Adrian1114 pisze:Dlaczego xt660x nie ma kontrolki ciśnienia oleju?
obrotomierza też nie ma..., a Crossy nie mają wogóle kontrolek i zapierd%##*
![:mrgreen:](./images/smilies/icon_mrgreen.gif)
u nas w sumie nie ma ciśnienia masz suchą miskę olejową (zbiornik oleju zamiast miski), olej zawsze dotrze do pompy tłoczącej, w odróżnieniu do mokrej michy, gdzie jak stawiasz na koło to "smok jest głodny " byłbyś mistrzem gdyby Yadzia zassała powietrze, poza tym mamy olej w ramie więc przykładowo jak wyglebisz Yadźkę, albo stawiasz Xa na koło przez godzinę
![:mrgreen:](./images/smilies/icon_mrgreen.gif)
to pompa tłocząca i tak da rade tłoczyć olej do Silnika
No i Yamaha chyba jest guru jeśli chodzi o takie rozwiązanie, więc raczej maja to wszystko dobrze opatentowane, i dobrze dobierają min. wydajności pomp tym bardziej, że to najlepsze rozwiązanie do naszych motocykli.
Dodatkowa kontrolka to zbędne kilogramy
Adrian1114 pisze:Jak będzie coś się działo ze smarowaniem to nic nie będzie wiadomo?
jak coś się będzie działo z Silnikiem to masz checka od spraw elektrycznych, dodatkowo wiatraczek Ci się włącza jak zamulasz
![:mrgreen:](./images/smilies/icon_mrgreen.gif)
ewentualnie dobrą kontrolką jest twoje ciało, jak Cię Yadźka parzy to znaczy, że przesadziłeś
Adrian1114 pisze:Silnik może się zatrzeć ?
NIE MOŻE
![:!:](./images/smilies/icon_exclaim.gif)
- JAK JA GO NIE ZATARŁAM TO NIKT NIE DA RADY
Zawsze mnie uczyli:
"KTO SMARUJE TEN JEDZIE" Więc smaruj i jedź
Jeśli się mylę- proszę mnie poprawić, bo w sumie nawet nie wiem czy dobrze to pojmuję...