś skuter. Z prawej też nic nie jedzie
Odświeżam temat przewodów w oplocie. Nadeszła w moim sprzęcie pora na wymianę gumowych, bo już bardzo zmiękły. Kombinowałem by kupić Hel lub coś podobnego ale pojawił się problem z plastikową rurką usztywniającą przedni przewód. Nikt tego nie oferuje, a wydaje mi się, że to usztywnienie jest przydatne
Wynalazłem więc coś o czym pisał Pancio - DIY : > link <
Czy macie doświadczenie z takimi przewodami? Czy można temu zaufać?...
Wynalazłem więc coś o czym pisał Pancio - DIY : > link <
Czy macie doświadczenie z takimi przewodami? Czy można temu zaufać?...
HEL robił przewody usztywnione rurką. Zadzwoń i zapytaj ich o to.
- gmole silnika wg SW-Motech / HOLAN - nieaktualne
- gmole owiewek wg. TOURATECHa - nieaktualne
- stelaże pod kufry na zamówienie - nieaktualne
- gmole owiewek wg. TOURATECHa - nieaktualne
- stelaże pod kufry na zamówienie - nieaktualne
Przewód to przewód, rurka to rurka. Jedno drugiemu nie wadzi. Ja mam rurkę tylko do prowadzenia przewodu, bo opaską go raczej nie złapiesz. Koszt rurki w markecie budowlanym to 2,5€ z lepszego tworzywa 3,5€.
A więc, z lewej nadjeżdża jakiś skuter. Z prawej też nic nie jedzie
- crazyrider12
- Posty: 1459
- Rejestracja: 04 mar 2010, 7:49
- Lokalizacja: Krk/Siemianowice Śl
Potwierdzam: Hell ma rurkę. Przyzwoicie wykonane i można kombinować z długością jak coś się z zawiechą lub kierą modziło
...bo każda okazja jest dobra by zjechać z utartej ścieżki i poszukać własnej
Dzięki za info. Faktycznie przewodywoplocie oferuje rurkę do Hel'a. Są też inni sprzedawcy, którym nie chce się starać... Zatem kupiłem u tych, którym zależy Zaszalałem i wziąłem komplet na przód i tył - wiem, że tył nie wymaga oplotu, ale tak dawno nie doinwestowywałem Jadzi, że zachciało mi się zrobić jej przezencik :D
Ja miałem do czynienia z takimi przewodami głównie goodridge przy budowie samochodów sportowych.ceem pisze:Odświeżam temat przewodów w oplocie. Nadeszła w moim sprzęcie pora na wymianę gumowych, bo już bardzo zmiękły. Kombinowałem by kupić Hel lub coś podobnego ale pojawił się problem z plastikową rurką usztywniającą przedni przewód. Nikt tego nie oferuje, a wydaje mi się, że to usztywnienie jest przydatne
Wynalazłem więc coś o czym pisał Pancio - DIY : > link <
Czy macie doświadczenie z takimi przewodami? Czy można temu zaufać?...
Kiedyś dystrybutorem tego była w Warszawie firma PTM.
Fajna sprawa bo zarabiać sobie można to samemu bez żadnego dodatkowego sprzętu do zaprasowywania, są to głownie systemy samozaciskowe.
Jak najbardziej polecam Goodridge.
66' K750
95' Honda CN250
04' XT660R
97' Honda XR400R sprzedany w dobre ręce
9X" Honda XR250 Baja ....ehhh
90' Simson S51
8X' Ogar and Kadet Dziadka:)
95' Honda CN250
04' XT660R
97' Honda XR400R sprzedany w dobre ręce
9X" Honda XR250 Baja ....ehhh
90' Simson S51
8X' Ogar and Kadet Dziadka:)
ceem,
Dobrze postąpiłeś Zachęcam Cię do krótkiej fotorelacji z założenia tych przewodów hamulcowych a jeszcze bardziej zapraszam Cię na zlot na Kaszuby, dawno Cię nie widzieliśmy
Dobrze postąpiłeś Zachęcam Cię do krótkiej fotorelacji z założenia tych przewodów hamulcowych a jeszcze bardziej zapraszam Cię na zlot na Kaszuby, dawno Cię nie widzieliśmy
Jedzie Jadzia Dziadzie Braaap Braaap
"Tylne koło ucieka cały czas, przednie tylko raz"
"Tylne koło ucieka cały czas, przednie tylko raz"
Przewody dzisiaj odebrałem z paczkomatu. Jestem zaskoczony jak bardzo są cienkie... wyglądają jakby było do roweru a nie motocykla Usztywnienie wygląda bardzo dobrze, pomimo swojej maleńkiej średnicy. Nie wiem jeszcze kiedy będę je montował, ale ogólnie czeka mnie sporo grzebania przy Jadzi bo na początku sezonu zbiega się wiele terminów wymian wszelakich. Mam nadzieję, że starczy mi siły na dokumentację
Co do zlotu - faktycznie nieco minęło od mojej ostatniej bytności... A czy są jeszcze jakieś sensowne miejsca dla 2 osób?
