Witam,
chciałbym sie dowiedzieć jakie jest Wasze zdanie na temat sportowego filtra firmy K&N- czy warto zakladać jakie odczucia itp? Czy cena 200 zl to dobra cena czy drogo??
Pozdrawiam
Filtr powierza K&N YA-6604
berserkers, w zasadzie dobre pytanie, ja mam u siebie ten filtr i przyznam, że po założeniu nie odczułem różnicy. Nie mam gumy kierującej powietrze do airboxa która seryjnie znajduje się pod siedzeniem, także od początku mój sprzęt chodził trochę inaczej, lekko głośniej i wydaje mi się, że to kwestia braku tej gumy. Teraz mam wydechy przelotowe i razem z tym filtrem wszystko chodzi bardzo fajnie, dźwięk basowy, strzały ognia z tłumika, CO2 podniesione na 13 i ma kopyto! Za swój filtr K&N zapłaciłem 130zł ...ale to ze względu, że został kupiony w UK. Ciekaw jestem czy inni użytkownicy odczuli różnicę po zastosowaniu tego filtra???
Jedzie Jadzia Dziadzie Braaap Braaap
"Tylne koło ucieka cały czas, przednie tylko raz"
"Tylne koło ucieka cały czas, przednie tylko raz"
Siema mam pytanie czy filtry k&n się wymienia czy jakoś czyści. W aukcji jest napisane, że się nie wymienia.
http://allegro.pl/item693303972_k_n_fil ... _mt03.html
http://allegro.pl/item693303972_k_n_fil ... _mt03.html
Na świecie nie ma ludzi normalnych i nienormalnych. Tylko są ci pozamykani w zakładach i Ci którzy nie zostali przebadani.
- berserkers
- Posty: 965
- Rejestracja: 25 mar 2009, 12:22
- Lokalizacja: Szczecin/ Bezrzecze
DocoFx, filtra K&N sie nie wymienia, można powiedzieć ze jest wieczny. Co jakiś czas myjesz go i nasączas specjalnymi srodkami np także z firmy K&N lub innej.
Jakby ktoś chciał kupić taki filtr lub środki do jego czyszczenia to zapraszam na priv:)
Jakby ktoś chciał kupić taki filtr lub środki do jego czyszczenia to zapraszam na priv:)
To jest oryginalny filtr? http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/069 ... e1f03.html
Na świecie nie ma ludzi normalnych i nienormalnych. Tylko są ci pozamykani w zakładach i Ci którzy nie zostali przebadani.
- berserkers
- Posty: 965
- Rejestracja: 25 mar 2009, 12:22
- Lokalizacja: Szczecin/ Bezrzecze
DocoFx, tak oryginalny i raczej nadaje sie do wymianki patrzac na fotki...
No właśnie wiem. Ile kosztuje oryginał?
Na świecie nie ma ludzi normalnych i nienormalnych. Tylko są ci pozamykani w zakładach i Ci którzy nie zostali przebadani.
- berserkers
- Posty: 965
- Rejestracja: 25 mar 2009, 12:22
- Lokalizacja: Szczecin/ Bezrzecze
70 zł w salonie
Tylko teraz pytanie co się bardziej opłaca kupić k&n czy zwykły?
Na świecie nie ma ludzi normalnych i nienormalnych. Tylko są ci pozamykani w zakładach i Ci którzy nie zostali przebadani.
- berserkers
- Posty: 965
- Rejestracja: 25 mar 2009, 12:22
- Lokalizacja: Szczecin/ Bezrzecze
Jak chcesz to K&N moge załatwić Ci za 180 zł + przesyłka - jak coś to info na pric lub gg# 3614308
- berserkers
- Posty: 965
- Rejestracja: 25 mar 2009, 12:22
- Lokalizacja: Szczecin/ Bezrzecze
koszt za komplet do czyszczenia to ok 70 zł ale nie ma tego w magazynach dystrybutora K&N wiec czekam na dostawe, jak sie pojawia to dam znac
Panowie może ktoś z was ma jeszcze zamontowaną wkładke K&N, opiszcie wasze spostrzeżenia,berserkers pisze:jakie jest Wasze zdanie na temat sportowego filtra firmy K&N- czy warto zakladać jakie odczucia itp?
już w którymś z postów opisywałem swoje spostrzeżenia po założeniu wkładki K&N, ale przeleje je do tego tematu:
tak więc co zauważyłem ( aktualnie przejechałem na nim około 600km - moto ma aktualnie przejechane 1400km )
1. dość znacznie podniósł się moment obrotowy w dolnym zakresie obrotów
2. co za tym idzie również elastyczność jest większa- o wiele mniej szrpie przy niskich obrotach
3. można jechać na dużo niższych obrotach
4. mam wrażenie jakby krzywa momentu obrotowego przebiegała bardziej równo
5. natomiast góra obrotów jest mniej narwista, ale przyspieszenie chyba jest takie samo, chociaż góra na oryginalnym filtrze bardziej mi pasowała
=========================================================================================
aktualny przebieg 2000km i dzisiaj jednak zamieniłem na oryginalny filtr...
po dwóch zamianach i próbach po przebiegu 1200 na wkładce K&N co mogę napisać:
na minus:
- moto jest zauważalnie słabsze
- prędkość maksymalna mniejsza o około 10km/h
- jednak gorsze przyspieszenie
na plus:
- moto o wiele bardziej elastyczniejsze w dolnym zakresie obrotów
- prawie nie szarpie przy niskich obrotach
- można juz jechać na 5 przy około 65km/h bez szarpania ( oryginalny od 80km/h )
osobiście bardziej mi pasuję jak "mój XT" chodzi na oryginalnym filtrze