Oryginalny garminowski mxt nie pojdzie. Na mynavia OIDP masz wersję z bibliotekami dodatkowymi i portsplitterem. Mapy <2GB. Oczywiście UMP chodzi idealnie. Szkoda że interfejs taki archaiczny. Mi najbardziej podchodzi iGo Primo. Ostatecznie jak wrzucisz mapy navteq to masz dokładnie to samo co w mxt a dodatkowo asystenta pasa ruchu i więcej funkcji.tatran pisze:walczę teraz z garmin MXT.
Nawigacja
Tylko motocyklista wie, dlaczego pies wystawia łeb przez okno z samochodu...
Też zakupiłem , fajne proste urządzenie, niezblokowane , softy się spoko instalują , dużo info o sprzęcie na forach , nawet motocyklowych. Pare minut i mamy zmodzony pulpit i takie tam....
kilka fot telefonem moich pulpitów:
https://picasaweb.google.com/1012619018 ... 8186301282
kilka fot telefonem moich pulpitów:
https://picasaweb.google.com/1012619018 ... 8186301282
...nie umiem jeździć... ale lubię !!!
uziel2, popraw link bo nie działa.
h e d o n i z m
Już działa link. Był problem z uprawnieniami
...nie umiem jeździć... ale lubię !!!
Dzisiaj Lark35 też przetestowany na AutoMapie i mocowanie na szybie XT-ka.
Rewelacja- skakałem nawet na hopkach i nic. Elastycznie pracuje i zero drgań urządzenia.
Sama widoczność nie poraża- jechałem koło 16-ej i jak słońce było od tyłu to musiałem się wpatrywać- u mnie wisi prawie pionowo- latem słońce z góry, więc niby nie będzie świeciło w ekran, ale pewnie mocniejsze
Samo położenie wysoko z przodu idealne- zupełnie nie odrywasz wzroku od drogi
Za kilka dni test na Husce- tyle, że uchwyt też przerobiony na całkowicie elastyczny- na tym oryginalnym ekran przy gazowaniu robił się trójwymiarowy
Rewelacja- skakałem nawet na hopkach i nic. Elastycznie pracuje i zero drgań urządzenia.
Sama widoczność nie poraża- jechałem koło 16-ej i jak słońce było od tyłu to musiałem się wpatrywać- u mnie wisi prawie pionowo- latem słońce z góry, więc niby nie będzie świeciło w ekran, ale pewnie mocniejsze
Samo położenie wysoko z przodu idealne- zupełnie nie odrywasz wzroku od drogi
Za kilka dni test na Husce- tyle, że uchwyt też przerobiony na całkowicie elastyczny- na tym oryginalnym ekran przy gazowaniu robił się trójwymiarowy
Ja chyba muszę odszczekać wszystko co dobrego napisałem o Larku 35AT. Wczoraj totalnie rozpadł mi się uchwyt do navi, na wyjeździe. Od jakiegoś czasu zauważyłem powolną degradację. W miejscach styku uchwytu z nawi wibracje spowodowały pojawienie się białęgo pyłu. Bolce zasilania zaczęły się "wwiercać" w styki nawi, robiąc coraz głębsze dziurki. Ostatecznie uchwyt raczył rozpaść się na dwie części... Raptem 2tys km z tego tylko z 10% szutrów. Zobaczymy ile obecnie lark ceni sobie taki uchwyt i czy w ogóle sprzedają...
Tylko motocyklista wie, dlaczego pies wystawia łeb przez okno z samochodu...
- berserkers
- Posty: 965
- Rejestracja: 25 mar 2009, 12:22
- Lokalizacja: Szczecin/ Bezrzecze
Kup uchwyt RAM-MOUNT
- crazyrider12
- Posty: 1459
- Rejestracja: 04 mar 2010, 7:49
- Lokalizacja: Krk/Siemianowice Śl
A ja z Larka jestem zadowolony . Przeżył cały marokański wyjazd, sporo offu, pustynię,śnieg,deszcz i przeprawy przez rzeki, w sumie jakieś 3600km . Fakt faktem uchwyt nosi ślady użycia ale nic złego z nim się nie dzieje.
