zamieniłbym ori wydech w mojej teresie, jaki polecicie? 1 czy 2 tłumiki? polskie (dominator, huzar) czy używkę innej firmy? a może Edka? ale to wiąże się z kupnem i przeróbka bo ori chcę zostawić. a może ktoś robił/kupował kolektor 1w2? bo wtedy miałbym prostsza sprawę i kupił uniwersalne.
jeżeli temat powielam proszę moderatorów o usunięcie.
jaki tłumik do tenere?
Domiantor - robi do Z tki (krew z uszu)
Przyjemne niskie tony, - masz firmę pod nosem, koło Rzeszowa.
Edit -> Maciorkrk
Najgłośniej dają duo Mivvy (Lijo) (słyszałem na xtr) - jak dobrze pamiętam.
To były wydechy Lijo.
Przyjemne niskie tony, - masz firmę pod nosem, koło Rzeszowa.
Edit -> Maciorkrk
Najgłośniej dają duo Mivvy (Lijo) (słyszałem na xtr) - jak dobrze pamiętam.
To były wydechy Lijo.
Ostatnio zmieniony 04 lut 2020, 8:51 przez Rogulec, łącznie zmieniany 1 raz.
Suzukie GSR > Honda slr > XT660Z
Ja mam Huzara 2w1 , Jeżdżę tylko z tylnym dbkillerem - środkowego nie montowałem bo był za cichy na dwóch. Fajny dźwięk na co dzień, bez dbkillera na pełnym przelocie też fajnie brzmi ale jak strzeli w wydech to sam się czasem przestraszę . Oryginalny też sobie zostawiłem na wszelki wypadek lub na długie wyjazdy.
Spytaj w Huzarze o samą końcówkę kolektora 2w1 - myślę że nie powinno być problemu z zakupem - to w sumie wygięta rurka tylko. Kumpel ma podwójnego Huzara w swojej i tez jest bardzo zadowolony - od jeździ z podwójnym dbkillerem.
Spytaj w Huzarze o samą końcówkę kolektora 2w1 - myślę że nie powinno być problemu z zakupem - to w sumie wygięta rurka tylko. Kumpel ma podwójnego Huzara w swojej i tez jest bardzo zadowolony - od jeździ z podwójnym dbkillerem.
Najlepiej dają moim Mivvy, Lijo ma i moim zdaniem najlepszy dźwięk. Akrapy bardzo przyjemnie basowo. Leosie dmuchają koło 120 db. Z tego co pamietam to 122 mi wymierzyli.Rogulec pisze:Domiantor - robi do Z tki (krew z uszu)
Przyjemne niskie tony, - masz firmę pod nosem, koło Rzeszowa.
Najgłośniej dają duo Devile (słyszałem na xtr) - jak dobrze pamiętam.
-
- Posty: 207
- Rejestracja: 29 maja 2014, 13:27
- Lokalizacja: Łódź
2w1 daje ten plus, że zostawiasz jedną burtę wolną pod np. tubę narzędziową, dodatkowy kanister czy dmuchaną lalę.
Akrapy slip-on to praktycznie plug'n play bo od portek już idą w komplecie, mocowania pasują jak ulał i robi się mniej gorąco pod siedzeniem pasażera. Dobrze grzmią bez db a z db mruczą nieco bardziej basowo od ori.
Akrapy slip-on to praktycznie plug'n play bo od portek już idą w komplecie, mocowania pasują jak ulał i robi się mniej gorąco pod siedzeniem pasażera. Dobrze grzmią bez db a z db mruczą nieco bardziej basowo od ori.
you could argue "why not buy a 690 enduro?"...but the XT is bomb proof and can be treated like shit and still runs like a peach.
A co panowie by zasugerowali do Tenere 700?
Ważne by:
- miał homologację
- nie był glośniejszy od ori
- był plug&play czy slip-on, czy jak to tam się zwie
- nie kolidował ze stelażami kufrów Givi, czyli raczej na mocowaniu oryginalnym
- był mniejszy i nie wadził o wahacz w razie gleby.
To ostatnie boli mnie najbardziej i stąd luźny pomysł zmiany.
Zaznaczę że jestem poznaniak więc Akrap jest mi za drogi
taptarapta
Ważne by:
- miał homologację
- nie był glośniejszy od ori
- był plug&play czy slip-on, czy jak to tam się zwie
- nie kolidował ze stelażami kufrów Givi, czyli raczej na mocowaniu oryginalnym
- był mniejszy i nie wadził o wahacz w razie gleby.
To ostatnie boli mnie najbardziej i stąd luźny pomysł zmiany.
Zaznaczę że jestem poznaniak więc Akrap jest mi za drogi
taptarapta
Ooo... i to fajna informacja, bo oznacza że nie zachodzi na wahacz jak ori.
Cena w przedziale 1kzl też przyjazna dla kieszeni
Ostatnio widziałem T7 WR z tłumikiem GPR, zgrabnie to wyglądało, ale miałem GPR w Tigerze XCX i trochę był za głośny dla mnie.
Którą wersję masz Oval, GP, czy może krotki Dakar, prowadzony wysoko. Nie wiem tylko, na ile nie bedzie to kolidować ze stelażami
taptarapta
Cena w przedziale 1kzl też przyjazna dla kieszeni
Ostatnio widziałem T7 WR z tłumikiem GPR, zgrabnie to wyglądało, ale miałem GPR w Tigerze XCX i trochę był za głośny dla mnie.
Którą wersję masz Oval, GP, czy może krotki Dakar, prowadzony wysoko. Nie wiem tylko, na ile nie bedzie to kolidować ze stelażami
taptarapta