Witam!
jestem świeżym użytkownikiem XTka, werjsa R. Trochę ostatnio pojeździłem, jeszcze więcej poczytałem i nurtują mnie następujące pytania:
-mam wydech dominatora, wyczytałem na forum, że powinno się po zmianie wyregulować gaźniki- mniemam, że w tym wypadku coś z wtryskiem? miesznka? (chyba chodzi o wypalające się gniazda zaworowe)
-usłyszałem od doświadczonego ujeżdżacza, że mam mało powietrza z tyłu- jeżdżę na kostce Continentala, teraz nie pamiętam dokładnie modelu. jakie ciśnienie powinno być? na razie głównie asfalt, trochę nieutwardzonych dróg, górskie ścieżki.
-naciąg łańcucha- na forum znalazłem info co do Tenerki, jak to wygląda w Rce? Instrukcja rzecze, że powinniśmy sprawdzać go na podnóżce centralnej, jednak Rka takowej nie posiada. Jak Wy sprawdzacie?
-i najważniejsze, czy mógłby ktoś z Was zmierzyć ten dystans:
poprzedni właściciel zmienił sobie tę dźwigienkę na dłuższą, prawdopodobnie by sprzęgło lżej chodziło, ale cierpi na tym sprzęgło/skrzynia- chcę powrócić do fabrycznego wymiaru.
przepraszam, jeśli te pytania są bardzo lamerskie, ale wolę się spytać niż coś przegapić i doprowadzić do poważniejszych konsekwencji...
z góry dzięki za pomoc!
pozdrawiam,
Mateusz
4 pytania- ramie sprzęgła, naciąg łańcucha, regulacja wtrysk
1. W XT660 jest wtrysk więc sobie poradzi z Dominatorem, co najwyżej wyregulujesz obroty pokrętłem, ja tak miałem po zmianie na Ixile że musiałem je nieco podnieść bo czasami gasł przy ruszaniu.
2. Na asfalt 1,8 jak załadowany ze 2. Na szutry i górskie ścieżki możesz śmiało obniżyć do 1,4 a nawet i mniej - polatasz dobierzesz sobie odpowiednie ciśnienie.
3. Jest na forum do pobrania instrukcja do R/X więc pobierz sobie i doczytasz.
4. Niestety nie pomogę, nie mam pod ręką motocykla.
2. Na asfalt 1,8 jak załadowany ze 2. Na szutry i górskie ścieżki możesz śmiało obniżyć do 1,4 a nawet i mniej - polatasz dobierzesz sobie odpowiednie ciśnienie.
3. Jest na forum do pobrania instrukcja do R/X więc pobierz sobie i doczytasz.
4. Niestety nie pomogę, nie mam pod ręką motocykla.
"Podczas dobrej jazdy na motocyklu przeżywasz więcej w ciągu 5 minut niż niektórzy ludzie przez całe swoje życie."
dziękuję!
co do 3, tak, pobrałem, ale tak jak napisałem- instrukcja mówi, by robić to na podpórce centralnej, a takowej w Rce brak. Czy zachowując te same parametry (40-55mm) ustawić na bocznej czy trzeba brać poprawkę, ze względu na ugięcie wahacza czy coś w tym stylu?
co do 3, tak, pobrałem, ale tak jak napisałem- instrukcja mówi, by robić to na podpórce centralnej, a takowej w Rce brak. Czy zachowując te same parametry (40-55mm) ustawić na bocznej czy trzeba brać poprawkę, ze względu na ugięcie wahacza czy coś w tym stylu?
W R tego luzu trzeba zostawić bo trochę tego skoku zawieszenia jest. Na 2 osoby też trzeba trochę zluzować. Trochę zależy od wagi kierownika inaczej naciągnie osoba która ma 60kg inaczej taka która ma 120. Usiądź na moto i zobacz czy jest luz trochę go ma być. Moim zdaniem lepiej trochę za duży luz niż za mały.
"Podczas dobrej jazdy na motocyklu przeżywasz więcej w ciągu 5 minut niż niektórzy ludzie przez całe swoje życie."
Witaj.
Długość dźwigienki to 40mm.
Długość dźwigienki to 40mm.
Ostatnio zmieniony 22 wrz 2015, 15:05 przez ZIBI, łącznie zmieniany 1 raz.
Ale chyba od osi linki do osi trzpienia? Wydawało mi się, że cała jest dłuższa?
Jestem "nieumi" i o tym wiem, o tym wiem, że jestem "nieumiem"
Wymiar jest taki jak kolega Mateusz93 zaznaczył na zdjęciu.
Długość całkowita to ok. 53mm.
Długość całkowita to ok. 53mm.
Ostatnio zmieniony 22 wrz 2015, 15:36 przez ZIBI, łącznie zmieniany 1 raz.
Przepraszam, foto mi się wcześniej nie wczytało.
Jestem "nieumi" i o tym wiem, o tym wiem, że jestem "nieumiem"
Nie ma za co bo foty wrzuciłem po twoim zapytaniu.