Crazy, Herflick - jakie podwyższenia macie/gdzie można je kupić ?
Na off the road klik piszą, że można maks podwyższyć o 30mm bo później kabli nie starcza, a ja chciałbym podwyższyć o maks jaki się da.
Podwyższona kierownica
przy oryginalnych przewodach można podnieść kierownice w R o 50mm
Sprawdzałem to na swoim motocyklu.
OTR zresztą też tak podaje:
http://www.off-the-road.de/en/XT-660R-X ... ebars.html
Mam do sprzedania podwyższenie od razu z mocowaniem na grubą kierę, pierwszy post, pkt 7
http://xt660.pl/viewtopic.php?t=4842&start=0
od oryginału wyższe o ok 3,5 cm, do tego możesz jeszcze o 1,5 cm wyższą kiere zastosować niż oryginał
Sprawdzałem to na swoim motocyklu.
OTR zresztą też tak podaje:
http://www.off-the-road.de/en/XT-660R-X ... ebars.html
Mam do sprzedania podwyższenie od razu z mocowaniem na grubą kierę, pierwszy post, pkt 7
http://xt660.pl/viewtopic.php?t=4842&start=0
od oryginału wyższe o ok 3,5 cm, do tego możesz jeszcze o 1,5 cm wyższą kiere zastosować niż oryginał
Ostatnio zmieniony 18 lut 2015, 20:11 przez Rodman, łącznie zmieniany 1 raz.
5cm max.
Podwyższenie mam SW-motecha 5cm. Sprayem silikonowym pryskałem przewody i linki, co by się dobrze ułożyły.
W terenie czuć, że kiera jest mniej sztywna w mocowaniach, ale prowadzi się OK. Komfort dużo wyższy.
Podwyższenie mam SW-motecha 5cm. Sprayem silikonowym pryskałem przewody i linki, co by się dobrze ułożyły.
W terenie czuć, że kiera jest mniej sztywna w mocowaniach, ale prowadzi się OK. Komfort dużo wyższy.
- gmole silnika wg SW-Motech / HOLAN - nieaktualne
- gmole owiewek wg. TOURATECHa - nieaktualne
- stelaże pod kufry na zamówienie - nieaktualne
- gmole owiewek wg. TOURATECHa - nieaktualne
- stelaże pod kufry na zamówienie - nieaktualne
- crazyrider12
- Posty: 1459
- Rejestracja: 04 mar 2010, 7:49
- Lokalizacja: Krk/Siemianowice Śl
W sumie mierząc od półki do dolnej krawędzi kierownicy mam przestrzeń ~8cm. Samego podwyższenia mam 5cm, kierownice Renthal Twin Wall i musiałem zmienić linki gazu +30mm, linka sprzęgła +40mm. Kabli od włączników wystarczyło na styk.
...bo każda okazja jest dobra by zjechać z utartej ścieżki i poszukać własnej
To akurat racja. Jeśli ktoś chciałby to usztywnić, wystarczy zmienić gumowe tuleje w półce na aluminiowe i będzie sztywno, pomimo podwyższenia.arkadius0 pisze:W terenie czuć, że kiera jest mniej sztywna w mocowaniach
Jedzie Jadzia Dziadzie Braaap Braaap
"Tylne koło ucieka cały czas, przednie tylko raz"
"Tylne koło ucieka cały czas, przednie tylko raz"
Bajros pisze:wystarczy zmienić gumowe tuleje w półce na aluminiowe i będzie sztywno, pomimo podwyższenia.arkadius0 pisze:W terenie czuć, że kiera jest mniej sztywna w mocowaniach
to akurat też mam, post 1, pozycja 8
http://xt660.pl/viewtopic.php?t=4842&start=0
- crazyrider12
- Posty: 1459
- Rejestracja: 04 mar 2010, 7:49
- Lokalizacja: Krk/Siemianowice Śl
Ja mam wszystko na sztywno i strasznie przenosi wibracje od silnika co jest uciążliwe na dłuższych przelotach. Wrażenie jest takie jakby dłonie były "odwibrowane" od kości-nieprzyjemne uczucie.
Ostatnio zmieniony 07 sie 2014, 21:30 przez crazyrider12, łącznie zmieniany 1 raz.
...bo każda okazja jest dobra by zjechać z utartej ścieżki i poszukać własnej
Crazy, kto tu będzie robił takie dłuższe przeloty jak Ty
- crazyrider12
- Posty: 1459
- Rejestracja: 04 mar 2010, 7:49
- Lokalizacja: Krk/Siemianowice Śl
Ojjj, z tego co wiem to jest wielu, ale mało który się chwali Sorry za OT.
Wsiadając na oryginały czasami mam wrażenie że moje moto jest popsute no i nie trafiłem z wyborem kiery. Renthal jak najbardziej Ok, ale nie ten model. ;/
Wsiadając na oryginały czasami mam wrażenie że moje moto jest popsute no i nie trafiłem z wyborem kiery. Renthal jak najbardziej Ok, ale nie ten model. ;/
...bo każda okazja jest dobra by zjechać z utartej ścieżki i poszukać własnej
Też mam 5cm i jest git. Linki na styk.
Jestem "nieumi" i o tym wiem, o tym wiem, że jestem "nieumiem"