Koniec XTR?
- berserkers
- Posty: 965
- Rejestracja: 25 mar 2009, 12:22
- Lokalizacja: Szczecin/ Bezrzecze
Też to oglądalem, ale watpie by Yamaha przestała produkowac XTR...W niemieckiej ofercie jest.
no bardzo ciekawa uwaga, tez nie odnalazłem XTR ;/
[center]WEJDŹ XT660 Tryb diagnostyczny CO Settings Ankieta Mój XT'ek [/center]
na glownej stronie yamaha-motor-europe.com xtr jest w ofercie, nie sądzę zeby przestali ją produkować.
Yamaha DT 125 X > Husqvarna SM 125 RR > Yamaha XT 660 X > Aprilia Dorsoduro 750 > Suzuki DRZ 400 SM > KTM 690 SM > KTM 690 SMC > Husqvarna 701 SM + Aprilia SRV 850 > Husqvarna Norden 901
Na wystawie Motocykli była tylko XTZeta
Z plecaczkiem w świat...
już bez Yadwigi...
ale z DoctoR BIGiem
już bez Yadwigi...
ale z DoctoR BIGiem
Panowie, luzik, eRka gdyby miała być u schyłku produkcji napewno Yamaha podała by jakąś wzmiankę na ten temat... przynajmniej ja tak się pocieszam
XTZ jest lepsza ma wiekszy przeswit sprawdzi sie rownie dobrze w terenie jak XTR. Co do sprzedarzy to w niemieckiej ofercier jest.
A więc, z lewej nadjeżdża jakiś skuter. Z prawej też nic nie jedzie
10kg może nie ale to jest różnica ponad 60kg -myślę oczywiście o nowej XT660Z Super Teneresevi pisze:ale amatorom nie zrobi roznicy 10kg w ta czy w ta
Ja trochę latam w terenie i XT i Huską, mi przynajmniej robi różnicę nawet zatankowany zbiornik- jeżdżę z paliwem trochę ponad rezerwę Nie wspominając o różnicy, też ponad 60kg między XT660R a Huską 450T, to jest po prostu przepaść
Jak Wam nie robi różnicy, czy jedziecie 181kg moto czy prawie 250kg no to już nie wiem
Ostatnio zmieniony 24 lut 2010, 16:22 przez Wojtek, łącznie zmieniany 1 raz.
Jak Super Tenere to 1200 Ojczulku :D
Z plecaczkiem w świat...
już bez Yadwigi...
ale z DoctoR BIGiem
już bez Yadwigi...
ale z DoctoR BIGiem
No ale porownywanie malego xtz z duzym chyba nie ma zadnego sesu...Wojtekfir pisze:Toudi my mówimy o ciężarze moto a nie o pojemności, moim zdaniem za dużej do tego typu mototoudi pisze:Jak Super Tenere to 1200 Ojczulku :D
Maly XTZ wazy 206kg XTR 181kg wiec roznica wynosi 25kg. 5 kg to roznica wynikajaca z wiekszego zbiornika paliwa wiec niby roznia sie waga o 20kg. Czy to duzo czy malo to nie wiem ale raczej sporo. XTZ w zamian oferuje 5cm wiekszy przeswit a w terenie to niewatpliwy plus. Zreszta chyba nikt rozsadny nie kupi xtz czy xtr do jezdzenia wylacznie po zwirowni czy oranym polu. Zastanawia mnie tak naprawde ktory z nich w konfrontacji wypada lepiej...
Co do duzego XTZ to 260 kg chyba nie jest jakas tragedia poniewaz w tej klasie konkurencja wazy okolo 240-260kg (Africa, KTM 990, GS 1200).