Ktoś już to czynił bo stoję przed tym wyzwaniem. Nakulałem już 28kkm przez te dwa lata i zdawcza wyostrzyła sobie mocno zęby.
Zakup samego zestawu napedowego to najmniejszy problem, ale wg serwisówki mam też wymienić nakrętkę zębatki zdawczej i chyba jej podkladkę (?), a zamienników w larsonie nie widzę. Faktycznie jest to konieczne?
Podobnie, choć to już zasadne chyba, przy tylnym kole uszczelniacz. Też nie widzę zamiennika, a nie znam wymiarów, czyżby 40x58x7? Ceny w yama-sklep trochę kosmos
Jakieś sugestie? Tutorial?
Resztę chyba ogarnę bo już jeden zestaw wymieniałem w motocyklu małży
taptarapta
Wymiana napędu T7
Moderator: Moderatorzy T7
Siemka, co do wymiany napędu to chyba nie ma tam żadnej filozofii i przy każdym moto jest taka sama robota. Nakrętki ja bym nie zmieniał bo jak to pierwsza wymiana to po co jak Ci się sama teraz nie odkręciła to będzie trzymać. Co do wymiany uszczelniaczy to lepiej sobie od razu wymień w przednim i tylnym kole cały komplet łożysk i uszczelniaczy koszt niewielki w każdym sklepie rolniczym czy jakimś typowo z łożyskami. Mogą nie mieć uszczelniaczy takich samych jak oryginały tzn + - 1mm różnicy ale to nie problem żaden. Mnie zestaw na dwa koła wyniósł 140zł w lokalnym sklepie. Podrzucam Ci jeszcze wymiary i rozpiske jakie kupić.
USZCZELNIACZE
przód - 2x(30x44x5)
tył prawy - (28x47x7)
tył lewy - (40x58x7)
ŁOŻYSKA
przód
-2x 6022 2RS (22x44x12)
tył
-6228 2RS (28x58x16)
-6004 2RS (20x42x12)
-6204 2RS (20x47x14)
USZCZELNIACZE
przód - 2x(30x44x5)
tył prawy - (28x47x7)
tył lewy - (40x58x7)
ŁOŻYSKA
przód
-2x 6022 2RS (22x44x12)
tył
-6228 2RS (28x58x16)
-6004 2RS (20x42x12)
-6204 2RS (20x47x14)
# FRYTAAA...
Wielkie dzięki. Czas się za to zabrać bo już ponad 30kkm się zrobiło.
Dumam jeszcze tylko czy brać zębatkę z tłumikiem czy zwykłą.
Przyjrzałem się nakrętce i już wiem dlaczego powinna być wymieniona. Ona ma do zaklepania w dwóch miejscach kołnierz żeby się nie odkręcić.
Wysłane z mojego Armor X10 Pro przy użyciu Tapatalka
Dumam jeszcze tylko czy brać zębatkę z tłumikiem czy zwykłą.
Przyjrzałem się nakrętce i już wiem dlaczego powinna być wymieniona. Ona ma do zaklepania w dwóch miejscach kołnierz żeby się nie odkręcić.
Wysłane z mojego Armor X10 Pro przy użyciu Tapatalka
nie bierz wszystkiego co pisza w serwisówkach na poważnie ja już na jednej nakretce i podkładce 3 łańcuch jade w starej Tenerze.Marcin N pisze: ↑23 maja 2023, 23:00 Ktoś już to czynił bo stoję przed tym wyzwaniem. Nakulałem już 28kkm przez te dwa lata i zdawcza wyostrzyła sobie mocno zęby.
Zakup samego zestawu napedowego to najmniejszy problem, ale wg serwisówki mam też wymienić nakrętkę zębatki zdawczej i chyba jej podkladkę (?), a zamienników w larsonie nie widzę. Faktycznie jest to konieczne?
Podobnie, choć to już zasadne chyba, przy tylnym kole uszczelniacz. Też nie widzę zamiennika, a nie znam wymiarów, czyżby 40x58x7? Ceny w yama-sklep trochę kosmos
Jakieś sugestie? Tutorial?
Resztę chyba ogarnę bo już jeden zestaw wymieniałem w motocyklu małży
taptarapta
Tak samo nie masensu wymieniac tylniej zebatki bo zwykle one wytrzymują2 razy tyle co przednia.
Jak wymieniam łańcuch to z kompletem zębatek. Nakrętkę najwyzej sobie zostawię na kolejną wymianę.
Dokupione uszczelniacze. Robota czeka. Może dziś się zabiorę.
No i zabrałem ale zostalem pokonany przez nakrętkę zębatki zdawczej.
Jutro podjadę 100m obok do wulkanizatora żeby mi ją udarem potraktował. Z powrotem mam na szczęście z górki
taptarapta
Dokupione uszczelniacze. Robota czeka. Może dziś się zabiorę.
No i zabrałem ale zostalem pokonany przez nakrętkę zębatki zdawczej.
Jutro podjadę 100m obok do wulkanizatora żeby mi ją udarem potraktował. Z powrotem mam na szczęście z górki
taptarapta