To moja jest dużo tańsza.
Rolka
Rolka lańcucha
- gmole silnika wg SW-Motech / HOLAN - nieaktualne
- gmole owiewek wg. TOURATECHa - nieaktualne
- stelaże pod kufry na zamówienie - nieaktualne
- gmole owiewek wg. TOURATECHa - nieaktualne
- stelaże pod kufry na zamówienie - nieaktualne
A u mnie dolna właśnie padła, znaczy guma gdzieś znikła :D Muszę zamówić kolejny komplet na zaś
Łukasz zawny Tośkiem
https://gruuf.com/
https://gruuf.com/
To akurat jest bardzo dobra strategia. Stosuje ją w przypadku tej rolki, filtrów oleju, uszczelek, łożysk, klocków itp. Wtedy zawsze masz "pod ręką na wymianę"tosiek pisze:Muszę zamówić kolejny komplet na zaś
Jedzie Jadzia Dziadzie Braaap Braaap
"Tylne koło ucieka cały czas, przednie tylko raz"
"Tylne koło ucieka cały czas, przednie tylko raz"
- crazyrider12
- Posty: 1459
- Rejestracja: 04 mar 2010, 7:49
- Lokalizacja: Krk/Siemianowice Śl
Mam tak samo-szkoda czasu na jeżdżenie po sklepachBajros pisze:To akurat jest bardzo dobra strategia. Stosuje ją w przypadku tej rolki, filtrów oleju, uszczelek, łożysk, klocków itp. Wtedy zawsze masz "pod ręką na wymianę"tosiek pisze:Muszę zamówić kolejny komplet na zaś
...bo każda okazja jest dobra by zjechać z utartej ścieżki i poszukać własnej
Mam ich pod dostatkiem, ale zwróćcie uwagę jak jest zamontowana. ten kołnierz w tulei wew. ma blokować gumę przed spadnięciem. Jak ktoś odwrotnie ją przykręci, to szybko może ją stracić.
Za luźny łańcuch też szarpie dolną przez co można ją stracić. Górna zwyczaj przy dobiciu.
Za luźny łańcuch też szarpie dolną przez co można ją stracić. Górna zwyczaj przy dobiciu.
- gmole silnika wg SW-Motech / HOLAN - nieaktualne
- gmole owiewek wg. TOURATECHa - nieaktualne
- stelaże pod kufry na zamówienie - nieaktualne
- gmole owiewek wg. TOURATECHa - nieaktualne
- stelaże pod kufry na zamówienie - nieaktualne
No może i źle założyłem a może w za duże błoto wpadałem :D
Łukasz zawny Tośkiem
https://gruuf.com/
https://gruuf.com/
Kufa... i już wiem, że źle założyłem :( Znowu trzeba paluszki pobrudzić.arkadius0 pisze:Mam ich pod dostatkiem, ale zwróćcie uwagę jak jest zamontowana. ten kołnierz w tulei wew. ma blokować gumę przed spadnięciem. Jak ktoś odwrotnie ją przykręci, to szybko może ją stracić.
Za luźny łańcuch też szarpie dolną przez co można ją stracić. Górna zwyczaj przy dobiciu.
Średnio, na ile kilometrów taka rolka starcza? Zakładając, że łańcuch jest prawidłowo naciągnięty.
Ja mam 50kkm i raz wymieniałem dolny kpl i dwa razy górę, gdzie raz mi ją wyrwało po dobiciu. Obie które mam u siebie. Oczywiście, te które tu proponuję są ze mną przez jakieś ostatnie 17tys i nic ich nie rusza.
1-2 / rok wyczyścić i przesmarować tuleje wew. i będzie latać.
1-2 / rok wyczyścić i przesmarować tuleje wew. i będzie latać.
- gmole silnika wg SW-Motech / HOLAN - nieaktualne
- gmole owiewek wg. TOURATECHa - nieaktualne
- stelaże pod kufry na zamówienie - nieaktualne
- gmole owiewek wg. TOURATECHa - nieaktualne
- stelaże pod kufry na zamówienie - nieaktualne
Przy okazji rolki mam kilka pytań:
1) Dolna Rolka jest przykręcana oryginalnie przy pomocy jednej śruby, czy oryginalnie jest podkładka?
2) Rolka ma się swobodnie kręcić?
