![:mrgreen:](./images/smilies/icon_mrgreen.gif)
![Obrazek](http://images68.fotosik.pl/612/450620a9104f45b6med.jpg)
![Obrazek](http://images69.fotosik.pl/613/fab66a727972418fmed.jpg)
To już się upewniłem że na pewno pasują ;-)Jeszcze nie miałem okazji odwiedzić garażu.....don Vito pisze:Takie na szybko z telefonu![]()
[url=http://images68.fotosik.pl/612/450620a9104f45b6med.jpg]Obrazek[/URL]
[url=http://images69.fotosik.pl/613/fab66a727972418fmed.jpg]Obrazek[/URL]
Nie wiem jak na allegro ale na aliexpres adaptery były w zestawie z klamkami. Treba tylko zaznaczyć sprzedającemu przy zakupie jaki model i rocznik. Krótkie klamki jak dla mnie są mega wygodne a przy okazji estetyczne. Mają do tego regulację położenia (odległości) od kierownicy. Czy działają ciężej? Cięzko mi teraz powiedzieć. Może faktycznie nieco oporniej chodzi sprzęgło, ale nie jest to jakaś diametralna różnica. Kwestia przyzwyczjania. I to szybkiegosoniq2 pisze:Pytanko - czy wymieniając klamki na sportowe muszę coś jeszcze wymienić??? Widzę, że są dodatkowo do kupienia jakieś adaptery. Podejrzewam, że kupując nową klamkę nie włożę jej w miejsce starej, które zamontowano fabrycznie.
Co dokładnie musiałbym zakupić, by wymienić klamki na nowe???? No i pytanko dodatkowe. Są klamki krótkie i długie. Różnica chyba oczywista - a jak to wychodzi w praktyce. Czy w przypadku zastosowania krótkiej klamki do sprzęgła i hamulca nie trzeba będzie włożyć więcej siły do ich użycia z uwagi na krótsze ramię dźwigni. Na ile ta różnica jest wyczuwalna i co się lepiej sprawdzi w praktyce???
Rozumiem, że adapter, to ustrojstwo, które pozwala na zamontowanie tej klamki w fabrycznym mocowaniu....??? Czy mocowanie klamki też muszę kupić nowe..??Rodman pisze:Moja też jest już z adapterem