Zastanawiam się nad zapasowymi uchwytami-jeden do fazera, drugi "na zapas" jak bym ten połamał.
Zastanawiam się nad zapasowymi uchwytami-jeden do fazera, drugi "na zapas" jak bym ten połamał.
...bo każda okazja jest dobra by zjechać z utartej ścieżki i poszukać własnej
W moim Larku już trzeci aku siedzi- tym razem przysłali zaraz dwie sztuki
10% asfalt 90% off w większości na Husce
Tak jak pisze MarqSz styki na GPS jakby odwiercone od bolczyków z uchwytu
Tyle, że ja tak jak pisałem wcześniej -nie mam oryginalnych mocowań uchwytów- tylko sama baza- reszta własna konstrukcja
Na XT to już całkowicie zero drgań a w Husce ograniczone do minimum jak na crossa
10% asfalt 90% off w większości na Husce
Tak jak pisze MarqSz styki na GPS jakby odwiercone od bolczyków z uchwytu
Tyle, że ja tak jak pisałem wcześniej -nie mam oryginalnych mocowań uchwytów- tylko sama baza- reszta własna konstrukcja
Na XT to już całkowicie zero drgań a w Husce ograniczone do minimum jak na crossa
Dlatego w startowym pakiecie dają dwa akumulatorki, w swoim larku też zauważyłem, że czasem ten aku potrafi zwariować i się wyłączyć, ma czasem problemy z włączeniem pomimo naładowanej baterii.Wojtek pisze:W moim Larku już trzeci aku siedzi- tym razem przysłali zaraz dwie sztuki
Jedzie Jadzia Dziadzie Braaap Braaap
"Tylne koło ucieka cały czas, przednie tylko raz"
"Tylne koło ucieka cały czas, przednie tylko raz"
Mi z Larka35 zrobiła się grzechotka. Rozkręciłem całość, okazało się że jedna ze śrubek mocujących "płytę główną" odkręciła się. Przy okazji poprawiłem lut zasilania, bo "wisiał na włosku". Wyczyściłem, skręciłem. Musze jeszcze podłożyć coś pod kartę pamięci, kilka razy na wybojach rozłączyła się i działała tylko mapa "larkowa" którą mam w pamięci wewnętrznej. Kupiłem nowy uchwyt moto. Tym razem jednak będę go mocować tylko na dłuższe trasy. Tak więc pierwsza szansa jak będę jechał na Zlot. Zobaczymy, czy się znowu z Larkiem na moto polubimy. Bo w samochodzie nic lepszego od iGo Primo nie znalazłem
Na kajak się idealnie nadaje (trochę z H pływałem). Co do moto, mam wątpliwości. Ręczniaki zupełnie inaczej obrazują trasę. Generalnie navi w pojeździe w pierwszej kolejności powinien dawać głos. Obraz w drugiej kolejności. A jak już ograniczasz się tylko do obrazu, to powinien on być jak najczytelniejszy. A tam ekraniki nie za duże. Chyba że zależy Ci na komputerze podróżnym a nie na zobrazowaniu trasy.Czy ktoś z Was korzysta z urządzenia Garmina eTrex model h lub 10 ?
Tylko motocyklista wie, dlaczego pies wystawia łeb przez okno z samochodu...
Igo primo jest super. Jest prosta w obsludze i bardzo czytelna. Mam ja i w puszce i na moto. Zaleta sa duze przyciski takze mozna obslugiwac w rekawicy. Bedac na ukrainie lepiej prowadzila niz automapa. Na motocykl trzeba sciagnac jak najjasniejsza skorke zeby mapa byla widoczna w sloncu. Sorry ze bez polskich znakow ale pisze z telefonu.
"Podczas dobrej jazdy na motocyklu przeżywasz więcej w ciągu 5 minut niż niektórzy ludzie przez całe swoje życie."