3) Czy należy smarować rolkę?
1) Dolna Rolka jest przykręcana oryginalnie przy pomocy jednej śruby, czy oryginalnie jest podkładka?
2) Rolka ma się swobodnie kręcić?
3) Czy należy smarować rolkę?
Jedzie Jadzia Dziadzie Braaap Braaap
"Tylne koło ucieka cały czas, przednie tylko raz"
"Tylne koło ucieka cały czas, przednie tylko raz"
1) W weekend wymieniałem i pomiędzy "główką" śruby, a metalową tuleją podkładka była.Bajros pisze:Przy okazji rolki mam kilka pytań:
1) Dolna Rolka jest przykręcana oryginalnie przy pomocy jednej śruby, czy oryginalnie jest podkładka?
2) Rolka ma się swobodnie kręcić?
3) Czy należy smarować rolkę?
3) Zacytuję Arkadiusa z naszej korespondencji:
"Należy ją nasmarować jakimś wodomdpornym smarem. Może być towot, jakiś ŁT4, Litowy, grafitowy. Dobrze jest raz w roku ją zdjąć, wyczyścić i przesmarować. Wówczas tuleje się mniej zużywają."
W rolce dolnej masz albo śrubę z kołnierzem ( przynajmniej ja taką miałem), lub śrubę i podkładkę. Jak będzie nawet dodatkowo, to na pewno nie zaszkodzi. Zasłoni szczelinkę pomiędzy tuleją metalową a plastykową, przez co mniej się tam syfu dostanie.
Nie musi się obracać luźno, najważniejsze aby obracała się bez wyraźnego oporu. np. palcem.
Smarować. astro już mnie zacytował, więc się nie będę rozpisywał. 1 - 2 razy w roku powinno w zupełności wystarczyć. Jak od czasu do czasu sprawdzisz, czy się obraca, to będziesz wiedział, czy smarować .
rolka górna
Widzicie z którą stronę jest skierowany "plastik", nie będziecie wówczas tracić 'gumek'
W dolnej to samo.
Nie musi się obracać luźno, najważniejsze aby obracała się bez wyraźnego oporu. np. palcem.
Smarować. astro już mnie zacytował, więc się nie będę rozpisywał. 1 - 2 razy w roku powinno w zupełności wystarczyć. Jak od czasu do czasu sprawdzisz, czy się obraca, to będziesz wiedział, czy smarować .
rolka górna
Widzicie z którą stronę jest skierowany "plastik", nie będziecie wówczas tracić 'gumek'
W dolnej to samo.
- gmole silnika wg SW-Motech / HOLAN - nieaktualne
- gmole owiewek wg. TOURATECHa - nieaktualne
- stelaże pod kufry na zamówienie - nieaktualne
- gmole owiewek wg. TOURATECHa - nieaktualne
- stelaże pod kufry na zamówienie - nieaktualne
Dzięki za info. Faktycznie, przy mocowaniu stopki pasażera jest jakiś wolny otwór, nie brałem go pod uwagę bo był dosyć daleko od łańcucha. A reszta u mnie wygląda tak:
https://www.fotosik.pl/zdjecie/7886524f8e32294e
https://www.fotosik.pl/zdjecie/0bf3d3b49b1b5db5
Moja rada przy montażu rolki tego typu: https://allegro.pl/rolka-lancucha-naped ... 02340.html?
warto podłożyć ze 2 zwykłe lub 1 sprężynową podkładkę z każdej strony rolki aby rolka po mocniejszym skręceniu mogła się swobodnie obracać a kontrę która jest w zestawie (na klucz 13) można zakręcić od prawej strony jako dodatkowe zabezpieczenie osi rolki
https://www.fotosik.pl/zdjecie/7886524f8e32294e
https://www.fotosik.pl/zdjecie/0bf3d3b49b1b5db5
Moja rada przy montażu rolki tego typu: https://allegro.pl/rolka-lancucha-naped ... 02340.html?
warto podłożyć ze 2 zwykłe lub 1 sprężynową podkładkę z każdej strony rolki aby rolka po mocniejszym skręceniu mogła się swobodnie obracać a kontrę która jest w zestawie (na klucz 13) można zakręcić od prawej strony jako dodatkowe zabezpieczenie osi rolki