![;-)](./images/smilies/icon_wink.gif)
Co zrobiłem w swoim moto??
Zapomniałeś raku_ kto to robi ![;-)](./images/smilies/icon_wink.gif)
![;-)](./images/smilies/icon_wink.gif)
A więc, z lewej nadjeżdża jakiś skuter. Z prawej też nic nie jedzie ![:)](./images/smilies/icon_smile.gif)
![:)](./images/smilies/icon_smile.gif)
pancio - to parę kilo ubyło !
gotowy kit ? czy kolektor sam dłubałeś ?
gotowy kit ? czy kolektor sam dłubałeś ?
Heh, i blacha odchudzona o polowe;-)
Doświadczenie przychodzi z wiekiem...najczęściej jest to wieko od trumny ![;-)](./images/smilies/icon_wink.gif)
![;-)](./images/smilies/icon_wink.gif)
Podglądałem u naszego kolegi mik1046 jeszcze trochę przeróbek i będzie. Wydech dobrze wyje
Sam wydech bardzo lekki, ale kolektory mogły by być lżejsze i lepiej wyprofilowane.
![:mrgreen:](./images/smilies/icon_mrgreen.gif)
A więc, z lewej nadjeżdża jakiś skuter. Z prawej też nic nie jedzie ![:)](./images/smilies/icon_smile.gif)
![:)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Patryk jak nie zapomniałem :D tylko na tym zdjęciu nie widać o ile jest odsunięty od osi, a po drugie znam Twoje możliwości i wiem gdzie to koło może się znaleźć. Nawet z tym amortyzatorem :D
[center]WEJDŹ
XT660 Tryb diagnostyczny
CO Settings
Ankieta
Mój XT'ek
[/center]
![:arrow:](./images/smilies/icon_arrow.gif)
![:arrow:](./images/smilies/icon_arrow.gif)
![:arrow:](./images/smilies/icon_arrow.gif)
![:arrow:](./images/smilies/icon_arrow.gif)
![8-)](./images/smilies/icon_cool.gif)
Spokojnie raku_ takie zdjęcie jest luka 1,5 cm mogę też ją zwiększyć albo zmniejszyć ![:-)](./images/smilies/icon_smile.gif)
![:-)](./images/smilies/icon_smile.gif)
A więc, z lewej nadjeżdża jakiś skuter. Z prawej też nic nie jedzie ![:)](./images/smilies/icon_smile.gif)
![:)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Pancio wzorcowa robota a moto Mik10.. - (Kamila) to dobry wzór do przeróbek.
Żebym nie miał już swojej osłony to też bym podobnie przerobił, poza tym ja już Jadźką tak nie szaleję w terenie
Pisz o takich przeróbkach w odpowiednich tematach tu to raczej takie...........sprawy![;-)](./images/smilies/icon_wink.gif)
![;-)](./images/smilies/icon_wink.gif)
Żebym nie miał już swojej osłony to też bym podobnie przerobił, poza tym ja już Jadźką tak nie szaleję w terenie
![:mrgreen:](./images/smilies/icon_mrgreen.gif)
Pisz o takich przeróbkach w odpowiednich tematach tu to raczej takie...........sprawy
![;-)](./images/smilies/icon_wink.gif)
O zawieszce nikt się nie dopisuje, wymiary już podałem brakuje jednego. To jeszcze nie koniec tego wszystkiego....
A więc, z lewej nadjeżdża jakiś skuter. Z prawej też nic nie jedzie ![:)](./images/smilies/icon_smile.gif)
![:)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Jako, że sezon się jeszcze praktycznie nie zaczął bo śnieg ledwo co zszedł i zdążyłem przejechać w tym roku dopiero 60 km to kontynuuję mój serwis moto jako przed sezonem:Wac pisze:Wysłany: 2013-03-10, 21:57
Może nie dziś, ale w minionym tygodniu wymieniłem:
- olej
- wkład filtra oleju
- filtr powietrza
- płyn hamulcowy z przodu i z tyłu
- płyn chłodzący
- złamaną klamkę hamulca
- wyczyściłem świecę i wyregulowałem przerwę
W półce czekają jeszcze serki na wymianę.
-wymiana zębatki tylnej Sunstar 45 zębów
-wymiana łańcucha napędowego DID 520VX2
-wymiana serków
Teraz tylko jeździć
Aby osiągnąć rzeczy których dotąd nie osiągnąłeś, musisz zacząć robic rzeczy, których dotąd nie robiłeś
-Wymiana klocków przód na Ferodo
-dołożone akcesoryjne osłony karbonowe ramy.
-dołożone akcesoryjne osłony karbonowe ramy.
Kupiłem/założyłem i jestem zadowolony -
Nie było crasch testów ale wyglądają solidnie.
http://allegro.pl/show_item.php?item=3153188941
http://img12.allegroimg.pl/photos/orygi ... 3153188941
Nie było crasch testów ale wyglądają solidnie.
http://allegro.pl/show_item.php?item=3153188941
http://img12.allegroimg.pl/photos/orygi ... 3153188941
stanowisko 1: XTR - wymiana uszczelniaczy w zawieszeniu.
stanowisko 2: XTX - Mod zabierak / Wymiana zakuwki, która wycisnęła o-ringi
/ wymiana zębatki na 14.
stanowisko 3: XTX - wymiana świecy / tuning stopki i linki sprzęgła![;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
Wreszcie niedziela nie była nudna.
Dzięki Pany![8-)](./images/smilies/icon_cool.gif)
stanowisko 2: XTX - Mod zabierak / Wymiana zakuwki, która wycisnęła o-ringi
![:shock:](./images/smilies/icon_eek.gif)
stanowisko 3: XTX - wymiana świecy / tuning stopki i linki sprzęgła
![;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
Wreszcie niedziela nie była nudna.
Dzięki Pany
![8-)](./images/smilies/icon_cool.gif)
h e d o n i z m
Dzisiaj wszystko sprawdzę na spokojnie
.
Musze jeszcze jechać do warsztatu żeby sprawdzić czy da się przyspawać ten "ogranicznik?" w amortyzatorze.
![;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
Musze jeszcze jechać do warsztatu żeby sprawdzić czy da się przyspawać ten "ogranicznik?" w amortyzatorze.
h e d o n i z m
Operacje olej + filtr zakończona sukcesem ![:-D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Dodam, że robiłem to pierwszy raz samodzielnie w jakimkolwiek pojeździe.
Nie obyło się bez pewnej dawki stresu - posiadając dwie lewe ręce udało mi się ukręcić śrubę spustu oleju z ramy (przy dokręcaniu).
![:-D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Dodam, że robiłem to pierwszy raz samodzielnie w jakimkolwiek pojeździe.
Nie obyło się bez pewnej dawki stresu - posiadając dwie lewe ręce udało mi się ukręcić śrubę spustu oleju z ramy (przy dokręcaniu).