Co do zlotu - faktycznie nieco minęło od mojej ostatniej bytności... A czy są jeszcze jakieś sensowne miejsca dla 2 osób?
ceem, dla Was zawsze się znajdą. Zapisujcie się http://xt660.pl/viewtopic.php?t=5603&po ... c&start=45
h e d o n i z m
będzie OK
- gmole silnika wg SW-Motech / HOLAN - nieaktualne
- gmole owiewek wg. TOURATECHa - nieaktualne
- stelaże pod kufry na zamówienie - nieaktualne
- gmole owiewek wg. TOURATECHa - nieaktualne
- stelaże pod kufry na zamówienie - nieaktualne
Czy montował ktoś HEL-a do Z-tki? Tylny układ już ogarnięty, tylko na nowe klocki czekam, zalewam płynem, odpowietrzam i będzie git.
Mam jednak małą zagwozdkę co do mocowania na przodzie. Każda z dwóch przewodów posiada po dwie przelotowe gumowe tuleje do mocowania (jedna mocowana do lagi - to mimo seryjnego metalowego mocowania, które nie jest w przekroju okrągłe to jakoś się ogarnie). Jednak w zestawie są dwie obejmy metalowo-gumowe jak na poniższej fotce:
Podejrzewam, że ma to mieć zastosowanie zamiennie po oryginalnym trójniku mocowanym pod uchem, ale wtedy przewody musiałby by być poziomo w stosunku do przelotu tej obejmy. Ni jak nie mogę tego wykminić.
Do HEL-a napisałem czekam na zwrotkę.
Edit: już wszystko wiem. Dla potomności przekazuję odpowiedź od HEL'a:
"Gumowe tuleje nałożone na przewód służą do mocowania w fabrycznych uchwytach. Dwie pozostałe można wykorzystać (jeśli zajdzie taka potrzeba) do mocowania w innych punktach przy pomocy np. opasek zaciskowych. Mogą też służyć jako "odbojniki" jeśli przewód przy ruchu kierownicy lub zawieszenia styka się z jakimś elementem motocykla. Jeśli do niczego się nie przydają można je zdjąć z przewodu.
Dodatkowe uchwyty metalowe dodajemy standardowo do każdego zestawu w układzie F. W niektórych modelach są pomocne przy montażu, a w innych nie. Jeśli długość przewodu jest wystarczająca i nie powoduje jego ostrych zagięć to jego poziome poprowadzenie nie będzie miało negatywnych konsekwencji."
Mam jednak małą zagwozdkę co do mocowania na przodzie. Każda z dwóch przewodów posiada po dwie przelotowe gumowe tuleje do mocowania (jedna mocowana do lagi - to mimo seryjnego metalowego mocowania, które nie jest w przekroju okrągłe to jakoś się ogarnie). Jednak w zestawie są dwie obejmy metalowo-gumowe jak na poniższej fotce:
Podejrzewam, że ma to mieć zastosowanie zamiennie po oryginalnym trójniku mocowanym pod uchem, ale wtedy przewody musiałby by być poziomo w stosunku do przelotu tej obejmy. Ni jak nie mogę tego wykminić.
Do HEL-a napisałem czekam na zwrotkę.
Edit: już wszystko wiem. Dla potomności przekazuję odpowiedź od HEL'a:
"Gumowe tuleje nałożone na przewód służą do mocowania w fabrycznych uchwytach. Dwie pozostałe można wykorzystać (jeśli zajdzie taka potrzeba) do mocowania w innych punktach przy pomocy np. opasek zaciskowych. Mogą też służyć jako "odbojniki" jeśli przewód przy ruchu kierownicy lub zawieszenia styka się z jakimś elementem motocykla. Jeśli do niczego się nie przydają można je zdjąć z przewodu.
Dodatkowe uchwyty metalowe dodajemy standardowo do każdego zestawu w układzie F. W niektórych modelach są pomocne przy montażu, a w innych nie. Jeśli długość przewodu jest wystarczająca i nie powoduje jego ostrych zagięć to jego poziome poprowadzenie nie będzie miało negatywnych konsekwencji."