Xt na A2
Witam. Planuję kupno Yamahy Xt 660 jednak mam problem. Chcę ją zarejestrować na A2 i yu moje pytanie. Czy ten motocykl podejdzie na A2? Wiem ze ograniczenia są takie, że nie może przekraczać 35kW, a patrząc po allegro itp te motocykle mają bardzo zróżnicowaną moc. Czy mam po prostu szukać motocykla aby miał w dokumentach wbite mniej niż 35kW czy da radę zarejestrować każdego XT? Bardzo proszę o pomoc.
Nie odkładaj marzeń - odkładaj na marzenia.
NO właśnie wiem że był już temat o tym ale nic nowego nie ma tam. Chciałbym się jeszcze dowiedzieć jakie Wy macie moce wbite w dowody bo po niektórych danych technicznych na google to xt mają też poniżej 35kW.
Tu jest link do danych: http://www.scigacz.pl/Yamaha,XT,660,R,m ... 27,im.html
Tu jest link do danych: http://www.scigacz.pl/Yamaha,XT,660,R,m ... 27,im.html
Nie odkładaj marzeń - odkładaj na marzenia.
Można chyba ściągnąć z zagranicy wersję z blokadą?
Wtedy w dowodzie będzie wbita mniejsza ilość kW?
Na ile one były blokowane bo nie pamiętam?
Wtedy w dowodzie będzie wbita mniejsza ilość kW?
Na ile one były blokowane bo nie pamiętam?
h e d o n i z m
Ja mam zablokowana do 25kW obecnie, inaczej by mi nie ubezpieczyli (irlandia) na moto do nauki. Atestowana super blokada z homologacja EU to zwykły ogranicznik na lince gazu, tak do 3/4 ogranicza. Ponieważ miałem powyżej 24 lat w momencie zdania na prawko, teraz tylko muszę wymienić na nowa kat A i robie co chce.
A co do mocy w dowodzie, to mam dokładnie 0.00 kW i nikogo to nie obchodzi. Z punktu montującego ci ten ogranicznik dostajesz papierek, który jesteś zobowiązany wozić przy sobie. Jest krajowy rejestr motocykli i maja wszystkie dane, jeśli jest zmodyfikowany to twój interes powiadomić ubezpieczyciela, bo z razie w,u to zwyczajnie nie uznają ważności ubezpieczenia... Zwyczajnie to ujmując, ubezpieczyłeś jako ograniczone ale w momencie wypadku nie było to możesz ubezpieczyciela w d:D pocałować
A co do mocy w dowodzie, to mam dokładnie 0.00 kW i nikogo to nie obchodzi. Z punktu montującego ci ten ogranicznik dostajesz papierek, który jesteś zobowiązany wozić przy sobie. Jest krajowy rejestr motocykli i maja wszystkie dane, jeśli jest zmodyfikowany to twój interes powiadomić ubezpieczyciela, bo z razie w,u to zwyczajnie nie uznają ważności ubezpieczenia... Zwyczajnie to ujmując, ubezpieczyłeś jako ograniczone ale w momencie wypadku nie było to możesz ubezpieczyciela w d:D pocałować
hovek88. A czy jest taka możliwość aby samemu zdławić motor, a jadąc na przegląd koleś po prostu odczytuje co ma dane? Czy przejdzie takie coś?
Nie odkładaj marzeń - odkładaj na marzenia.
Ja jak robiłem pierwszy przegląd w kraju to diagnosta wpisywał dane z internetu następnie w urzędzie podczas rejestracji tak przepisali.
XTR/BMW w 3 odmianach / Mt09 Tracer / Ktm 1090 co następne nie wiem może T7
Sory za odkopywanie starych tematów, ale mam pytanie. Czy ktoś z Was jak rejestrował motocykl w Polsce to miał tak że dyktował moc i dane te które koleś na przeglądzie wpisuje? Bo cały czas myślę nad XT, ale mam problem pod względem mocy :/
Nie odkładaj marzeń - odkładaj na marzenia.